Recenze: Balzám na ruce Bione Cosmetics

Krásné úterní odpoledne všem :)

Dnes pro vás mám přichystanou recenzi balzámu na ruce od české přírodní značky Bione Cosmetics. Abych pravdu řekla, vůbec netuším, kde se u mě na poličce tento krém vzal. Ráda ale zkouším nové věci a od této značky jsem ještě nic neměla, tak proč tento balzám nezkusit, že? Navíc se mi hodně líbilo složení, né že bych se vyloženě vyžívala ve složení produktů, ale když vím, že je daný výrobek bez všemožných škodlivin, rozhodně se do testování pustím s větší chutí.

A protože jsem už balzám dávno spotřebovala, přichází ten správný čas na recenzi. A jak se mi tento balzám zamlouvá si můžete přečíst v recenzi.



Krémů na ruce není nikdy dost, alespoň teda u mě. Nemám sice suché ruce, krémuji ale nejčastěji před spaním a vždy po odlakovávání nehtů.

Tento balzám je s rostlinnými extrakty a obsahuje olivový olej, olej z konopí, šťávu z granátových jablek a extrakt z měsíčku lékařského a z konopí. Dále obsahuje hydratační glycerin, rostlinné bambucké máslo, panthenol, vitamín E a B8. Všechny tyto složky napomáhají k regeneraci pokožky zároveň ke skvělé hydrataci. Ještě podotýkám, že je bez silikonů a parabenů.

Konzistence balzámu je taková hutnější, ale skvěle se rozmazává. A ačkoliv je hutnější, rychle se vstřebá a nezanechává mastný pocit. A hydratace? Jedním slovem - parádní. Určitě patří k těm lepším krémům, které jsem vyzkoušela, protože hydratuje opravdu skvěle a pokud má někdo často suché ruce, určitě se po tomto mrkněte.

Docela to vypadalo, že se z balzámu stane můj nejlepší kamarád, ale bohužel nám do cesty vpadla parfemace. Já nevím, jak to mám popsat - ale ten krém mi prostě smrděl. Na mě tam těch vůní bylo asi moc a asi se navzájem přetloukaly a něčeho tam bylo příliš a to mi nesedlo. Krém už bohužel nemám, tak znovu nemůžu přičuchnout, tak ani přesně nevím, jak to popsat. Dokonce tu divnou parfemaci zacítil i přítel a zeptal se mě, čím jsem se to jako namazala, že to tak divně smrdí :D
A to je pro mě kámen úrazu, protože jsem tak krém nemohla nosit v kabelce. No namazat se tím třeba v MHDčku, to by byla moje smrt. Krém mi teda dělal společníka doma, u postele a to mi skvěle vyhovovalo, protože po nějaké době jsem si na tu "vůni" už zvykla. Ale ven bych tímto namazaná teda nešla. Parfemace je ale hodně individuální záležitost a je možné, že vám bude vonět. Mě tam prostě nějaká složka nesedla.

Nic to ale nemění na tom, že krém jako takový skvěle hydratuje a na noční stolek bych si ho koupila znovu. Do kabelky ale raději zvolím jiným krém :)

Obsahuje 75 ml a cena se pohybuje kolem 30 Kč, to je fajn, takže pokud na něj narazíte, tak ho omrkněte a zkuste i očuchat :))

Akorát vám nepovím, kde ho koupit, protože opravdu netuším, kde se u mě vzal. Trošku jsem zagooglila a můžete ho objednat přímo na stránkách Bione Cosmetics, nebo by měl být k mání v některých prodejnách Teta nebo drogerii Pemi.

Máte něco od Bione Cosmetics? Jak jsem totiž projížděla jejich webovky, tak jsem byla celkem překvapená, kolik toho mají :)) Láká vás tento krém?


