Srpnové nákupy a novinky

Úplně bych zapomněla na srpnové nákupy, které byly opět hodně skromné. Ale i tak mi udělaly radost :) 






* Od SpaRitual jsem dostala novou podzimní kolekci Exhale. 



Všechny odstíny už najdete na blogu, tak se můžete podívat, jak vypadají na nehtech :)



Dermacol má také pár novinek. Jednou z nich je nová micelární voda. Ještě jsem žádnou micelárku od Dermacolu nezkoušela, tak se těším :) 



V řadě Aroma Rituals jsou nově v nabídce i pěny. Irská káva voní naprosto dokonale. A ač mám meloun jako sprchový gel hodně ráda, v pěně mi přijde až moc umělá vůně, ale i tak to byl příjemný relax. 



A novou vůní je jablko a skořice, která voní naprosto dokonale. 



* Od Oriflame jsem dostala novou řasenku No Compromise, kterou už zkouším :) 




Na Instagramu vyhlásila Šmajda další Instaletní Vánoce. Tak jsem se přihlásila a dostala jsem tento krásný balíček :))



►►► SICE SKROMNÉ NÁKUPY, ALE I TAK MÁM RADOST :) CO VÁS Z MÝCH NÁKUPŮ A NOVINEK ZAUJALO? ◄◄◄

8 komentářů:

  1. Ty laky vypadají nádherně. Na pěny od Dermacol se těším a mám je v plánu až vypotřebuju ty co mám doma. Ale co se týče gelu jablko a skořice to jsem jen ze zvědavosti očuchala a za sebe musím říct, že nic moc :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. né? mně voní a jsem ráda, že tam není dominantní skořice, tu totiž úplně tak nemusím :)

      Vymazat
  2. Ten krém na ruce od Dermacolu s novou vůní jablka a skořice musím určitě vyzkoušet. Tuhle kombinaci miluji!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky jsou nádherné ♥ a pěny od Dermacolu vypadají fakt lákavě ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)