SpaRitual - Set Your Intention

Šedé odstíny jsem si v poslední době hodně oblíbila a věřte, že nevypadají vůbec obyčejně a nudně. Naopak. Vykouzlíte s nimi krásnou manikúru. Pojďte se podívat na nový odstín z kolekce Passion Project od SpaRitual. 



Set Your Intention je středně tmavá šedá, která na nehtech vypadá skvěle. Důkaz toho, že šedá nemusí působit obyčejně a nudně. Konzistence laku není ani hustá, ani řídká, takže zvládnete nalakovat snadno. Pomůže vám i kulatý širší štěteček. Odstín je dostatečně sytý už v první vrstvě, opět jsem ze zvyku a pro zvýraznění barvy nalakovala vrstvy dvě. Zaschlý byl rychle. Lak jsem nosila skoro dva týdny a kdybych neměla vidět odrosty, ani bych ho neodlakovávala. Vydržel bez problémů. 

Nebojte se šedých odstínů, na toto období je to perfektní volba. 


Lak obsahuje 15 ml, stojí 472 Kč a koupíte na eshopu SpaRitual.


►►► JAK SE VÁM LÍBÍ TENTO ODSTÍN ?  NOSÍTE ŠEDÉ?◄◄◄


















Tak krásný odstín jsem nemohla nechat jen tak. Ozdobila jsem po opět pomocí razítka.



*Děkuji zastoupení SpaRitual za zaslání laku k recenzi.

4 komentáře:

Děkuji za komentář :)