Catrice kolekce Zensibility: odstín REDiant Energy

Při pátku by to chtělo něco oddechového, protože víkend už je skoro tu :) Na dnešek mám tedy připravený lak na nehty od Catrice z kolekce Zensibility. Čím je netradiční a jak mě potrápil, si přečtěte v článku :)



Tato kolekce byla v drogeriích během března a dubna, proto ji asi kromě výprodejových košíčků už neseženete, ale třeba budete mít štěstí. V kolekci kromě laků na nehty byly i stíny, linky, barva na rty, tvářenka, štěteček na oční stíny a taštička na štětce. Přiznám se, že jsem kolekci neviděla, protože jsem zrovna cestu kolem Rossmanna neměla. Myslela na mě ale kamarádka, která ví, že jsem maniak do laků na nehty. V nabídce bylo pět odstínů, ale co je trošku neobvyklé, je balení laků. Jak vidíte na fotkách, tak lak má dlouhé víčko, které se drží jako tužka. Balení je originální, ale pro mě trošku nepraktické, protože novější laky mám v šuplíku a tam se prostě na stojáka nevešel :) Ale nic to nemění na tom, že s balením si opravdu dali práci a udělali trošku změnu a to vítám.

Lak jako takový je ale naprosto skvělý. Konzistence je trošičku hustější, ale pořád se s ní pracuje dobře a lak dobře rozprostřete po celé ploše nehtů. To i díky širšímu štětečku, kterým krásně vykreslíte oblouček. Za začátku jsem trošku měla problém s držením laku, protože ta rukojeť je opravdu hodně dlouhá. Snažím se být v lakování precizní, tak mi chvilku trvalo, než jsem si zvykla na to, že rukojeť držím poměrně daleko od samotného štětečku. Co mě ale hodně mile překvapilo bylo krytí. Stačila pouze jedna vrstva, která byla i hned zaschlá. A odstín č. 4 REDiant Energy  je naprosto skvostná zastřená červená s nádechem do malinova. Na běžně denní nošení skvělý výběr, protože lak vypadá elegantně a přesto není tak výrazný jako třeba klasická červená. Lak mi dělal společnost pět dní. Poslední den jsem už měla lehce ošoupané špičky, ale s ničím jiným problém nebyl.

A na závěr takový nemilý příběh, který se mi stal při focení. Chtěla jsem vyfotit štěteček, ale lak si ze mě trošku vystřelil a stala se menší nehoda. Při lakování se totiž musí odšroubovat kolečko, které je kolem štětečku (je to zachyceno i na fotce) a samotný štěteček je tam jakoby nacvaknutý. A samozřejmě se mi povedlo štěteček při lakování nacvaknout hodně a s lakem jsem zápasila. Ještě jsem při tom vypadala jako blbec, protože jsem měla obě ruce nalakované a nechtěla jsem si udělat zbytečnou rýhu. A když už se mi konečně povedlo lak trošičku povolit a cítila jsem, že štěteček jde ven, uslyšela jsem "žbluňk" a lak ohodil jak mě, tak oblečení a i koberec. Měla jsem o úklid vystaráno, ale za ten krásný odstín to stálo :)

Jestli na tuto kolekci ještě ve výprodejích narazíte, určitě laky omrkněte.

LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN? CO ŘÍKÁTE NA BALENÍ? LÍBÍ? 









8 komentářů:

Děkuji za komentář :)