Jak mi pomohl (a stále pomáhá) Panthenol

Ahojky všem :)

Dnešní článek bych ráda věnovala tomu, jak mi kdysi pomohly a stále pomáhají výrobky od Panthenolu. Kdysi dááávno jsem psala recenzi, kterou si můžete přečíst ZDE.

Občasi mi ale přijde dotaz, díky čemu mám tak krásné nehty a kamarádky se často ptají, kde že jsem si nechala prodloužit vlasy :) A proto jsem se rozhodla o tom ve stručnosti napsat, protože Panthenol mi hodně pomohl a troufám si říct, že mi změnit život. Třeba pomůže i vám :)




Začnu u vlasů
Samozřejmě jako tomu je vždycky, chtěla jsem dlouhé krásné vlasy, ale prostě to nešlo. Jak vidíte na fotce "před" tak toto byla maximální délka, kterou jsem mohla mít. Jakmile vlasy o kousek povyrostly, hned vypadly. Musela jsem je mít i sestříhané, jinak to prostě nešlo a já jsem se pomalu ale jistě smířila s tím, že dlouhé vlasy prostě nikdy mít nebudu.
Pak nastal zlom - vlasy mi začaly extrémně padat. Obíhala jsem kožní i lékárny a zkoušela jsem jak blázen všechno možný. Nic nepomohlo a vlasy padaly dál a dál. Už jsem se viděla s parukou - ano, až tak vážné to bylo.
Posledním pokusem byl Panthenol a když mi paní lékarnice říkala, že je fakt dobrý, moc jsem jí nevěřila, ale já jen tak něco nevzádám :) Koupila jsem jak tabletky tak šampon a troufám si říct, že mi právě tyto výrobky změnily život.
Přibližně po třech měsícíh jsem zaznamenala, že vlasy už tolik nepadají. Padaly stále, ale né v takovém množství jako předtím. Byl to pro mě první signál, že Panthenol asi opravdu funguje a svitla mi naděje. Během dalších dvou měsíců vlasy přestaly padat úplně. Samozřejmě, že mi sem tam nějaký vlas vypadl, ale to bylo v té zdravé míře. Dokonce jsem zaznamenela, že začínají růst nové a celkově se růst vlasů zrychlil.
Nyní, jak vidíte na fotce "Po" mohu mít vlasy klidně do půlky zad, přesně tak, jak jsem chtěla. Rostou mi opravdu hodně rychle, takže když vlasy ze dne na den ostříhám o 10 cm, vůbec mi to nevadí, protože vím, že mi brzy dorostou. Momentálně mám ofinu a každých 14 dní ji musím o dost velký kousek ostříhat, aby to nějak vypadalo. Podle toho poznám, že vlásky opravdu rostou. 

A teď něco málo o nehtech
Asi víte, že své nehty miluju, ale ne vždycky jsem je měla takové jako dnes. Nějak velké problémy jsem ale neměla, jenom se mi občas třepily, byly slabší a tím pádem více náchylné k lámavosti.
Když jsem začala zobat Panthenol, kromě vlasů se mi zlepšily i nehty. Zaznamenala jsem, že se mín třepí, jsou o trošku pevnější, ale hlavně rostou jako z vody. Opravdu, nehty mi rostou tak rychle, že nestíhám pilovat. Samozřejmě se mi často stane, že si nehet někde ulomím (protože já v klidu rozhodně nic dělat neumím), ale vím, že za měsíc je zpátky ve své původní délce.
Několikát jsem měla gelovky a jelikož maminka dělala manikérku (i přes její varování, že nehty pak budu mít oslabené) tak jsem si nechala gelovky nanadat, pak se mi přestaly líbit a po chvíli jsem je sundala (takto se to opakovalo asi 3x). Nehty jsem samozřejmě měla slabé jako papír, ale byla jsem překvapená, že během 14 dní byly opět ve skvělé kondici.


Ze začátku jsem tablety a šampon pravidelně používala přibližně rok. Od té doby (je to cca 5-6 let zpět) tabletky stále beru, ale už nepravidelně. Prostě když jednou zapomenu, tak zapomenu. Ale snažím se o pravidelnost. Jednou za čas si udělám třeba 2 měsíce pauzu a pak zase beru.
Šampon jsem na běžné mytí přestala používat a vlasy si myju klasicky mými oblíbenými šampony. A když zaznamenám, že mi vlasy zase padají více než by měly (větišnou na jaře a na pozdim) zase začnu mýt vlasy Panthenolem přibližně měsíc a pak je zase všechno tak jak má :)

Pro mě je Panthenol zázrak a navíc - za fakt malé peníze. 
Šampon stojí cca 100 Kč a tabletky cca 130 Kč za balení (vydrží 2 měsíce). Nově jsem teď koupila i kondicionér (cca 100Kč), tak na něj jsem zvědavá :)
Vyplatí se ale projít více lékáren, protože jsem u některých zaznamenela, že ceny mohou být u tabletek třeba až o 40 Kč vyšší. Sice to není moc, ale něco pěkného v drogerii by se za to dalo koupit :)


