Zasoutěžte si s kosmetikou Oriflame

Ahojky :)

Vánoce se blíží a vás tu přibývá stále více a více, za což jsem nesmírně ráda a každý nový čtenář mi dělá obrovskou radost. Na Facebooku jsme dokonce přesáhli hranici 1000 a to je pro mě velmi příjemný milník. A spojení spokojených čtenářů a Vánoc znamená co? No přece soutěž :))

Od zastoupení Oriflame jsem pro vás dostala naprosto úžasné dárečky (docelá vám je závidím:)), tak doufám, že budete mít radost a do soutěže se zapojíte :)


Na fotce už vidíte krásné dárečky, které můžete vyhrát. 

Hlavní cena obsahuje
- odlakovač na nehty z řady The One
- lak v odstínu Dramatic Gold z řady Giordani Gold Baroque
- lak v odstínu Pink Allure z řady Giordani Gold Baroque
- lak v odstínu Grand Red z řady Giordani Gold Baroque
- péče Growth Booster The One
- péči Nail Food The One

A aby byla pravděpodobnost výhry vyšší, připravila jsem si pro vás i malou cenu útěchy a to bodkovač neboli dotting tool Oriflame. Ten při manikúře určitě využijete :)


Co pro to musíte udělat?
1) Vyfotit svůj oblíbený produkt od Oriflame s nějakou podzimní, zimní či vánoční tématikou, při focení do záběru naaranžujte také lísteček s heslem "Soutěž s Oriflame". Fotit můžete cokoliv, co máte rády (lak na nehty, dekorativní či pečující kosmetika). A pokud doma nemáte žádný produkt od Oriflame, nezoufejte :) Stačí, když vyfotíte cokoliv s podzimní, zimní či vánoční tématikou a k tomu někam na lísteček napíšete heslo "Soutěž s Oriflame". Fantazii se meze nekladou, je to zcela na vás, klidně krajina nebo nějaké líčení, či manikúra. U obou případů, prosím, nezapomeňte na lísteček s heslem. Ověřím si tak, že fotky vznikaly přímo do této soutěže.
2) Fotku mi poslat pod status o této soutěži na můj Facebook. Status bude připíchnutý hned na úvodu FB, takže ho nepřehlédnete. Pokud nemáte FB a chcete se zúčastnit, tak mi stačí fotku poslat na email aliceinwonderlandcz@gmail.com s Vaším jménem a já ji na FB nahraju. Snadné, že? :)
3) Dát like na Facebook stránky Oriflame - ZDE
4) Samozřejmě sledovat můj blog přes GFC nebo na Facebooku :)
5) A velmi důležitý bod - držet si palce :)) 

Soutěž trvá od 19. 11. do neděle 30. 11. 2014 20:00hod. Následující den pak na svém Facebooku vyhlásím vítězky. Fotografie, která se mi bude líbit nejvíce, vyhrává první cenu. A cenu útěchy vyberu ze všech soutěžních fotografií pomocí randomu. Takže šance na výhru je poměrně velká a já doufám, že se vám soutěž líbí a že se zapojíte :))

Ceny jsou velmi lákavé a ty láčky vypadají naprosto božsky, posuďte samy :)) 

Hodně štěstí všem :))

2 komentáře:

Děkuji za komentář :)