Essence - odstín č. 87 gossip girl (podzimní update)

Podzimní novinky od Essence jsem vám v rychlosti představovala v nedávném článku a protože mi už některé z nich na vyzkoušení dorazily, můžeme se postupně pustit do recenzí. To bych nebyla já, abych hned nevyzkoušela lak na nehty. Hned mi padl do oka šedý odstín, takže o něm to bude dnes :)





Odstín č. 87 gossip girl je krásná šedá, která na nehtech vypadá opravdu skvěle. Není až tak tmavá, ale ani moc světlá, přesně tak, jak se k podzimu patří. Štěteček je širší, jako u ostatních laků Essence a pracuje se mi s ním dobře. Oblouček nalakujete snadno. Konzistencí je také v pořádku a k plnému krytí stačí dvě slabší vrstvy. Opět jsem lakovala, když bylo velké vedro, tak jsem počítala s tím, že se objeví bublinky. A světe div se - neobjevily. Dokonce byl lak zaschlý celkem rychle. A největší překvapení pro mě byla výdrž. Obvykle mi laky Essence opravdu moc dlouho nevydrží, ať se snažím, jak se snažím. Tento odstín mi momentálně na nehtech drží už pátý den a vypadá stále jako nový. Nikde žádný náznak odloupnutí nebo něčeho podobného. Za to velká pochvala a vzhledem k tomu, že si mě odstín naprosto získal, mohu jenom doporučit a určitě se na něj v drogerii mrkněte. Sice má být ještě pár dní krásné počasí, na podzim to ale bude skvělý společník.

Lak stojí 44,90 Kč, obsahuje 8 ml a koupíte v drogerii.

JAK SE VÁM TENTO ŠEDÝ ODSTÍN LÍBÍ? 







Děkuji eshopu kupkosmetiku.cz za zaslání laku na recenzi.

5 komentářů:

  1. Takový odstín se bude hodit na nudné podzimní večery :D Odstín se mi jednoduše líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Je suprovej :) Já jsem šedé propadla myslím minulý rok, kdy Miss Sporty přišel s matnou kolekcí laků, konkrétně Check matte 001 Absolute Mauve, vypadá na nehtech vážně hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laky na nehty od Essence moc nemusím, ale tenhle odstín je krásný. Ve své sbírce ještě žádný šedý nemám, tak bych to měla napravit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, tak tenhle odstín to je pecka! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)