Dubnové nákupy a novinky: SpaRitual, Dermacol, MOJE, L'Oréal, ...

Nesmím zapomenout na dubnové nákupy a novinky, tak se bez zdržování můžete pustit do čtení :)







Na recenzi mi dorazila nová jarní kolekce Inhale od SpaRitual. Laky jsem vám už ukazovala v tomto článku, tak se můžete podívat.




Dorazily mi i nějaké novinky od značky MOJE. Laky už mám nafocené, tak se můžete těšit na články.




Neodolala jsem novému tekutému makeupu od Dermacolu. Recenzi si můžete přečíst ZDE.




Teď na jaro bude osvěžující sprchový gel Kneipp skvělým pomocníkem :)



V soutěži jsem vyhrála expres balzám Double Elixír na větší objem, tak se ráda pustím do zkoušení.


Z Vánoc jsem měla nějaké poukázky do Mall.cz, tak jsem nakonec vybrala nějaké vůně. Bohužel Naturalium mi přišlo vylité, protože bylo špatně zabalené. A to balíček přišel z partnerské prodejny Vivantis a to jsem myslela, že ti vědí, jak správně balit kosmetiku. Alespoň balíček hezky voněl :)




Když mi do soutěže dorazily masky Pure Clay, dostala jsem ještě tyto maličkosti :)




Od SpaRitualu jsem ještě dostala nový exfoliační čisticí olej na tělo.



A nakonec platýnkové masky do Dermacolu.



▶▶▶ Z DUBNOVÝCH NÁKUPŮ A NOVINEK JE TO VŠE :)
CO VÁS ZAUJALO? ◀◀◀

7 komentářů:

  1. Zaujaly mě produkty od Spa Rituals a taky make up od Dermacolu. Vlastně ani jednu věc z článku neznám :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Naturalium spreje jsou aspoń za mě moc fajn.... na kokosovou vůni nedám dopustit.... :-)Takový ten rychlorefresh na běžný "domácí" den :-)
    Plátýnkové masky jsem zkoušela na doporučení od Škodulky.... a taky spokojenost :-)
    Tekutého make-upu se raději zříkám ve prospěch krémovitějších..... Jak se znám, měla bych po aplikaci víc na oblečení než na pleti.... celá já :-)
    SpaRitual laky prostě umí...a jarní kolekce je jen důkazem. Ty barvičky jsou božské.... okukovala jsem je už u Tebe na FB :-)
    Pěkný sváteční den přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten kokosový bych také chtěla vyzkoušet, vlastně mě lákají všechny :D
      děkuju moc za skvělý komentář :)

      Vymazat
  3. Platýnkové masky od Dermacolu chci vyzkoušet, zatím jsem zkoušela jen ty od Garnier a ty jsou suprový. Barča z Barušminky ještě ukazovala masky platýnkové Balea a Rival de Loop, tak jak se dostanu do drogerek koupím si i ty, protože mě hodně baví, že masku jen vytáhnu z obalu a nasadím, relaxuju :D skoro pokaždé u ní usnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Baleu a Rival de Loop se budu muset mrknout, masky jsou totiž poslední dobou moc závislostí :))

      Vymazat
  4. Teda ten rozlity sprej by me tedy naštval!😉 Jinak se mi moc libi ty platynkove masky od Dermacolu.. Mam doma jednu od Garnier, ale ještě sem se k ní nedostala. A ty laky od SpaRitual vypadaji uzasne! Přesně moje barvičky 😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejdřív sem trochu zuřila, ale pak sem si řekla, že si kvůli kosmetice nebudu dělat vrásky :DD

      Vymazat

Děkuji za komentář :)