Nové náušničky :)

Ahojky :)

Musím se pochlubit těmito krásnými náušničkami, které mi dorazily až z Anglie :)
Pokud někdo sledujete Míšu (blog, YouTube) tak jste možná zaznamenaly, že kromě recenzí kosmetiky také vyrábí náušničky :)

Přidala sem se proto do skupiny na Facebooku,věnované přímo náušničkám a už sem vybírala :)
 
Míša je velmi šikovná a je vidět, že si při tvoření naušniček opravdu vyhraje. Na výběr je opravdu hooodně naušniček, různých barev a tvarů. Opravdu si každý vybere :)

Já si moc cenním toho, že naušničky jsou vyráběné ručně. Někdo si možná řekne, proč si je nevyrobím sama, že na tom není nic těžkého. Ano, asi bych to zvládla, ale mám svých starostí, radostí a povinností dost.
Komunikace probíhala rychle a bez problémů. Míša mi napsala, které náušničky ještě má, popřípadě, že některé může vyrobit. A co se týče cen, tak sem byla také moc spokojená.

A protože v jednoduchosti je krása, vybrala sem tyto kousky :)


 Klasické perličky v oranžové, tmavě růžové, světle modré a světle růžové barvě.



Když sem viděla tyto, řekla sem si, že je hned musím mít :) Nevím proč, ale přišly mi originální a moc se mi líbily :) Jsou lehoučké a vypadají opravdu moc hezky. Zvolila sem sametové barvičky a to modrou, fialovou a černou.



A ještě sametové modré a růžové kuličky :


Ještě jednou moc děkuju Míše za krásné kousky, které mají hrdé místo v mé šperkovnici :)
Takže pokud vás naušničky zaujaly, určitě mrkněte do skupiny na facebooku (odkaz).

P.S. už teď mám zálusk na další kousky, aby těmto nebylo moc smutno :)

Jak se vám tyto naušničky líbí?
- A

5 komentářů:

  1. Míša je šikovná, taky od ní jedny náušničky mám. Nejvíc se mi líbí ty černé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verco. Ty mas ode me také nausnicky? :)

      Vymazat
    2. Jj, vyhrála jsem je v tvojí první giweavay. Takové modré jestli si pamatuješ?

      Vymazat
  2. Ahojky. Dekuji za krasny clanek a pochvalu. Moc me to tesi ze se ti moje práce libi a jsem rada, ze jsi s nasnickama spokojena. Ještě jednou dekuji za obchůdek a budu se tesit na pripadny další ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)