Zimní set od Weledy

Zdravím všechny čtenářky :)

Zima je sice (snad) už konečně na ústupu, ale o ruce a rty nemusíme dobře pečovat nejen v mrazivých měsících.Weleda přišla s praktickým zimním setem, který ale určitě uplatníte nejen při zimních radovánkách. Set obsahuje balzám na rty a pleťový krém Coldcream. Jak mi tyto produkty sedly, se dozvíte v článku.



Tyčinka na rty Everon
Začnu s tyčinkou na rty, na kterou jsem byla docela zvědavá, protože balzámků na rty nemám nikdy dost. Balzám má jemnou a příjemnou vůni. Konzistence je trošku jiná, než jsem zvyklá, je totiž tužší a na rtech hutnější. Spíše preferuji balzámky, které na rtech hezky kloužou, ale po pár aplikacích jsem si na to zvykla, takže v tom nějaký velký problém nevidím. Konzistenci mu odpustím i díky naprosto skvělé hydrataci, protože rty okamžitě zvláční, vytvoří ochrannou vrstvu, krásně hydratuje a zabraňuje tak vysušování. Na suché a popraskané rty skvělý pomocník, který se hodí nejen do kabelky. Vydrží poměrně dlouho a přibližně po třech hodinách jdu rty namazat znovu.


Coldcream
Vyživující a ochranný krém na tvář je v hliníkové tubě se šroubovacím uzávěrem. Z tuby vymáčknete krém až do poslední kapky, což je fajn, protože nedochází ke zbytečnému plýtvání. Bohužel první kámen úrazu je pro mě vůně. Ta je opravdu hodně intenzivní a silná a to mi nějak nejde přes nos. Vůně vydrží dlouho a to mi zrovna v tomto případě, kdy mi vůně není moc sympatická, nedělá moc velkou radost. Ovšem samotný krém špatný vůbec není. Má hutnější, tužší konzistenci, dobře se roztírá a stačí nanést pouze malé množství. Větší množství je zbytečné, protože pak se zbytečně dlouho vstřebává a pleť je mastnější. Ve slabší vrstvě mastný film nevytváří, o to se nebojte. Pleť krásně hydratuje, vyživuje a zabraňuje pocitu pnutí. Krém mé mastnější pleti sedl dobře, především ho používám na noc, kdy se pokožka hezky promastí a zvláční. Pro suchou pokožku je to skvělá volba. Jediné, bohužel docela velké mínus, je pro mě ta vůně, protože mi vůbec nesedla.


Z tohoto setu je mým favoritem jednoznačně balzámek. Coldcream sice funguje přesně tak, jak slibuje, ale přes tu vůní, která mi občas byla až taková vtíravá, se prostě nepřenesu. Set je ale vymyšlený dobře a rozhodně se u vás doma jen tak neztratí. Set můžete koupit v drogeriích nebo na eshopu Weledy za přibližně 299 Kč. 



ZNÁTE TENTO SET? MÁTE OBLÍBENÉ PRODUKTY OD WELEDY? JAK PEČUJETE V TOMTO OBDOBÍ O PLEŤ A RTY VY? 







Děkuji zastoupení Weledy za poskytnutí setu k recenzi.

6 komentářů:

  1. Set vypadá dobře, zaujal mě hlavně ten balzám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Set vypadá rozhodně dobře :))) Zaujali mě obě věci, ale více ten balzámek :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Weledu mám opravdu ráda, mám oblíbený mandlový sprchový gel :)
    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)