"Nedělní lakování" - Rimmel: Velvet Rose

Ahojky!

Takových víkendů jako byl tento chci více :) Nádherné počasí, skvělý výlet - no co víc si přát :) Ale teď už k dnešnímu článku :)

Dneska jsem si pro vás připravila lak z řady Salon Pro Lycra od Rimmelu.
Laky od Rimmelu mám moc ráda, protože mi na nehtech drží opravdu velmi dlouho, v drogeriích se dají najít krásné barvičky a ani nejsou tak drahé.

Ve své sbírce mám několik kousků z řady 60 seconds, tentokrát jsem ale vyzkoušela právě tento.
Sáhla jsem po odstínu 306 Velvet Rose, protože na pozdim se tato barva hodí naprosto perfektně :)

Bohužel mi vůbec nepodařilo zachytit tu úžasnou barvu laku, ve skutečnosti je o něco tmavší než na fotkách. Je to taková směs fialové a starorůžové. Takovou barvu ještě ve své sbírce nemám a musím říct, že na nehtech vypadala moc hezky :)

A opět musím Rimmel pochválit ohledně štetečku, protože se mi s ním pracovalo výborně. Je sice širší než u klasických laků, proto někomu nemusí vyhovovat, ale mě sednul naprosto skvělé (ale je to určitě i tréninkem:)).

Jako vždy jsem nejprve použila base coat od Four Seasons a pak jsem nalakovala první, slaboučkou vrstvu. A byla jsem mile překvapena, protože i v první vrstvě lak kryl skvěle. Po nalakování dvou vrstev bylo krytí přesně takové jaké jsem čekala.
Co se týče doby schnutí, přirovnala bych to ke klasice, žádné extra rychlé ani pomalé schnutí, prostě jako vždy :)

Jelikož mám s laky Rimmel velké zkušenosti, předpokládala jsem, že mi i tento lak bude zdobit nehtíky dlouho a ano :) S použitím top coatu jsem odlakovávala cca po šesti dnech. 





Shrnutí:
+ krásná barva
+ široký šteteček, který mým nehtům perfektně vyhovuje
+ dobré krytí
+ výdrž
- cena cca 99Kč (ale Rimmel má hodně často slevové akce, takže ho můžeme ulovit za méně)

Za mě tento odstín rozhodně ANO :))

Krásný večer všem :)

P.S. na zítra chystám článek o veletrhu Interbeauty Prague, na kterém jsem byla v pátek :)
Copak jsem si asi koupila? :))
- A

12 komentářů:

  1. Pěkná barvička :) také bych chtěla aby mi lakování vydrželo tak dlouhou dobu. Obecně mi vydrží tak 3 dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí v tomto mám docela štěstí, s dobrým topcoatem mi skoro všechny laky drží poměrně dlouho :)

      Vymazat
  2. Barvička opravdu skvělá! :)

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle barva se mi opravdu moc líbí. A máš pěkný tvar nehtů. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  4. Počkej, tys tam byla též na Interbeauty? Já taky, tak doufám, že sis to užila. Já mám 15 úlovků, čekala jsem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj byla jsem :) 15 kousků, téda :)) já mám úlovků teda méně :) byla jsem totiž cca před měsícem na tom veletrhu v Letňanech a tam jsou pokoupila vše co jsem potřebovala :) v pátek to byla jenom taková couračka, ale stejně jsem si něco odnesla :D

      Vymazat
  5. Opravdu krásná barvička a obdivuji tvé nehty, máš krásný tvar :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)