Recenze Panthenolu – šampon a kapsle



Ahojky!

Dnes s přicházím s mojí první recenzí. Budu psát o tabletkách a šamponech Panthenol, které mají pomáhat bojovat proti třepení, ale hlavně proti vypadávání vlasů.

Asi tak před pěti lety jsem měla hrozné problémy právě s vypadáváním vlasů. Vlasy jsem měla krátké i přesto vždycky po umytí byla celá vana plná chuchvalců vypadaných vlasů. I při česání jsem měla na hřebenu snad milion vlasů. Fakt totální deprese. Byla sem smířená s tím, že si budu muset koupit paruku, protože tím tempem, co mi vlasy padaly, to k tomu vedlo. A to sem si vždycky přála mít krásné, zdravé a především dlouhé vlasy.

Už sem se nemohla koukat do zrcadla na ty rádoby moje vlasy. Rozhodla jsem se zajít na kožní, bohužel bezúspěšně. Dostala jsem nějakou příšerně smradlavou vodičku, která se měla aplikovat na mokré vlasy. Vydržela sem to asi necelý měsíc. Samozřejmě, že se nic nespraví za měsíc, ale vodička mi vůbec nevyhovovala – vlasy sem měla mastné, zplihlé bez objemu a pořád sem cítila takový divný zápach. Nastala další deprese.
V lékárně mi snad poradí, řekla sem si. Ano – dle rady jsem si zakoupila Biosil. Ovšem výsledek opět nulový. Přišlo mi, že mi vlasy padaly ještě víc. Takže sem propadla co ještě větší deprese.

Naštěstí sem se nevzala a ihned vyrazila opět do  lékárny. Tam mi byly doporučeny výrobky značky – Dr. Müller PHARMA – Panthenol šampóny a také kapsle. Neváhala sem a produkty si koupila. Co jiného mi taky zbývalo, že?

A tady je – ten můj velký zázrak



zdroj



Tzv. vlasový zázrak v krabičce jak tabletky nazývám, jsem chtěla vyzkoušet, proto jsem si zakoupila menší baleni po 30 kusech. Tabletka se bere 1x denně. V příbalovém letáčku sem dočetla, že při pravidelném a delším používání by se měl zlepšit nejen stav vlasů, ale také nehtů a pokožky.

Jelikož sem v té době měla vlasy velmi mastné, používala sem šampon pro mastné vlasy. Šampon dobře pění, takže stačí opravdu malý kousek a krásně vystačí na umytí celé hlavy. Vždy sem ho nechala působit cca 2 – 4 minuty a poté pečlivě opláchla. Balení šamponu je 250 ml, vydržel mi opravdu dlouho, neodhadnu přesně jak dlouho, ale dva měsíce určitě. Při porovnání s cenou je to paráda. Po nějaké době jsem už vlasy neměla tak mastné a zdály se mi pevnější. A co je nejdůležitější, konečně zaznamenala, že mi vlasy přestávají padat.

Byl to sice boj na dlouhou trať, ale stál za to. Teď mám polodlouhé vlasy, přesně takové jaké sem mít chtěla. Dokonce si pár lidi myslelo, že mám vlasy prodloužené.
Je hodně důležité si uvědomit, že nic se nestane přes noc. Žádné jiné produkty proto padání vlasů jsem nepoužívala, pouze šampon Panthenol (po nějaké době jsem používala pro Normální vlasy) a tabletky jsem brala pravidelně asi půl roku. A výsledky se dostavily.

A jak to mám teď?
Vlasy mám stále takové, jaké chci. Šampon teď momentálně nepoužívám, ale když zajdu do lékárny a vzpomenu si, tak ho koupím. Jak jsem již zmiňovala balení vydrží na cca dva měsíce. Kapsle užívám stále. Kupuji si balení po 60 kusech. Neberu je už tak striktně jak ze začátku. Prostě když zapomenu, tak se nic nestane. V lékárně mi dokonce paní říkala, že by se neměly tabletky užívat pravidelně i když je to pořád jenom doplněk stravy. Doporučila mi, že mám dobrat celé balení, tedy 3 měsíce užívám a poté mám měsíc vynechat a zase pokračovat.

A účinky na nehty? Stačí jedno slovo - senzace. Rostou naprostou rychlostí. Když sem měla gelové nehty, tak sem nestačila chodit na doplnění. Teď už mám nehty svoje a nemůžu si je vynachválit. Nehty jsou pevné a rostou opravdu rychle. Děkuji Ti Panthenole!


Panthenolu se nikdy nevzdám a pokud bych měla letět na opuštěný ostrov, tyto produkty by měly v kufru zasloužené místo.


