Recenze: Schauma Nature Moments

Před nedávnem Schauma přišla s novou řadou Nature Moments a samozřejmě jsem se hned pustila do zkoušení. Recenzi najdete v článku.



Schauma Nature Moments štavnatá malina a slunečnicový olej pro ochranu barvy a lesk
Určená pro barevné a melírované vlasy. Krásně voní po malinách, skoro jako malinovka, ale pozor - nepít :) Po použití jsem měla vlasy jemné, hebké, nebyly zatížené, ani se rychleji nemastily. Když jsem tento šampon začala používat, tak jsem měla nabarvené vlasy, ale nezaznamenala jsem, že by šampon barvu nějak ochránil, ale krásný lesk dodal, to ano.

Protože mi z celé řady malinová vůně sedla nejvíce, tak jsem koupila i kondicionér. Ten mi sedl také skvěle, vlasy zbytečně nezatížil, šly dobře rozčesat. Celkově jsem s malinovou řadou byla spokojená. Řekla bych, že je to průměrná péče, se kterou nic nezkazíte, ale hodně jsem si oblíbila tu vůní a ráda koupím znovu jak šampon, tak i kondicionér.








Schauma Nature Moments provensálské byliny a levandule pro objem a plnost
Ač je tento typ podle popisu určen pro slabé a zplihlé vlasy, tedy přesně pro ty mé, nějak jsem nezaznamenala, že by dodával objem. Opět jsem po použití měla vlasy jemné, nebyly zatížené, ale objem nikde. Vlasy se ani nemastily, ani jsem nezaznamenala svědění pokožky nebo jiné neplechy. Šampon voní svěže, po levanduli. Pro někoho relaxační a uklidňující vůně, můj šálek kávy to ale bohužel není. Ve vlasech ale vůně výrazná není, takže jsem celý šampon spotřebovala.






Šampon Schauma Nature Moments medový elixír a olej z opuncie mexické pro regeneraci a sílu
Tento šampon je pro křehké a slabé vlasy a sedl mi nejvíce. Vlasy jsem po použití měla jemné, pružné a dobře vyživené. Ani nezatížil a vlasy nemastil. Sice vůni medu v kosmetice také zrovna nemusím, v šamponu mi vůbec nevadila. Byla příjemná a ve vlasech je cítit jenom chvíli, tak se nemusíte bát nějaké výrazné vůně.






V nabídce je ještě varianta středomořský olivový olej a aloe vera regenerační proti třepení konečků pro poškozené vlasy. Ten jsem nezkoušela, protože mě podle vůně oslovil nejméně.

Všechny varianty jsou bez silikonů a umělých barviv. Vlastnostmi mi nejvíce vyhovoval medový, protože vlasy krásně vyživil a splňoval všechny mé požadavky. Podle vůně mě zase nejvíce zaujal ten malinový, protože mám raději sladší, ovocnější vůně. Musím pochválit i to, že mi žádná varianta vlasy nezatěžovala a hlavně nemastila. To pro mě bývá nejdůležitější, protože mám mastné vlasy a najít šampon, který jim neuškodí je docela fuška. Pokud bych si měla znovu vybrat, šla bych do medového a malinového. Jestli preferujete vlasovou péči z drogerie a nemáte náročné vlasy na řadu Nature Moments se určitě podívejte :)

▶▶▶ UŽ JSTE SCHAUMU NATURE MOMENT ZKOUŠELY? ZAUJALA VÁS TATO ŘADA? ◀◀◀


16 komentářů:

  1. No tak musím se po těchto produktech podívat, myslím, že by mi voněly všechny :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Šamponů Schauma jsem měla několik a vždycky mi vyhovovaly, tak v drogerce omrknu i tuto novou řadu, zaujal mě nejvíce produkt s medem

    OdpovědětVymazat
  3. Šampony od této značky mám moc ráda. Musí všechny nádherně vonět a nejvíce mě zaujal šampon na barvené vlasy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Malinovy me teda zaujal nejvíce takže budu muset vyzkoušet už jen kvůli vůni.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten medový mě láká, ale trápí mě, že jsem už dlouho neviděla Schauma jablečný Push-up šampon...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten vůbec neznám, neprodává se třeba jenom v Německu? tam mají více druhů :)

      Vymazat
  6. Já mám ten levandulový a taky nevidím nějaké výrazné zlepšení

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkoušela, ale Schauma šampony považuju za celkově fajn a je super, že jsou bez silikonů ty šampony, u kondicionéru mě to tolik netíží. Za mě med a malina, s tím případným pitím si mě pobavila :D ale taky kolikrát se nemůžu vůně nabažit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem si koupila ten malinový 😊a to jak šampon tak i kondicionér(nerada používám zároveň výrobky z různých řad přijde mě ze se ty rozličné vůně tak nepěkné byjí) a vůně mě tak uchvátila že jsem ho musela hned vyzkoušet i když jsem měla vlasy ten den ráno umyté 😁 vlasy nemastí a krásně se po něm lesknou .. a když už nic tak munumalne vůně stojí za to.. takže za mě určitě doporučuji 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta vůně je dokonalá :) dokonce jsem si ten malinový koupila znovu :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)