23 komentářů:

  1. já se chystám na tuhle značku taky...mají jí v Bille kam chodím každý den...no myslíš si, že si na jejich prukty vždycky vzpoemu když tam jsem? =DDD

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Bille taky mají jo? to se tam někdy mrknu :))

      Vymazat
    2. říkala Kyrkys až konečně zapnu mozek po ránu, tak se kouknu zda tam je =D

      Vymazat
    3. prej až zapnu mozek :D hlavně čuchat - aby to nesmrdělo :D

      Vymazat
  2. Doma máme krém na ruce myslím s konopím zkoušela jsem ho párkrát a super :-) Díky za tip ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já vždycky viděla ty 200 ml balení a strašně mě zaujal čokoládový balzám. Neočuchávala jsem ho, ale určitě to budu muset zkusit, když Ti vadila parfemace, tak aby mi nesmrděl. Ale hlavně, že dobře hydratují :)
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  4. Na Bione jsem narazila v Globusu a zkusila jsem pleťový tonik s konopím a můžu jedině doporučit. Brousím si zoubky i na nějaký jejich krém, jen jsem ještě neměla čas pořádně se jejich nabídkou probrat... U nás v Tetě mají celý sortiment a mě to tak zaskočilo, že jsem si prostě nevybrala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za tip - až budu v Globusu, tak to tam všechno určitě okouknu :)) u nás v Tetě vůbec nic nemají, áchjo :(

      Vymazat
  5. To jsem ráda, že nejsem sama - mě ten krém taky strašně smrděl - taková nakyslá vůně a řekla bych, že dominantní tam bylo to granátový jablko...no já se přes tu parfemaci nepřenesla - letěl do koše, i když jinak by mi asi vyhovoval...škoda :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ufff, už jsem se lekla, že mám nějaký divný čuch :D já už ani přesně nevím, co jsem cítila, ale něco mi tam nesedlo a nešlo to jen tak přehlédnout :D naštěstí doma jsem to překousla, ale ven bych s tím nešla, to by se každej otáčel :D

      Vymazat
  6. u nás to mají za 50 :-/ a ještě takový nevoňavý varianty :-( Ale zkusit bych je časem chtěla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já absolutně netuším, kde se u mě vzal :D asi ho někde koupila mamka, ale prostě mi v tomdle něco "smrdělo", tak nevím, jak na tom jsou s vůní ostatní :) ale pokud Bione mají v Globusu nebo v Bille, tak až budu v Praze určitě něco omrknu a očuchám :)

      Vymazat
  7. Tak o téhle značce jsem slyšela už hodně.. Ale v životě jsem na ni nenarazila :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto značku používám už hodně dlouho a nemůžu si ji vynachválit! :) Jak krémy, tonika, tak i šampony a kondicionéry :) Navíc je vše české, přírodní a za super ceny :) Můžu celkové doporučit cokoliv z jejich sortimentu, vyrábějí vážně skvělou a kvalitní kosmetiku. I když by mohla někomu vadit občas silná parfemace, ale to je na vkusu :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ráda bych zkusila nějaké tonikum, tak se asi brzy vydám do Globusu na obhlídku :))

      Vymazat
    2. Jestli ti můžu doporučit, tak po Medu jsem byla taková ulepená (až moc sladce voněl), Měsíček byl v pohodě, jen jsem si musela trochu zvykat na tu vůni, svým způsobem mi připomínala babičku :D, Cannabis naopak šíleně smrděl, co si tak pamatuju a nejvíc mi sedla Aloe vera - svěží vůně a nezanechávala žádný povlak... Ale chce to vyzkoušet hlavně podle vůně, co ti sedne, jinak mezi nimi nevidím zas tak výrazný rozdíl :)

      Vymazat
  9. Teda to bych rada nekdy zkusila. Trochu me mrzi, ze tyhle znacky neinvestuji vic do obalu:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obaly by mohly být lepší, ale zase to není nic úplně hrozného :D

      Vymazat
  10. Já jsem od Bione ještě nic nezkoušela, ale tenhle krém se mi docela líbí :) Jen nevím s tou parfemací :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus očuchat sama, já jsem se přes to moc nepřenesla :) ale na doma mi to nevadilo a díky té skvělé hydrataci jsem ho používala, jinak by asi letěl :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :)