"Nedělní lakování" - zimní francouzská manikúra

Krásné nedělní odpoledne:)

Dneska mám pro vás připravenou klasickou francouzskou manikúru s troškou oživení v podobě stříbrné linky a s roztomilou samolepkou :)


Postup si můžete prohlédnout na videu níže :)



Použité laky
Jordana stříbrný zdobící lak
Gabriella Salvete č. 148
Maybelline Colorama č. 31
+ šablonky



Snad se vám tato zimní francouzská manikúra bude líbit :)
Mějte se fajn :)

23 komentářů:

  1. Jednoduché, efektivní a nálepka je hezkou třešničkou na konec ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky, až budu mít delší nehtíky, tak vyzkouším:)
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to je dobré! :-) To je ta samolepka z nehtového boxíku?
    škoda, že Shellac nedělá svůj boxík, hned bych si objednala :-D
    Já mám zas puntíky ale už koumám něco nového....asi taky dojde řada na samolepky, mám nějaké ornamenty, tak na zelenou by bílé krajky šly....zkusím a za v neděli zas bude výsledek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj tyto byly v prosincovém Nailboxu :) nějak se mi ti medvídci k té francii hodili :))
      těším se na tvé nehtíky :)

      Vymazat
  4. Francouzská manikůra se mi moc líbí a tobě se moc povedla :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc hezky! teď se mi sice 2 nehty zlomily ,ale hned co dorostou tohle vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se zlomil palec, teda resp. přítel mi ho zlomil, ale totálně :D naštěstí pomalu, ale jistě roste :))

      Vymazat
  6. Jednoduché a krásné akorát já nemám nějak nervy na ty samolepky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) někdy se s nimi doslova peru :)) ale některé vypadají pak moc pěkně :)

      Vymazat
  7. Francúzska manikúra sa mi veľmi páči :) Je jemná, elegantná a hodí sa snáď ku všetkému :)
    Freedom-dream-desire

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. viď :)) mě se prostě k té francii hodila a moc se mi líbí :))

      Vymazat
  9. To je moc pěkné:) jaké používáš ty šablonky na bílou špičku? Slečny si totiž stěžují, že jim ten bílý lak pod šablonky zatéká, nebo že pak s nimi strhnou i podkladový lak, ale na tvém videu je všechno v pořádku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)