Bioderma: pečujte o rty a ruce nejen v zimě

Zdravím všechny :)

Fotky, které jsem fotila k následujícímu článku, jsem měla připravené už od ledna, takže u nich převažuje zimní tématika. Už jsem si myslela, že je budu muset nafotit znovu, ale v posledních dnech se vrací chladnější počasí, proto je ten správný čas na recenze. A abych se dostala k tomu hlavnímu, tak v dnešním článku si můžete přečíst o balzámech na rty a krému na ruce od Biodermy.





Jak krémy, tak i balzámy jsou mými každodenními pomocníky a nemám jich nikdy dost. I když netrpím na popraskané rty nebo ruce, bez nich si to prostě nedovedu představit a mažu, jak jen se dá. 

Začnu s tyčinkou na rty Atoderm, která obsahuje bambucké máslo a tak regeneruje oslabené rty. Je v klasickém šroubovacím balení, ale proti jiným balzámům má zkosený tvar, který tak lépe kopíruje tvar rtů. Je bezbarvý, má příjemnou lehkou parfemaci a ihned rty zvláční. Dobře se nanáší, po rtech hezky klouže a jakoby roztál. Má lehčí strukturu, ale cítíte, že máte rty namazané. Nemusíte se bát zbytečného pocitu mastnoty. Co se týče funkce hydratace, tak tu za mě splňuje na výbornou. Když jsem měla během zimních měsíců rozpraskané koutky, nebo sušší rty díky nemoci, Bioderma je krásně zahojila a pomohla jim se dříve dostat do lepšího stavu. Nevadí mi ani to, že balzám není tak hutný, jak by možná někdo požadoval, mě to ale takto stačilo. Balzámů jsem vyzkoušela opravdu mnoho a troufám si říct, že toto byl ten nejlepší. Přes zimu to byl naprosto skvělý pomocník, který jsem si brala i na ranní cestu do práce, protože to rty dostávaly hodně zabrat. Ovšem na letní dny do kabelky, bych ho asi moc nedoporučovala. Měla jsem ho párkrát v kabelce a i když ještě není takové teplo, tak se mi zdálo, že byl takový rozteklejší. Spíš se kamarádí s pracovním nebo nočním stolkem. Zkuste někdy místo do drogerie zajít do lékárny a po tomto balzámku se zeptat, protože v tomto případě se za kvalitu vyplatí připlatit. Tyčinka má 4g a cena se pohybuje kolem 100 Kč.
 

Jak mi skvěle sedla tyčinka, tak s Balzámem na rty Atoderm v tubě jsem až tak spokojená nebyla. Respektive jsem si myslela, že bude stejný jako ten v tyčince, ale nebyl. Balení v tubičce je praktické, protože malou dírkou vymáčknete jenom trošku a krásně tak balzám po rtech rozetřete. Balzám je hutnější, než ten v tyčince a po nanesení nelepí. Obsahuje avokádový olej a bambucké máslo. Ovšem na rtech jsem neměla tak příjemný pocit, asi tím, jak spíše preferuji lehčí a lépe roztíratelnou texturu. Také je bez parfemace a hydratace je stejná, jako u předchozího, tedy dostačující a vyhovuje mi. Cena se pohybuje kolem 150 Kč za 15 ml.  Nicméně jsem v něm nenašla takové zalíbení jako u tyčinky, kterou si určitě po spotřebování koupím znovu.


A nakonec tu mám Atoderm krém na ruce a nehty, na který jsem těšila, protože jak asi víte, nehty lakuji často, takže je potřeba se o ruce a nehty dobře starat. Balení 50 ml je praktické, protože je malé a můžete ho přibalit i na cesty do kabelky. Samotný krém mě bohužel nenadchnul, ale ani nezklamal. Řekla bych, že je to takový průměr, ale vzhledem k ceně jsem čekala něco víc. K namazání stačí pouze malé množství, lehce se roztírá, pěkně promastí a na chvíli zanechává film a pak se vstřebá. Hydratace je průměrná, ihned po namazání mám pocit, že jsou ruce vyživené to ano, to ovšem netrvá tak dlouho, jak bych si představovala. Potřebuji mít pocit delší hydratace a to bohužel u tohoto krému nemám. Osvědčil se mi ale skvěle na nehty a kůžičku. Vždy po odlakování dávám nehtům chvilku oddych a kůžičky pořádně promažu a promastím. Na to se tento krém osvědčil skvěle, ale vzhledem k tomu, že stojí kolem 150 Kč, bych očekávala lepší hydrataci. Pak bych byla spokojenější. 


ZKOUŠELY JSTE NĚKTERÝ Z TĚCHTO PRODUKTŮ? CO NA NĚ ŘÍKÁTE?













Děkuji zastoupení Biodermy za zaslání produktů k recenzi.

4 komentáře:

  1. Také mám raději balzámy v tyčince než v tubičce. A také upřednostnuju lehčí konzistence, ale ne úplně vodové :-) Momentálně mám v kabelce balzám Soaphoria, je dost mastný, takže se s ním přetírám jen jedním tahem a pak je to v pohodě. Takový průměr jsou u mě Babylips
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, no vidíš a já mám radši naopak ne ty lehké, ale hutné, takže mně by to mohlo pasovat. Dík za tip

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)