BNA challenge #25 - animované postavičky

První pondělí v měsíci je tu a na řadě je další lakovací výzva. Tentokrát jsme si pro vás připravily animované postavičky. Určitě to není manikúra na běžné denní nošení, možná jenom pro odvážné, ale uvidíte, že na nehtech jde vykouzlit opravdu všechno :)



Základ manikúry tvořil růžový pastelový odstín č. 124 od značky Pupa. Odstín je to nádherný, takový princeznovský, jemný a něžný. Má širší a rovně zastřižený štěteček. Lak je krémový a bohužel se mi s ním nepracovalo tak dobře, jak jsem zvyklá. Konzistencí se sice v pořádku, ale lakování mi šlo hůře. Lak pruhoval a ve dvou vrstvách to bylo znát, i když plně kryly. Další vrstva by to zachránila, ale tu jsem dávat nechtěla, protože bych pak o to déle čekala na zaschnutí (a opět bylo vedro, takže o to by to bylo delší). Věděla jsem ale, že budu zdobit a nedostatky zakryje top coat. Na pomoc jsem si vzala vodolepky s motivem Hello Kitty. Musím říct, že jsem s výslednou manikúrou moc spokojená a vím, že to opravdu není na běžné nošení třeba do práce, ale jen tak pro srandu je to fajn. Vybrala jsem si moc hezkou růžovou, která se k motivům Hello Kitty hodila skvěle.

Podívejte se i jak si s tématem animovaných postaviček poradila Hanka a Viky.

CO ŘÍKÁTE NA NEHTY HELLO KITTY? BLÁZNOVINA, ŽE? :))











5 komentářů:

Děkuji za komentář :)