Inspirace: Halloween 2013 dekorace

Ahojky:)

Nevím jak vás, ale mě celkem mrzí, že se u nás Halloween neslaví tak jak v USA. Sice jsem tento svátek nikdy nezažila, ale určitě bych si ho náležitě užívala :) Člověk by mohl na moment zapomenout na všední starosti a trošku se pobavit.

Umím si živě představit jak zdobím dům různými strašidýlky, vyrábím dýně tzv. jack-o-lantern, vybírám nějaký originální kostým, nakupuji nebo peču sladkosti pro děti pokřikující ,,Trick or Treat,, :)

Jsem kreativní člověk, proto jsem se chtěla přeci jenom trošku odreagovat a na výsledek mého tvoření se můžete podívat :)

Dýně jsou teď k mání na každém rohu a nejsou ani tak drahé. Vytvořila jsem typickou strašidelnou dýni a poté ještě jednu trošku originální :)


Je fakt strašidelná :)

Tato je také pěkná, ne? :)


No a jelikož jsem se v neděli večer opravdu nudila, pustila jsem se do výroby těchto netopýrků :) Ti mě teď straší v pokoji :)


Dokonce jsem musela vyrobit i jedny pro mého bráchu :)  


Zažil někdo z Vás pravý americký Halloween?
Tvoříte nějaké dekorace nebo chodíte na halloweenské párty? :)
- A

13 komentářů:

  1. Pravý Halloween jsem nezažila, ale docela by se mi to líbilo. :)
    Netopýrci jsou super, asi si taky nějaké udělám.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepotýrci jsou pecka, už jsem na ně tak zvyklá, že je nebudu chtít sundavat :D

      Vymazat
  2. Tak pravý jsem teda nezažila, ale líbí se mi všechny ty jejich svátky takže bych se tomu vůbec nebránila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto je super! Naozaj krásne Halloweenske inšpirácie! Nie ešte som nezažila pravý americký Halloween ale rady by som. Na párty som ešte nebola minulý rok som sa aj chystala dokonca som mala aj masku a všetko ale dáko to padlo a nikam sa nešlo :( Dúfam že tento rom mi to výde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné určitě tyto svátky nejvíce ocení děti :). Spíš bych to chtěla taky zažít osobně, takhle mě to nechává docela chladnou. Když včas dorazí Bundle monster holiday set tak určitě Halloweenský tiskání udělám, Dokonce jsem si kvůli tomu koupila i oranžový lak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem chtěla udělat nehty s motivy dýně, ale snad jedinou barvu laku co nemám je oranžová :DD

      Vymazat
  5. Jeeeeeeeeeej!!!!!!!!!! Viac k tomu nemam co, milujem halloween!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. miluju americké svátky a snažím se je slavit co nejvíc to v této pustině jde. na halloween máme s kámoškama hororový večer se spoustou tematických dobrot a dýně taky vyřezávám :) tobě se moc povedly, vážně úžasné! netopýrci jsou nunavý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) a to s tím hororovým večerem je skvělý nápad :))

      Vymazat
  7. Krásné, já dlabala dýni zrovna včera, ještě teď mě bolí všechny svaly, dnes se chystám dělat polívku:) A netopýři jsou supr nápad!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)