Zdobení kratších nehtů

V článcích vidíte swatche a zdobení na mých delších nehtech, ale věřte, že i na kratších se dá krásně kouzlit. Tentokrát jsem si vzala na pomoc sestřenku Míšu a pustila jsem se do lakování. Na výsledek se můžete podívat do dnešního článku. 




Fialová kombinace s vodolepkou kaktusu.



Modro-tyrkysová kombinace, opět s vodolepkou.




I červené odstíny vypadají krásně na kratších nehtech. Tak se jich nebojte.





Taktéž hodně výrazné neonové odstíny sluší i kratším nehtům.



A v kombinaci s elegantním zdobení je to pecka.



►►► A to je pro dnešek vše. Budu ráda, když mi dáte vědět, jaké zdobení se vám líbilo :) ◄◄◄

4 komentáře:

  1. I krátké nehty jsou krásné, sama mám teď krátké, sice nenalakované. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zdobení, já osobně mám ty kratší nehty a taky ráda lakuji :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké..Já mám ráda krátké nehty..

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké :-) líbí se mi a velmi to oceňuji, že jsi sepsala a publikovala i takový článek. Článek pro ty, kteří jsou na krátké nehtíky. Super :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)