Vánoce se kvapem blíží ...


Ahojky!


Vánoční výzdoba? Šíleně moc lidí, tlačících se v obchodních domech?  Nene nemusím, já už ho vidim? Coca-cola vánoční kamion? Pečení perníčků či cukroví ? Nákup vánočního stromku? A v neposlední řadě nakupování dárků?  - Každý určitě zaznamenal, že se pomalu, ale jistě blíží Vánoce.

Pro někoho jsou Vánoce svátky klidu a míru, pro někoho je to naopak období zvýšeného stresu.
Mě osobně tyto svátky vůbec nevadí a od malička je mám ráda.

Přípravy na Vánoce v naší rodině vznikají v období prvního adventu. Ručně vyrobený adventní věnec si vždy bere na starosti mamka. Také drobné dekorace jsou v její režii.
Pečení cukroví v žádném případě neberu jako za trest, ale vyloženě si to vychutnávám. Každý rok s maminkou pečeme tzv. klasiku - vanilkové rohlíčky, linecké cukroví, išlerské dortíčky,  perníčky, košíčky, pracny a samozřejmě vosí hnízda. Téměř vždycky najdu nějaký nový recept, který zkusím, takže letos to byly Nutelové rohlíčky a Malibu košíčky.
Na zdobení stromečku se podílí celá rodina a téměř vždycky si u toho vyměníme své názory, ovšem v dobrém slova smyslu :)

A nakupování dárečků? To miluju! Několik týdnů předem už urputně přemýšlím, co by se komu líbilo a jaké dárečky by udělaly velkou radost. Pro mě je nejlepší okamžik ten, kdy vidím, že sem udělala dárečkem někomu velkou radost a vykouzlila tak úsměv na jeho tváři. Také to tak máte? 


Ať už máte na Vánoce názor jakýkoli, troufám si říct, že pro každého je nejdůležitější fakt, že se sejde rodina a tráví tento sváteční čas spolu.


Nyní bych se s vámi chtěla podělit o to, jaké dárky bych ráda rozbalila pod stromečkem.

My christmas wish list





Vůně - to je klasika né? Kdo nenašel pod stromečkem vůni? Jednoznačně jsem milovník ovocných a slaďoučkých vůní, proto bych uvítala jakoukoliv zmiňovanou vůni, třeba Britney Spears - Fantasy

Náušnice - co se týče šperků - připadám si jako straka - všechno, co se třpytí, to prostě musím mít! Posledních pár let jsem si velmi oblíbila šperky Swarovski. Ve své sbírce mám již několik třpytivých kousků, takže letos by ještě jeden mohl přibýt, co například perličkové náušnice

Diář  - občas se mi stane, že co si nezapíšu, to prostě zapomenu. Diář je pro mě nezbytná věc, bez které se určitě v roce 2013 neobejdu.

Šátek - základní módní doplněk nejen na zimní outfity. Pár kousků bych určitě ráda rozbalila. Dejme tomu, že alespoň jeden šátek si za celý rok, kdy jsem byla hodná, zasloužím.

Kabelka - která slečna by nerada našla pod stromečkem nějakou vysněnou kabelku? Nebudu tvrdit, že netoužím po nějakém luxusnějším kousku, ale jsem skromná, proto budu ráda za jakýkoliv módní doplněk v podobě kabelky.

Papuče - brrrrr! Taky je vám doma taková zima? Někdy si připadám jako Eskymák, když mám na sobě dvoje ponožky, z toho jedny chlupatý. Že bych už nemusela mrznout a Ježíšek mi nadělil pěkné domácí papuče?

Šperkovnice - taky máte problém všechny své poklady někam naskládat? Hledáte pak šperk ve všech šuplíkách? Já tedy ano. Tento problém vyřeší šperkovnice, ve které budu mít vše řádně poskládané, tak jak má.

Prstýnek - nikdy jsem moc nebyla prstýnkový typ, až poslední dobou se do toho dostávám. Vyhlídla jsem si jeden moc krásný kousek na dovolený, ale o tom si nechávám jen zdát. Takže - co třeba nějaký třpytivý prstýnek hmmm?

Kosmetika - a naposledy je tu zase klasika. Bez kosmetiky by to snad ani nebyly Vánoce. Dárečků s kosmetikou není nikdy dost, takže za mě - laky na nehty, rtěnky, stíny - těším se na vás.

Ovšem nejdůležitějším dárkem je zdraví a štěstí, pro celou mou rodinu a přátele.



Jaké máte přání vy? Máte nějaká speciální přání a nebo očekáváte tzv. klasiky?


P.S. Doufám, že všichni pod stromečkem naleznete to, co si přejete.



                                                                                                                                                              - A

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)