Melounový svět

Ahojky!

Dneska se mi trošku zastesklo po letních měsících a proto sem se rozhodla si následujících pár dní navodit letní atmosféru.
A jelikož pro mě k létu neodmyslitelně patří meloun, neodolala sem těmto výrobkům od Dermacolu.

Osvěžující sprchový gel a osvěžující tělové mléko - Vodní meloun
Jedním slovem - úžasnéééé :)

- chvilkama cítím meloun, chvilkama ovocnou žvýkačku
- ze začátku mi bylo nepřijemné, že mléko lepilo, ale po minutce se krásně vstřebalo
- tuto vůni melounu sem si naprosto zamilovala, trošku mléka sem si vmasírovala do vlasů a celý den se mě každý ptal, čím to tak krásně voním :)

Tělové mléko stojí asi 100Kč, obsah balení - 200 ml
Sprchový gel asi 60 Kč, obsah balení - 250 ml

Škoda jen, že se krém nedělá v menší verzi, hned by to byl můj společník v kabelce.

Pokud také milujete vůni melounu, určitě vyzkoušejte.

- A

1 komentář:

  1. Já si teď při té akci objednala od Dermacolu tělový krém s pomerančem a belgickou čokoládou a voní úžasně :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)