Úlovky z World of Beauty and Spa 2013

Ahojky :)

Včera a dnes probíhal na výstavišti v Letňanech podzimní veletrh World of Beauty and Spa a to jsem si nemohla nechat ujít :)
Dříve jsem pravidelně jezdila na veletrh Interbeauty Prague, který se koná na Holešovickém výstavišti, ovšem poslední dobou mi do toho vždycky něco vlezlo, proto jsem se rozhlodla, že za kosmetikou vyrazím do Letňan :)

A zde jsou mé úlovky. Nekteré věci jsem měla napsané na seznamu, ale samozřejmě jsem si odnesla i pár věcí na víc :)


Nutně jsem potřebovala pilníčky :) Já nehty nestříhám, jenom je piluji, takže nové pilníčky jsou u mě nutností :) Jeden vždycky nosím i v kabelce, kdyby náhodou :))
Cena - cca 15Kč/ks

Další věcí, kterou jsem potřebovala byly přípravky k péči o nehty od značky Four Seasons. Používám je už mnoho let a jsem velmi spokojená, takže to byla jasná volna :)
Koupila jsem Vápník pro nehty, Vápník s teflonem a bělícícm efektem a můj nejoblíbenější Zpěvňovač nehtů :)
Cena: 40Kč/ks

A jelikož hrozně ráda své nehtíky různě zdobím, pořídila jsem si nové zdobící laky - bílý Jordana, stříbrný Jordana a zlatý Four Seasons :)
Cena: 50Kč/ks

Také jsem si vzala odlakovač ve fixu, protože ten používám velmi často, manipulace s ním je velmi snadná když se občas stane, že se lak dostane tam, kam nemá, tento fix si s ním hned poradí :) A také se dají koupit náhradní hroty, za pár kaček a fix zase funguje, jak má :)
Cena: 60 Kč

Neodolala jsem stříbrnému práskacímu laku China Glaze :)
Práskací laky obecně moc ráda nemám, nějak se mi ten efekt nezalíbil, ale tento stříbnrý se mi docela líbil, tak už se moc těším až s ním vymyslím nějaký nail art :)
Cena: 60Kč

Také jsem šáhla po svíčkách od Bomb Cosmetics. Svíčky mám moc ráda a některé opravdu moc krásně voněly, takže sem si jich pár vzala :)
Cena: 5Kč/ks

A nakonec jsem šáhla po očních stínech od Jordany a konturce Princessa.
Stínů měly na výběr opravdu hoooodně, ale nemám s nimi zkušenost, tak vůbec netuším, jak budou pigmentované a jestli budou držet. Zkusila jsem vzít dva.
Od značky Princessa, kterou mimochodem vůbec neznám jsem vzala na zkoušku bílý stín a konturku.
Nicméně všechny výrobky mě zatím mile překvapily. Pigmentace je skvělá a odstíny vypadají také moc krásně. A ten bílý stín má pigmentaci také opravdu velkou, tak uvidím, jak na tom bude výdrž.

Cena: Jordana stíny: 30Kč/ks
           Princessa stíny: 20Kč
           Konturka Princessa: 20Kč


Vzala jsem si i nějaké letáčky, abych mohla prostudovat novinky apod. :)




Pokud jste na tento veletrh zapomněly a rády byste jely tak nezoufejte :) Od 18. - 19. 10. 2013
se koná již zmiňovaný Interbeauty Prague :) Doufám, že mi do toho nic nevleze a pojedu :)

Byly jste na veletrhu? Láká vás toto vůbec?
Krásný zbytek dne
- A

12 komentářů:

  1. Skvělé info, o takových akcích jsem vůbec nevěděla. Určitě se musím podívat na Interbeauty. :)) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak šupky hned zapsat do kalendáře :) já pak vždycky zapomenu :( další jsou až na jaře :)

      Vymazat
  2. super si pořídila, na akci jsem zatím nebyla.. vždycky jako naschvál něco v ty dny mám (a možná je to dobře, zas bych akorát utrácela :D)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to za poslední dobu vůbec nevycházelo a taky si někdy říkám, že je dobře, že sem nejela, protože sem ušetřila snad milion :)

      Vymazat
  3. laky od Four seasons taky používám moc ráda, patří mezi mé nejoblíbenější co se týká péče o nehty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já používám jenom FS, zatím mi opravdu velmi vyhojují, tak snad to tak bude i nadále :)

      Vymazat
  4. já jsem tam moc chtěla, ale bohužel jsem se tam nedostala :( tak snad stihnu jarní nebo interbeauty, ale možná radši přemluvím přítele, aby mi dělal doprovod a držel peněženku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D můj přítel také musel držet peněženku a už mě popoháněl, abych už šla :D

      Vymazat
  5. moc pěkné zásobičky, na veletrh bych šla, kéž by byl blíž :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tužkostíny vypadají fakt dobře. Těším se na recenzi ohledně výdrže, jestli bude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě nějakou napíšu, až je pořádně otestuji :) za tu cenu sem je tam ale nemohla nechat, alespoň za tu zkoušku to stojí :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)