Catrice limitovaná edice - Deep Dark Waters

Když jsem v drogerii nedávno zahlédla laky z limitované edice Travelight Story od Catrice, zajásala jsem. Lahvičky laků totiž vypadají roztomile a ty mi samozřejmě ve sbírce nesměly chybět. V regále ale zbyly od každého odstínu pouze poslední kusy a bylo vidět, že byly několikrát otevírané, tak jsem je tam nechala a odcházela se smutným výrazem. Moje báječná kamarádka ale ví, jaký jsem blázen do laků, tak mi dva z této limitky sehnala. Hned jsem se pustila do lakování. 



Odstín č. C03 Deep Dark Waters je hodně výrazná tmavě modrá a řekla bych, že název odstínu přesně odpovídá tomu, jakou barvu v lahvičce najdete. Flakonek laku je sice na oko roztomilý, ale nepraktický. Víčko je šroubovací a když jsem ho chtěla pořádně utáhnout, tak se protočilo. Přijde mi, že netěsní tak, jak by mělo. Bohužel se tím do laku dostává vzduch a konzistence byla o něco hustější, než jsem zvyklá. Lak bude časem určitě houstnout více, ale naštěstí se to dá vyřešit thinnerem. Štěteček je dlouhý a zdálo se mi, že nabíral zbytečně dost barvy. Plně kryje ve dvou vrstvách, které byly zaschlé poměrně rychle. A aby toho nebylo málo, po dlouhé době se mi udělaly bublinky. Schválně jsem se koukala na swatche u ostatních a bublinky na laku byly také. Škoda. Lak zasychá do matna, což jsem vůbec nevěděla, protože jsem si nepřečetla zadní etiketu. Matné odstíny mám ráda, ale u tohoto jsem raději použila klasický top coat, který laku dodal krásný lesk a hlavně zahladil stopy po nežádoucích bublinkách. Třetí den se mi lak začal na špičkách lehce oloupávat, pátý den už to bylo znatelné. Výdrž za mě tedy nic moc.

Pokud bych měla zhodnotit vlastnosti laku, tak bohužel žádná sláva. Ale chválím krásný odstín a originální lahvičku. Obsahuje 9 ml a cenu přesně nevím, ale tuším, že se pohybuje do 100 Kč. 


►►► CO ŘÍKÁTE NA TENTO ODSTÍN? JAK SE VÁM LÍBÍ LAHVIČKA? ◄◄◄















10 komentářů:

  1. Odstín je nádherný a chválím originální nápad na provedení lahvičky, ta je fakt pecková! Jen škoda, že realizace jim asi úplně nevyšla. :(
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín, krásná lahvička, jen škoda, že trochu nepraktická.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín a opravdu velmi zajímavá lahvička.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Lahvička je nádherná, stejně jako odstín. A i já bych tomu dodala spíš lesk - mat nějak nemám v lásce :-) Jen škoda, že balení není moc vychytané a ty bublinky taky moc plusů nepřidají. Ale na pohled je to všechno komplet fakt krásné :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)