Dárečky z USA

Ahojky!

Jupííí jej, po dlouhé době mi pár kousků kosmetiky opravdu udělalo radost :)
Příbuzný mi dovezl z USA tyto krásné dárečky, které sem hrozně nutně potřebovala :D

Samozřejmě nesměl chybět žlutý zázrak aneb Carmex :) Používám ho už delší dobu a myslím, že ho jen tak používat nepřestanu :)
Také sem měla zálusk na deodorant Secret. A udělala sem dobře, protože je bezkonkurenční :)
A jako poslední věcičku sem dostala laky na nehty NAKED od Urban Decay :)

Na všechny věcičky budu postupně psát recenze. Laky sem zatím v rychlosti zkoušela na mamce a opravdu všechny barvičky vypadaly úžasně :) A deodorant Secret? Od prvního dne, co sem ho použila, sem žádný jiný nepoužila. Voní totiž naprosto fantasticky. Uuuuaaaaa :))






Těšíte se na recenze? :)
- A

6 komentářů:

  1. ooo, laky Naked, tak na ty se hodně těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych chtěla takového příbuzného :) Úplně jsi mě navnadila na ten deo Secret, už jsem po něm koukala,ale na objednávku z eshopů mi přijde dost drahý. Možná někdy za odměnu. Ty laky vypadají super.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Ty laky vypadají nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bledá závist, hele :) Hlavně ty laky vypadají dost luxusně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)