Tak já doufám, že jsem vám třeba trošku pomohla. A pokud vás trápí padání vlasů a nebo špatné nehty, za vyzkoušení to určitě stojí. Samozřejmě co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat další stovce lidí.
Když jsem Panthenol doporučila kamarádce, vůbec jí nepomohl a naopak ji pomohl Biosil, který ale nepomohl mě. Takže to chce opravdu zkusit a hlavně vytrvat, protože toto vyžaduje trošku více času, než se účinky dostaví. Ale když si vezmete tu cenu, tak to není nic, co by vám zruinovalo rozpočet :)



Pokud budete mít nějaký dotaz, klidně se ptejte, ráda na vše odpovím:)
A budu ráda, když mi dáte vědět, zda Panthenol znáte, zda ho používáte a nebo co třeba pomohlo vám :)


Krásný den a užijte si zítřejší volno (čti: nevysedávejte u počítačů a vyražte ven:)) )

24 komentářů:

  1. Ty nehty nádhera :) Dost jsi mě nalákala. Já mám extrémně lámavé vlasy, na to asi nepomůže nic. Na nehty mi hrozně pomohl lak Four Seasons.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Four Seasons si nemůžu vynachválit, ten používám už hooodně dlouho a vyhovuje mi skvěle :))

      Vymazat
  2. ty nehty ti závidím, já sama jsem papkala panthenol docela dlouho, ale je pravda že jen tabletky, tak to ještě zkusím podpořit tím šamponem a třeba mi to pomůže, ale já takové zázraky tedy nepozorovala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já naštěstí ano :) byla to moje poslední záchrana a pomohla :) ale kamarádce to naopak neudělalo nic, až ten Biosil, tak to chce zkoušet :)

      Vymazat
  3. Wow, slušná délka nehtů :-) Mne hodně jak na vlasy tak na nehty pomohl Vitacalcin. Panthenol jsem kdysi taky brala a vlasy pak měla nádherná, tak přemýšlím, že se k němu zase na chvíli vrátím. Díky za jeho připomenutí :-))
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  4. jdu do toho :-) Určitě vyzkouším nechávam si na liště tenhle článek, abych na to nezapomněla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak doufám kočko, že ti pomůže :)) alespoň na ty nehtíky, vlásky máš totiž krásný :)

      Vymazat
  5. hm a co mám dělat, když nemám žádný nehty, ale vlasy jak blázen a nevím co sněma =D Ha a chci tě vidět =D Nikdo mi neporadil ani lékárnice, vlasy a nehty se podporují navzájem a já mám prostě smůlu =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem slyšela, že většinou to bývá tak, že buďto máš lepší vlasy a nebo lepší nehty :) já vždycky měla teda lepší nehty než vlasy :) a teď obojí :))
      ale za pokus to stojí, ne? :) alespoň ty tabletky, šampon je u tebe asi zbytečnost, když máš vlásky ok:)

      Vymazat
    2. Alice já si koupila přímo prvek na nehty a vlasy (nejsu chemik, zinek nebo co to je? hold moje krátká paměť =D) a už za týden jsem měla vlasy, že jsem je nemohla ani narvat do gumičky, kterou mám vždy několik měsíců a nehty nic...byla jsem jak afro =D přestala sem to hned brát protože čeho je moc toho je příliš...zkusím i panthenol a dám na tebe, ale bojím se zas efektu afro =/ uvidíme...

      Vymazat
    3. afro :DD tak to jsem teda fakt zvědavá :) a budu držet palce, aby to pomohlo jen na ty nehty :)

      Vymazat
  6. Tyjo, tak to stojí za vyzkoušení :-) Já sem brala Biosil, ale je fakt že jen jedno balení a ne dlouhodobě no :-) A díky za recenzi, aspoň vim, co v lékárně budu doporučovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chce to alespoň min. ty 3 - 4 měsíce, pak už by se měly začaly projevovat účinky :))

      Vymazat
  7. Veľmi pekne ďakujem za suprový článok a radu, určte chcem vyskúšať šampón aj tabletky, lebo vlásky mi vypadávajú a nechty môžem mať max. po konce prstov, potom je to už katastrofa, veľmi sa štiepia.

    OdpovědětVymazat
  8. ty tabletky vyzkouším a na šampon se mrknu jaké más složení

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá vyloženě zázračně! Tak ještě že si takový problém vyřešila :) Ty prášky vyzkouším, Biosil mi teda vůbec nepomohl, tak třeba toto :) I když já jsem jak malý děcko, mám problém brát něco pravidelně :D
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou pravidelnosti je to šílené, teď hooodně zapomínám :)) ale předtím jsem fakt chtěla, aby ty vlasy přestaly padat, tak jsem měla upomínku v mobilu, abych nezapomněla :))

      Vymazat
  10. Ahoj, chtěla bych se zeptat prosím :) Přestali se ti i mín mastit vlasy? mě se mastí po 1dnu..tak jestli by to pomohlo :/ a jinak strašně moc pěkný čllánek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nějak zásadně to nepomohlo, ale Panthenol si vede lépe, než klasické šampony a klidně mohu mýt vlasy o den déle, než jsem zvyklá :))
      nevádej, skákni do lékarny a vyzkoušej :))

      Vymazat
    2. díky :) První asi skusím ty prášky :) moc si mi pomohla tuhle recenzí ... Už se těším :))

      Vymazat
    3. není vůbec za co :)) budu ráda, když pak dáš vědět, jak tabletky pomohly :) budu držet palce :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)