T: by Tetesept soli a pěny: relax relax a jenom relax

O představení nové značky T by Tetesept jsem vám už psala v tomto článku, a protože miluju relax ve vaně, tak už jsem všechny produkty vyzkoušela a sepsala o nich krátký článek.




Soli do koupele jsou samostatně ve dvou variantách a to jako Porce štěstí s vůní broskve a vanilky a Porce lásky s vůní šampaňského a černého rybízu. Mají 60 g a stojí od 45 Kč.

Porce štěstí je svěžejší, ovocná vůně, která ve mě vyvolává vzpomínky na léto. Sáček mi vystačil na dvě koupele, je zbytečné vysypávat celý obsah. Sůl vodu zabarví do žluto-oranžové a během chvilky ucítíte vůni. Trošku jsem měla pocit, jako bych se koupala v multivitamínu a i tím jsem si zavzpomínala na letní pohodu.

Porce lásky je také svěží, sladší vůně, ale oproti té předchozí trošku silnější. Je hodně relaxační a opravdu si dopřejete chvilku klidu. Stačí už jenom sklenka šampaňského. Také stačila půlka sáčku a voda se obarvila to tmavě fialové. Nemusíte se bát, vanu neobarví a nic pak není třeba čistit.  

Obě soli mohu doporučit, ale více se mi zalíbila Porce lásky. V prodeji jsou i balíčky soli, ve kterém najdete i citronovou Porci přátelství.








U pěn také můžete vybírat ze dvou variant - Odpočinek a Pro mě. Koupele neobsahují parafíny, minerální oleje, silikony ani parabeny. Obě pění dobře, ale bohužel pěna nevydrží tak dlouho. Ale díky těm dokonalým vůním jim to odpouštím. Koupele mají 420 ml a stojí od 119 Kč.

Pěna Odpočinek s vůní orchideje a ylang-ylang a mandlovým olejem. Tato vůně je pro mě jedním slovem dokonalá. Je květinová, sladší a hodně silná. Přirovnala bych ji k mé oblíbené vůni od D. Beckhama Signature. Na koupel dávám dvě až tři víčka, pěna krásně napění a provoní celou koupelnu. 

Pěna Pro mě je s fíkovým mlékem a jojobovým olejem. Ta je také sladká, ovocná ale o hodně svěžejší. Pokud tedy nejste na silnější vůně a preferujete spíše něco odlehčeného, tato bude skvělou volbou. Opět dávám dvě až tři víčka.


Jak soli, tak pěny nevysušovaly pokožku a mohu je doporučit. K solím můžete přivonět v drogerii, mají na obale malé dírky, takže určitě vyberete tu správnou. Je to i skvělý tip na dárek, tak se na značku T: by Tetesept určitě podívejte. Koupíte na kupkosmetiku.cz nebo v DM drogeriích.


KDO UŽ SOLI NEBO PĚNY VYZKOUŠELY? 







Děkuji zastoupení kupkosmetiku.cz za tyto skvělé produkty.

7 komentářů:

Děkuji za komentář :)