Liebster Award TAG

Ahojky holky :)

Dnešní článek bude TAG, který jsem doteď vůbec neznala.
Tento Tag dává možnost blogerkám, které mají méně než 200 čtenářů, aby na sebe trošičku upozornily. Mě nominovala Eva z tohoto blogu a zároveň pro mě vymyslela otázky, které níže zodpovím. Já také nominuji další blogerky a vymyslím pro mě pár otázek :)

1. Kde pracuješ/studuješ? Baví tě tvá práce/škola? 
Momentálně nestuduji ani nepracuji, jsem v procesu hledání zaměstnání :) V minulém zaměstnání jsem pracovala v oddělení nákupu a moc mě to bavilo, tak bych ráda dělala stejnou a nebo alespoň podobnou práci :) A co se školy týče, ráda bych v budoucnu ve studiu pokračovala, určitě ale dálkově.

2. Dokážeš si představit život bez kosmetických vychytávek? 
Představit si to dokážu, ovšem nevím, jak dlouho bych to vydržela :) Někdy mám ale takové stavy, že se mi do líčení vůbec nechce a jdu ven nenalíčená. A jindy mám zase takovou pečující náladu, kdy se maluju a připravuju snad hodinu :D

3. Koupíš si radši jednu věc a opravdu kvalitní, nebo radši deset v menší kvalitě? 
Tato otázka je opravdu těžká. Co se týče např. makeupu nebo stínů, tak jsou výrobky, které prostě nejde srovnávat, takže se investice do dražších kousků vyplatí. Ale i mezi levnější kosmetikou se někdy dají najít dobré kousky :) Já si momentálně vystačím s levnější kosmetikou, ale přiznám se, že mám zálusk na pár dražších kousků, které hrozně nutně potřebuju :))

4. Vybíráš si pečlivě svůj outfit, nebo prostě jdeš v tom, co ti padne do ruky? 
Když jdu někam, kde potřebuji vypadat dobře, tak si pečlivě outfit vybírám. Snažím se sladit oblečení s doplňky a líčením. Když jdu ale jen tak ven, tak si vezmu to co najdu v šatníku, především ale pohodlného :)

5. Jaký je tvůj vztah k vylepšením (plastiky, prodlužování vlasů/řas apod.)? 
Myslím si, že pokud to člověku zvedne sebevědomí a bude se tak cítit lépe, tak proč ne. Vše ale s mírou :)

6. Přála by sis být slavná? 
Kdo by nechtěl být slavný, že? :)

7. Myslíš, že tě blogování bude bavit i za deset let? 
Mám pocit, že nevím co se stane za týden, za měsíc, natož za 10 let :) Deset let je opravdu dlouhá doba a pokud vše půjde podle mých představ ráda bych měla rodinu, takže budu mít trošku jiné záliby. Blogování teď beru jako velký koníček a doufám, že mě to jen tak neomrzí.

8. Kdyby sis mohla přát jednu věc, jaká by to byla? 
To je tajemství :)

9. Máš tetování? Co pro tebe tetování znamená? 
O tetování jsem už hodněkrát uvažovala, nikdy sem do toho ale nešla. A asi jsem udělala dobře, protože jak se znám, za pár měsíců by se mi nelíbilo :D

10. Jmenuj další 3 blogerky se čtenáři do 200, které tě zaujaly :-)
Přijde mi, že se internetem šíří spousty blogů, některé si ale opravdu zaslouží pozornost.
Nominovala jsem tyto tři slečny a byla bych moc ráda, kdyby se do tohoto TAGu zapojily :)
Blonďaté šílenství
Petula Book
Kiss a Bee

Pro holky mám připravené tyto otázky:
1) Tvá nejhorší a nejlepší vlastnost.
2) Cestuješ ráda? Kde se ti nejvíce líbilo?
3) Vaříš ráda? Pokud ano, co dobrého bys uvařila svým přátelům?
4) Máš nějaký oblíbený citát nebo motto?
5) Cvičíš pravidelně? Věnuješ se nějakému sportu?
6) Máš nějaký talisman pro štěstí? Jestli ano, jaký? 
7) Pokud bys mohla jeden týden strávit na opuštěném ostrově, co všechno by sis vzala s sebou?
8) Představ si, že máš neomezené výdaje, které kosmetické kousky by sis vybrala?
9) Máš nějaký kosmetický produkt na který jsi nejvíce pyšná?
10) Jmenuj další 3 blogerky se čtenáři do 200, které ráda sleduješ a zaslouží si větší pozornos.


Budu moc ráda pokud v tomto Tagu bude pokračovat i někdo jiný, moc ráda si přečtu odpovědi na mé otázky a poznám nové blogy. Pokud se zapojíte, určitě mi pošlete odkaz :)
- A

9 komentářů:

  1. Páni, mockrát děkuji za nominaci, moc mi to lichotí:) (a štve mě, že Tě nebudu moci nominovat na oplátku:D); do TAGu se ráda zapojím, bude to má premiéra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toto byla taky má premiéra, co se týče Tagu :) doufám, že budeš mít více čtenářů, je vidět, že tě blog baví a to je to nejdůležitější :)

      Vymazat
  2. Díky za zodpovězení, jsme si docela podobné, na některé otázky (vylepšení, tetování, dražší kosmetika) bych odpověděla úplně stejně. A větu "hrozně nutně potřebuji" používám dost často :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já totiž vždycky všechno ,,hrozně nutně potřebuji,, :D je to otázka života a smrti :DD

      Vymazat
  3. Gratuluję nominacji Liebster :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu, nominovala jsi mě, jsem to ale ostuda, že jsem si nevšimla. Budiž mi omluvou, že jsem byla na dovče. Večer tedy svůj dnešní článek ještě trošku upravím a odpovím i na tvé otázky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)