"Nedělní lakování" - rozbalovat dárečky semnou bude ...

Milé čtenářky,

tímto bych vám všem chtěla popřát Veselé Vánoce a úspěšný vstup do nového roku. Nejdůležitější je zdraví, ostatní přijde samo :)) Užívejte volna, plňte bříška cukrovím, dopřávejte si dobrého jídla, relaxujte u pohádek, buďte s rodinou nebo přáteli a mějte se rádi :)



Dlouho jsem přemýšlela, jaký odstín nalakovat na Štedrý den, nakonec padla volba na tento úžasný pískový lak od P2, odstín č. 020 lovesome.

Je to krásná malinově-červená barva, plná zlatých třpytek. Nalakovala jsem dvě vrstvy a tím dosáhla dokonalého krytí. 

Už se těším až s touto nádhernou barvičkou budu rozbalovat v úterý dárečky :))

Opět jsem kvůli počasí měla problém vystihnout ten správný odstín, ale snažila jsem se :))








Já si teď na pár dní dám pauzu a budu si užívat tu skvělou vánoční atmosféru :)
Ve čtvrtek ale čekejte článek o rozbalování prosincového Nailboxu, který mi v pátek dorazil jako dárek. A v neděli bude video na Silvestrovské zdobení nehtů (tak doufám, že bude přes týden alespoň jeden den dobré světlo) :))

Jaký lak zvolíte pod stromeček vy? :)
Ještě jednou vám tedy přeji krásné Vánoce :)

30 komentářů:

  1. Nádherné nehty, nejlepší vánoční nehty, co jsem letos viděla! Přeji vše nej do Nového roku Tobě i Tvému blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. No nádherná barvička :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :)) teď na Vánoce je hodí naprosto perfektně :))

      Vymazat
  3. Krásné a také přeji krásné prožití Vánočních svátků a jen to nejlepší do nového roku, štve mě, že jsem si Lovesome nevzala stejně tak i zlatého kolegu, když jsem byla v Němec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě moc mrzí, že jsem si nevzala ten zlatý, vypadá moc krásně :) tobě také krásné Vánoce :)

      Vymazat
  4. Já jsem si na Vánoce vybrala pískový lak od Gabriely Salvete v odstínu Eleganza, ten lak prostě miluju.
    I tobě krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak koukám, že letos budou pod stromečkem frčet pískové laky :)) jsou ale fakt krásný :) krásné Vánoce i tobě :)

      Vymazat
  5. Kráásný lak.. Ty pískované naprosto zbožňuju - zatím mám 2 STARS a pak dvoje glitry, které dělají podobný drsný efekt :P Ale červenou se zlatými třpytkami jsem snad ještě neviděla, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) tento lak jsem si dlouho šetřila, tak ho teď budu mít spojený se svátky:))

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. mě teď mrzí, že jsem nevzala ještě ten zlatý, ten vypadá úúžasně :) ale třeba zase nějaké obmění a budou nové :)) krásné Vánoce :)

      Vymazat
  7. Tenhle lak je opravdu moc pěkný. A máš krásně dlouhé a zarovnané nehty. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :)) snažím se každý týden pilovat a udržovat je ve stejné délce :)) krásné Vánoce :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. přesně tak :) lakovala jsem ho teď poprvé, tak s ním už budu mít ty Vánoce spojené :))

      Vymazat
  9. ten je krásný§ já si dám asi červenou klasiku, protože budu mít i červené šaty... přeju krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  10. no já vůbec nevím co udělám s nehty
    ale asi si udělám klasickou francii a nalakuju to tak aby to vypadalo jako gelové nehty
    a na prsteníček použiju samolepku
    udělám to tak,že na tu francii pak nalakuju takový světlý růžový lak a pak to vypadá jako gelovky
    nic lepšího mě moc nenapadá
    krásné vánoce
    alisek
    budu mít černé šaty se stříbrnými flitry takže se to k tomu bude celkem hodit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. francie je super nápad :)) děkuji za komentář a také přeji krásné Vánoce :))

      Vymazat
  11. Asi umřu, to je tak luxusní lak tohleto. Jenže mě strašně vadí ten povrch. Ani průhledný lak na to nepomohl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já s tím problém nemám, přetřu to silnější vrstvou top coatu a pak je to v pohodě :)))

      Vymazat
  12. Koupila jsem si přesně tenhle a ještě tmavě zelený, který mám právě teď přes Vánoce, protože mi připomíná vánoční stromeček :D Nádherné odstíny má p2. Brala bych nejraději všechny :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také bych brala všechny :)) to člověk neví, který má koupit dřív :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)