"Nedělní lakování" - podzimní krasavec

Ahojky :)

A máme tu podzim, takže mám větší chuť své nehty zahalit do tmavších barev. Rozhodla jsem se sladit nehty s novým podzimním kabátkem z F&F v béžově-šedé barvě, sáhla jsem tedy po tomto krásném odstínů s pískovým efektem.



Tento lak s pískovým efektem je už můj třetí a opět jsem se do něj zamilovala :) Nemůžu si pomoct, ale zatím všechny co jsem měla, byly opravdu úžasné a vůbec se mi nechtělo je odlakovávat.

Je to krásná stříbrno-šedo-fialová barva ve které je spousty maličkatých stříbrných třpytek. Sem tam se v laku objeví pár větších třpytek, no prostě nádhera. Na denním světle lak hází různé odlesky, krásně se třpytí a přitom stále působí velmi elegantně.

Lak je v odstínu č. 060 Strict, obsah - 11 ml a je od značky P2, kterou seženete v německých drogeriích DM.

Na fotografiích lak hází odlesky do fialova, ve skutečnosti je ale více do šeda.



 A poslední fotečka bez blesku :)

                                                                     Krásný zbytek neděle
- A

12 komentářů:

  1. Pěkná barvička laku, ale asi to půjde blbě dolů :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odlakovat jde krásně :) byla jsem sama překvapená, jak to jde snadno :)

      Vymazat
  2. mně se ty pískáče taky nikdy nechce odlakovávat, protože to je vždycky na dlouho :D ale jsou to krásné laky, líbí se mi hodně, třeba oproti praskacím. já mám teď moc ráda od GS odstín Azzuro, taková modro-stříbrná barva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on je to teď zase takový boom :) všude pískové laky, ale přesně jak píšeš, oproti práskacím jsou lepší :))

      Vymazat
  3. A u nás v DM velké prd :-( Jinak krásné nehty, ta barva, třpyt a přesně by se mi taky hodil ke kabátku, ach jo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to opravdu škoda, že u nás kosmetika P2 není, mají tam pár super kousků :)

      Vymazat
  4. Ty jo..vazne je sedy :) s bleskem je uplne fialovy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to focení nehtů mi dá někdy pěkně zabrat :D málokdy se mi povede zachytit přesná barva :)

      Vymazat
  5. Lak je krásný, ta barva je super. Já se pořád pískových nehtů bojím, e se mi budou všude zatrhávat a že je neodlakuju, dneska jsem stála v drogerii už ve frontě s úžasným lakem s pískovým efektem od Rimmelu, ale těsně před pokladnou jsem ho radši šla vrátit:D (Ne že bych si teda místo něj neodnesla dva jiné...)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, Rimmel také dělá pískové laky? to jsem vůbec nevěděla :)) já sem se také bála, že budu zadrhávat, ale vůbec s tím problém nemám :)) ono to zase není tak hrubé a po čase se to jakoby obrousí a už to není takové jako když se to nalakovalo :)

      Vymazat
  6. Já mám jiný šedý pískový lak od p2 a je naprosto skvělý! p2 pískové laky miluju a i výdrž je skvělá!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P2 mají nejlepší pískáče, které jsem zatím zkoušela :)) krásné odstíny a drží opravdu dlouho :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)