Nákupy: podzimní veletrh World of Beauty&Spa, Home Decor, Sephora a Fann

Ahojky všem :)

Sobota se nesla v duchu veletrhů a nákupů :)) A tentokrát jsem byla fakt hodná, protože jsem šla cíleně a nekupovala zbytečnosti. Doprovod mi dělala Verunka (odkaz na její YouTube zde), se kterou jsme se navzájem krotily v nákupech. To víte, dvě kosmetické nadšenkyně na veletrhu kosmetiky a dekorací, to bylo zlo. Přeci jenom jsem si ale něco koupila, tak se pojďtee podívat :))




Nejprve vám ukážu pár fotek z veletrhu. Na World of Beauty & Spa jsem nic nefotila, protože jsem si chtěla v klidu všechno prohlédnout a už jsem točila i dva vlogy, takže nějakou představu snad máte. Vystavovatelé se také často opakují, z nových ale zde například byl stánek Makeup Revolution :)

Akorát jsem si stihla vyfotit růži v balónku, na kterou se stále nemohu vynadívat :))


S Verunkou jsme kosmetiku měly prošlou celkem brzy a tak jsme vyrazily i na vedlejší veletrh Home Decor. No, řeknu vám, že to bylo daleko horší než na kosmetice. A teď to myslím v tom smyslu, že jsme veletrh musely proběhnout rychlostí blesku, jinak bych tam nechala všechny své úspory. Nevěděla jsem kam se dívat dřív :)) Vyfotila jsem jenom pár fotek a samozřejmě jsme se nejdéle zasekly u svíček Yankee :)



Ten Hallooweenský stojan neměl chybu :))







Po veletrhu jsem Verunku doprovodila na metro a já jsem se vydala na další nákupy do OC Letňany. Tam jsem cíleně zamířila do Sephory a Fann parfumerie. Také jsem rychle skočila okouknout nějaké oblečení a nakonec jsem se vrátila zpátky k PVA (nebojte, znovu na veletrh jsem nešla:D) a s přítelem jsme šli na Letecký den :)

Bohužel jsme nějak nevychytali počasí a byla nám šílená zima, tak jsme zamířili do Globusu na oběd a pak na nákup. A ehm ... opět jsem nevynechala drogerii :))




A teď už nákupy hezky postupně :)

Nemohla jsem vynechat stánek SpaRitual, kde jsem byla pozdravit Leničku a taky jsem si chtěla udělat menší radůstku. Měla jsem ale takovou menší stopku v nakupování laků, proto jsem vybrala jenom jeden :)) Jeden jsem dostala od úžasné čtenářky Adriany a toho krasavce uprostřed ze zimní kolekce jsem dostala na recenzi od zastoupení SpaRitual. Nemohla jsem nekoupit i dřívka, se kterými začišťuji neplechy při lakování :)


U stánku Ryor jsem koupila micelární vodu, na kterou si brousím zuby už hodně dlouho :)


Opět jsem neodolala koulím od Bomb Cosmetics :)



A poslední úlovek byl u stánku HerbaSpa a to bylinné koupele :)) Na ty jsem moc zvědavá :))


A jako dáreček jsme u vstupu dostaly čistící vlhčené tamponky Linteo :)


A z veletrhu Home Decor jsem si odnesla jenom jeden vosk. Uffff .. věřte mi, že to dalo opravdu zabrat, protože jsem nevěděla, kterou svíčku očichávat dřív a nejraději bych si je odneskla všechny :))


V Sephoře jsem nakupovala hlavně dárky, tak ty ukazovat nebudu, ale pro sebe jsem do košíku přihodila mé oblíbené odličovací tamponky :))



Ve Fann parfumerii jsem využila dárkový poukaz a vybrala jsem si vůni Clinique a naprosto božský láček Dior :)) Zatím je to můj nejdražší lak, tak jsem na něj zvědavá :))



A protože jsem poslední dobou celkem ujetá na různé odličování atd., chtěla jsem vyzkoušet dvoufázový odličovač očí Ziaja :)



A to je ze sobotních nákupů vše :)) Není toho tolik, ale pár tašek jsem domu přinesla a některé kousky mi udělaly obrovskou radost :))

Děkuji moc Verunce za doprovod na veletrh a snad to semnou nějak přežila :) Také moc děkuji Adrianě za naprosto skvělý dáreček (a asi tě zaškrtím) a také Leničce, že jsem ji mohla na chviličku vyrušit z pracovního procesu a prohodit pár slov :))

JAK SE VÁM MÉ NÁKUPY LÍBÍ? BYLY JSTE TAKÉ NA VELETRHU? CO PĚKNÉHO JSTE ULOVILY? :)) 

11 komentářů:

  1. Ahoj, super nákupy. Díky tobě jsem na veletrhu byla také :) Mimo jiné jsem si konečně pořídila štětce a houbičku na makeup od Real Techniques.
    Chtěla bych se tě zeptat, vstup na veletrh Home Decor byl placený?
    Easy on the Eye

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii :)) to jsem ráda, že sis veletrh užila :))
      vůbec netuším, my jsme to prošly bez placení, resp. paní u vstupu stačila jenom páska z kosmetického veletrhu :)

      Vymazat
  2. Krásné nákupy:-) Máš můj obdiv, já se třeba dostat na Home Decor, tak by to peněženku velmi, velmi zabolelo:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že som sa nemohla dostať na to :-( Snáď nabudúce :-) Inak krásne veci si si pokupovala :-) A tá ruža v balóne je fakt krásna :-)

    http://suesanqa7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé úlovky a vůbec jich není málo. A ten Dior aaaach. Já koupils jen péči na třepící nehty Lacquer Lock od Spa Ritualu, je skvělá a jemný černý pilník. Pak jsem ještě taky trochu utrácela v Sephoře, když byla ta 20% sleva 😉. A ještě něco, já děkuji tobě zlatí😘

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu super nákupy, já jsem bohužel podzimní Interbeauty nestíhala, byla jsem v zahraničí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)