Regina - odstín F4

Ani klasický červený lak nechybí v nabídce české kosmetiky Regina. Červená totiž jen tak neomrzí a nikdy s ní nic nezkazíte. Pojďte se podívat, jak vypadá.



Odstín F4 je klasická červená a je to můj nejoblíbenější odstín laků na nehty. Dříve jsem si vůbec neuměla představit, že bych nosila červené nehty, ale časem jsem si na ně tak moc zvykla, že nejraději vybírám právě červenou. A opět se budu opakovat, ale i tento lak je naprosto perfektní a není nic, co bych mu vytkla. Se štětečkem precizně nalakujete a vykreslíte obloučky, konzistence laku skvělá a pigmentace také. Dvě vrstvy stačí. Zaschlý je také rychle. Samozřejmě jsem červenou nemohla jen tak odlakovat, proto jsem ho měla asi 10 dní a vydržel bez problémů. 

Cena se pohybuje kolem 55 Kč a koupíte buďto na eshopu Reginy nebo v menších drogeriích. 


Se všemi odstíny (F1, F2, F3) jsem byla spokojená a vzhledem k ceně jsou to fajn laky, na které se určitě v drogerii mrkněte a nebojte vyzkoušet. 


►►► CO VY A ČERVENÉ ODSTÍNY? JAK SE VÁM LÍBÍ TENTO?◄◄◄ 











5 komentářů:

Děkuji za komentář :)