"Nedělní lakování" - Halloweenské razítkování

Letos jsem Halloweenu teda moc nedala, takže další rok budu muset začít dřív :) Naštěstí razítka mě vždycky zachrání a rok od roku mě překvapují motivy, které se na razítkách objevují. V dnešním článku vám pár z nich ukážu.



Kdy jindy se můžu vyřádit v lakování černých odstínů, než právě na Halloween. V první variantě jsem lakovala obyčejný černý lak, zafixovaným efektovým top coatem od Ms. Sparkle. Na druhé lakování jsem použila černo-šedý od SpaRitual, o kterém jsem vám psala v minulém článku.

A jako zdobení jsem zvolila razítkovací destičky, ze kterých jsem vybrala pár halloweenských motivů. Snadné a hlavně rychlé. Spoustu destiček najdete na Ebay nebo Aliexpressu. Takže pokud dneska nebo zítra vyrážíte na nějakou halloweenskou párty, nezapomeňte na nehty :) 

LAKOVALY JSTE LETOS NĚJAKÉ HALLOWEENSKÉ NEHTY?






4 komentáře:

  1. Mám také nehty, ale jen jsem použila nálepky od Essence :)) Tohle se ti moc povedlo.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné razítka i barevná kombinace. Já si letos taky lakovala nehty na Halloween. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Strašidelné a rozkošné zároveň :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)