Ecotools: konjaková houbička pro jemné čištění pleti

Ahoj všichni :)

Odlíčená a dobře vyčištěná pleť je stejně tak důležitá, jako si umět vybrat správný odstín makepu. Před nedávnem kosmetický svět obletěl boom kolem konjakových houbiček, které dopomáhají ke krásné pleti. Houby jsou vyrobeny z rostliny zvané Konjak a jsou skvělým pomocníkem při mytí obličeje. Jestli jsem si s touto houbičkou sedla, se dočtete v dnešním článku.



Houba je vyrobena ručně a ze 100% přírodních ingrediencí, včetně konjakových vláken. Odstraňuje špínu, olej a make-up a zanechává pleť zářivou bez nežádoucího vysušení a zarudnutí. Je bez vůně a barviv, dermatologicky testována a je dostatečně šetrná k pokožce, takže ji lze používat ráno i večer. Toť základní údaje a teď už mé postřehy.

Houbička je ve tvaru kapky, kdy na jedné straně je plochá a na druhé je zakulacená. Tvarově mi vyhovuje skvěle, protože se nejen dobře drží, ale díky zúžené části se dobře dostanete na místa, která se hůře čistí, třeba nos. Houbička je před namočením tvrdá, teprve po namočení změkne a zvětší se. Velikostně je pro mě také ideální, protože není příliš malá ani velká. Na čištění obličeje akorát. Po namočení je potřeba chviličku počkat, aby se houba opravdu dostatečně nasákla a dobře změkla. Pak je opravdu měkoučká a jemná. Na houbičku aplikuji odličovací mléko a krouživými pohyby masíruji obličej. Vytvoří bohatou pěnu, obličej se tak čistí jedna báseň a proces odličování je o to příjemnější. Můžete ji použít i bez čistícího produktu a jen tak pokožku masírovat. Houbička má takovou pórovitou strukturu a díky tomu pleť důkladně vyčistíte a také prokrvíte. Pleť je pak krásně jemná, hladká a zbavená veškerého makeupu. Opravdu. Za začátku jsem tomu nechtěla věřit a měla jsem pocit, že musím pleť vyčistit znovu. Ale není třeba. Po vyčištění pleti stačí houbičku pořádně propláchnout vodou a nechat uschnout.

Doporučuje se měnit přibližně po 3 měsících. Samozřejmě záleží i na tom, jak často ji používáte. Já ji používala každý den večer na občas ráno a opravdu po těch třech měsících byl čas se s ní rozloučit. Houbička byla jakoby ošoupaná, póry se začaly zvětšovat a už to nebylo tak příjemné, jak předtím.
Cena houbičky se pohybuje kolem 225 Kč (koupíte ZDE). Můžete zakoupit v eshopu kupkosmetiku nebo v DM drogeriích. Tam jsem ji minulý týden zahledla za 199 Kč, což je fajn cena.

Za začátku jsem houbičce moc šancí nedávala, protože jsem nevěřila, že dokáže udělat z odličování něco tak příjemného. Dokonce jsem díky ní i méně používala čistící kartáček, protože houbička pleť krásně vyčistila a zjemnila. Pokud tedy nechcete investovat do kartáčků a chcete pleti dopřát jiný a zábavnější způsob odlíčení, na konjakové houbičky se určitě podívejte. Ecotools má ještě v nabídka tmavou houbičku, určenou na hloubkové čištění a ta také nevypadá špatně, ozkoušenou ale nemám. Momentálně totiž zkouším konjakovou houbičku ze Sephory, tak určitě chystám porovnání.


CO VY A KONJAKOVÉ HOUBIČKY? ZKOUŠELY JSTE? VYHOVUJÍ VÁM?









Děkuji eshopu kupkosmetiku.cz za zaslání houbičky na recenzi.

6 komentářů:

  1. Za tu cenu mě houbička docela láká. :) Čištění pleti je totiž opravdu základ!

    OdpovědětVymazat
  2. Tato houbička se mi zdá z mnou testovaných nejlepší, ale brzy více ve srovnávací recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě připadá že to je celkem zbytečnost, ale nevím no :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si to myslela, ale nakonec jsem si houbičku hodně oblíbila :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)