"Nedělní lakování" - černá a neonové puntíky

Ahoj všem :)

To si takhle jednou dělám pořádek ve složce, kam si ukládám všechny nehty a nestačila jsem se divit, kolik jsem tam měla nafocených nehtů, které jsem vám ještě nestihla ukázat. U některých by to byla opravdu škoda, protože tam mám jak levnější značky jako Essence, Miss Sporty, Flormar, Golden Rose, ale i dražší jako OPI, SpaRitual, Nubar nebo China Glaze. A taky nějaké od neměcké značky P2. Takže mám materiálu minimálně na čtvrt roku dopředu a máte se na co těšit. Našla jsem tam i pár jednoduchých zdobení a s jedním právě dneska přicházím :))



Jednu dobu sem černé nehty nosila celkem často, teď už na ně nějak nemám odvahu a popravdě se mi ani dlouhé černé nelíbí a spíše mi pasují na nehty kratší. Nicméně jsem si řekla, že bych černou mohla něčím trošku ozdobit a pohrát si. 

Na dvě vrstvy černého podkladu (Rimmel - odstín 800 Black Out) jsem pomocí dotting tool nakreslila tečky, na které jsem použila neonové laky, které doma mám. A protože jsem chtěla, aby puntíky byly spíše do 3D a z nehtů jakoby vystupovaly, tak jsem naťupkala asi 4 vrstvy a bylo to akorát. Samozřejmě se dají použít i neonové kamínky, které koupíte na ebay za pár korun, ale chtěla jsem trošku provětrat neonové laky. A opět - rychlá a snadná manikúra, kterou určitě zvládnete. Na palci jsem si s puntíky ještě trošku pohrála, tak se mrkněte do fotek. Nakonec jsem výslednou manikúru přelakovala matným topem, ale klasická se mi líbila o něco více.


JAK SE VÁM NEONOVÉ PUNTÍKY NA ČERNÉ LÍBÍ?




Malé hrátky na palci


Matná verze



8 komentářů:

  1. Urcite to tu cernou velice ozivilo. Take uz nejak cerne nehty nenosim.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nehty :) ten palec je nejúžasnější :O
    eL

    OdpovědětVymazat
  3. V té matné verzi to vypadá zajímavě. Nejvíce se mi ale líbí palec. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to pekne, hravo ako lentilky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já černé laky moc nenosím ale variace s puntíky vypadá hodně zajímavě. Jsi strašně moc šikovná! Já jsem ráda, že si nehty nalakuju ( hlavně pravou ruku) a nemam lak na celých prstech :D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Asi bych to už nenosila, ale líbí se mi to moc!:))

    OdpovědětVymazat
  7. "Lentilky" krásně lak oživily, Opět dokonalé lakování!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)