"Nedělní lakování" - CC créme od SpaRitual

Zdravím všechny :)

Nejdříve to byly BB krémy, pak CC krémy, teď už dokonce i DD krémy. Vše se ale točilo kolem pleťové kosmetiky. Nyní dvě kouzelná písmenka objevily cestu i do nehtové péče a to bych nebyla já, abych nezkusila něco nového. Dnes to tedy bude o laku CC créme od značky SpaRitual. Co to vůbec znamená, k čemu tento lak slouží a hlavně jaký je, se podívejte co článku.



SpaRitual CC Crème je lak, který je 3v1, protože obsahuje výživu, přirozenou tělovou barvu, ale i top coat. Obsahuje prospěšné složky, které pomáhají posílit, vyhladit, rozjasnit a chránit, zatímco barva pomáhá zdokonalit vzhled nehtů. CC Crème je ve třech odstínech Light, Medium a Tan. Light mi přijde jako světle růžový, Medium světle béžový a Tan je z nich nejtmavší a je spíše tělový. Měla jsem nalakované všechny tři a udělala jsem dobře, když jsem vybrala Medium, protože k mým nehtům pasuje nejlépe. Laky koupíte v prodejnách SpaRitual, mají 15 ml a cenu si teď přesně nepamatuji.

Aplikace je velmi jednoduchá a rychlá. Není potřeba žádný podlak ani nadlak, stačí pouze dvě vrstvy CC a manikúra je na světě. Schne opravdu rychle, a tím myslím opravdu rychle. Rychleji to snad ani už nejde. Zasychá do přirozeného matu, přesně jako vaše nehty, takže působí přirozeně. Štěteček je širší, lak má tekutější konzistenci, ale lakuje se velmi snadno. Já jsem pro ukázku na levou ruku lakovala vrstvy tři a na pravou jenom dvě. A jak vidíte, ty dvě vrstvy stačí, aby nehtům dodaly přirozenou krásu. Jak se dozvíte níže, lak je koncipován spíše jako rychlá péče, takže nelze počítat s dlouhou výdrží. Druhý den po nalakování jsem už večer měla kousky odloupnuté a třetí den se už skoro celý lak sloupal. Nicméně je potřeba s tím u tohoto typu laku počítat. Je to myšleno tak, že ráno nalakuje a večer zase odlakujete. Díky rychlému schnutí nemusíte čekat, než lak zaschne, takže lakování zabere max. 5 minut. Pro někoho, kdo nemá čas nad lakováním trávit času více, přesto chce mít nehty přirozeně nalakované a hlavně chráněné, je to dobrá volba. Nebudu vám psát, že je to péče a lak, který musíte nutně mít. Samotnou mě mrzí, že lak nevydrží o dva, tři dny déle, protože v tom případě by to bylo skvělé, ale taky chápu koncept laku a beru to. Když se ráno líčíte a zakrýváte nedostatky, také pleť večer musíte odlíčit. A tak by to mělo být i s tímto CC lakem. V poslední době jsem CC lakovala poměrně často, zkoušela jsem přes něj dávat i top coat, ale zbytečně to zabralo čas a výdrž neprodloužilo. Pokud ale máte rády přirozené nehty nebo nemůžete nosit výrazné odstíny a hlavně chcete nehtům dopřát péči, CC lak vám v tom pomůže.

A prosím, berte potaz v toto, cituji SpaRitual:  "CC- creme SpaRitual nelze vnímat jako klasický lak s dlouhou výdrží. Jde o vysoce hydratační, rychle schnoucí make up na nehty. Právě přítomnost kyseliny Hyaluronové omezuje životnost lakování. Nelze tedy počítat s obvyklou dobou, na kterou jsou klienti SpaRitual zvyklí. CC-creme řeší problém velmi suchých nehtů. Pokud má kromě této funkce plnit i estetickou úlohu, doporučujeme jej nanášet každý den. Při odlakování je nutné použít odlakovač SpaRitual, který z nehtu nevyplavuje aktivní látku a nevysušuje jej. Jde tedy o stejnou péči jako je tomu při aplikaci Make - up na obličej".


POKUD JSTE BYLY NA VELETRHU WORLD OF BEAUTY & SPA, ZAHLÉDLY JSTE CC LAKY U STÁNKU SPARITUAL? CO NA NĚ ŘÍKÁTE?













Foceno třetí den 



12 komentářů:

  1. Tak tohle je super, ještě jsem nic podobného nezkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je pro mě úplná novinka ale musím říct, že výsledný efekt se mi moc líbí! Nehty jsou fakt krásně přirozené! Asi se po něm budu muset někde poohlédnout :)

    http://www.verustyle.cz/2016/04/1ctvrtleti-testovani-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krása..jsem ráda, že ho vidím v akci nalakovaný :-) Super recenze, konečně všichni víme jak funguje a tím pádem mě opět láká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli ho ulovíš, tak pak určitě děj vedět, jak jsi spokojená :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné, nehty si moc lakovat nemůžu, ale tohle by mi třeba prošlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Barvička krásná a nejkrásnější jsou ty nehty :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera :) Tohle je pro mě uplně novinka :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsem přišla s něčím novým :) alespoň můžeš říkat, že znáš i CC lak :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)