Další vybrané produkty od Dr.Müller PHARMA
- Panthenol šampon na normální vlasy
- Panthenol šampon na narušené vlasy
- Panthenol šampon na mastné vlasy
- Panthenol šampon proti lupům
- Panthenol kondicioner
- Panthenol kapsle – 30 kusů
- Panthenol tyčinka na rty


ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ:   

Cena
- šampon 250 ml - cca 100 Kč
- tabletky 60ks  - cca  130 Kč 

Výdrž
- šampon 250 ml - cca dva měsíce
- tabletky 60ks  - dva měsíce

Vlastní slova
- k těmto přípravkům nemám žádné negativa
- jsem naprosto spokojená
- oba mohu vřele doporučit
- cena v porovnání s jinými produkty proti padání vlasů je bezkonkurenční
- přípravky splnily účel k jakému jsem je kupovala, hodnotím tedy jako velmi kvalitní

Celkové hodnocení
 
 5 hvězdiček z 5
 

16 komentářů:

  1. Já jsem taky brala panthenol kapsle a je pravda, že nehty mi rostly rychlostí blesku a byly krásně pevný, ani nevím, proč jsem s nima přestala, budu je muset koupit znovu, díky za připomenutí!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš vůbec za co :) já sem je brala hlavně kvůli vlasům a krásné nehtíky byly jako bonus navíc :)

      Vymazat
  2. Tak toto teda vyskúšam na svoje vlasy možno pomôže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej, není to zase tak drahé takže za zkoušku to stojí :) ale chce to čas a brát tabletky alespoň půl roku :)

      Vymazat
  3. Už velmi dlouho nad těmito kapslemi přemýšlím a asi do nich půjdu :D :) Chtěla bych se jen zeptat, za jak dlouho jsi zaznamenala změnu na nehtech :) Díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem původně Panthenol začala brát kvůli vlasům a tam to trvalo trošku déle, ale u těch nehtů účinky začaly tak po 2 měsících. Ale opravdu to chce každý den brát a nevykašlat se na to. Tobolky nejsou ani drahé, takže za pokus to stojí, ale opravdu to chce brát alespoň ty 3 - 4 měsíce.

      Vymazat
  4. Za me,mohu jen doporucit.Po detech mi dost vypadavaly vlasy a byly jemne..Myslim ze zhruba po 4mesicich uz sla videt dost velka zmena!
    A cena je bezvadna...A to jsem vyzkousela spoustu jinych vyrobku(drahych)...napr.Vichy a nic.
    Dekuji za tento vyrobek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také :) Panthenol mi zachránil vlasy :)) a stále mi pomáhá :))

      Vymazat
  5. Zdravím. Také momentálně řeším vypadávání vlasů. Jsem z toho celkem dost zoufalá. Nikdy jsem neměla husté vlasy a teď, když celkem dost povypadaly... Snad Panthenol kapsle zaberou, a uvažuji i o šampónu. Recenze jsou celkem skvělé. Mám i Biosil Plus, ale dost uživatelů z něho byli nespokojeni, tak nejdřív dám šanci Panthenolu. Snad to vyjde. Držím všem pěstičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také moc budu držet palce :) sama vím, jaké to je, proto budu opravdu moc držet palce :)))

      Vymazat
    2. Děkuji moc. Ozvu se, jak jde boj :-)

      Vymazat
    3. Ahojky. Tak mám za sebou přes 2,5 měsíce užívání tobolek a cca 14 dní používání šamponu Panthenol. Vřele všem doporučuji. Výsledky se opravdu dostavily. Nehty mám krásné jako nikdy dřív, pevné. Vlasy vypadávají méňe a podrosty jsou znát. Jsem moc ráda. Děkuji za skvělou recenzy. :-) :-)

      Vymazat
  6. Jsou zde použité sulfáty (to ostatně skoro ve všech šamponech). Bojím se toho, že vlasy po používání budou vypadat zdravě jen na venek. Sulfáty mohou zapříčinit i vypadávání vlasů. Můžou vám pěkně zničit vlasy, což zjistíte až po delším používání. V lékárně mi prodali tento panthenol a to jsem po nich chtěla něco na výživu vlasů. Co je to za výživu, jestli to ničí vlasy...? Nejsem si jistá, zda-li je to dobrý nápad, začít s tímto přípravkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šampon používám skoro 6 let, samozřejmě ho střídám s jinými a vlasy zničené nemám, ale samozřejmě každý to máme jinak a o vlasy musíme pečovat podle potřeby :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)