5. blogové narozeniny - SOUTĚŽ o 20 balíčků

V prosinci můj blog oslavil už 5. narozeniny (nebojte, nezapomněla jsem, jen nebyl čas). Ani jsem nečekala, že to tak dlouho vydržím a že mě to bude pořád bavit. Ale dočkala jsem se. Soutěže jsem v posledních měsících nedělala tak často, jak dříve (od té doby co jsem zahlédla, jak slečna výherní balíček za poměrně velkou cenu prodává na bazárku, to mě fakt dost naštvalo), ale páté narozeniny si větší soutěž zaslouží. A bude rovnou o 20 balíčků. Tak se běžte mrknout a pokud vás nějaký balíček zaujme, nebojte se zapojit :)




1. balíček INCA COLLAGEN
Obsahuje Inca Collagen.




2. balíček ASTRID
Obsahuje denní a noční krém Beauty Elixír a čtyři balzámy na rty.




3. balíček ESSENCE
Obsahuje tři laky z kolekce Merry Berry.



4. balíček NUBAR
Obsahuje dva laky Nubar.

5. balíček NUBAR
Obsahuje dva laky Nubar.

6. balíček WELEDA
Obsahuje krém na ruce, olej na nehty v tužce a olejovou tužku na zjemnění nehtové kůžičky.



7. balíček TESORI D´ORIENTE
Obsahuje pěnu do koupele, parfemovanou vodu a sprchový gel z nové řady Ayurveda.



8. balíček MAVALA
Obsahuje Cuticle Remover, vzoreček revitalizačního nočního krému na ruce a lak na nehty v odstínu Nice.



9. balíček MAVALA
Obsahuje Mavaderma pro rychlejší růst nehtů, vzoreček revitalizačního nočního krému na ruce a lak na nehty v odstínu Nice.



10. balíček MAVALA
Obsahuje Ridge Filler, vzoreček revitalizačního nočního krému na ruce a lak na nehty v odstínu Nice.



11. balíček SPARITUAL
Obsahuje odlakovač 118 ml, dva jemné pilníky pro domácí péči a lak v odstínu Loving in Pink 15 ml.




12. balíček SPARITUAL
Obsahuje odlakovač 118 ml, dva jemné pilníky pro domácí péči a lak v odstínu Effervescent 15 ml.



13. balíček SPARITUAL
Obsahuje dva jemné pilníky pro domácí péči a lak GOLD v odstínu Unite 15 ml.



14. balíček kosmetika MOJE
Obsahuje řasenku, tužku na oči, mono stín a lak na nehty.



15. balíček kosmetika MOJE
Obsahuje řasenku, tužku na oči, mono stín a lak na nehty.



16. balíček kosmetika MOJE
Obsahuje řasenku, tužku na oči, mono stín a lak na nehty.



17. balíček CATRICE
Obsahuje mix produktů - řasenku, mono stíny, makeup, pudr, korektor, laky na nehty a mnoho dalšího.




18. balíček ESSENCE
Obsahuje mix produktů - laky na nehty, pigmenty na nehty, řasenku, rozjasňovač, tekuté stíny, linky a mnoho dalšího.




19. balíček LIRENE
Obsahuje krém, CC krém a micelární vodu.



20. balíček OPI + L´oréal
Obsahuje lak v odstínu Cute Little Vixen a malé balení masky Pure Clay.




Za zaslání produktů do soutěže moc děkuji: Inca Collagen, Astrid, Weleda, Tesori D´Oriente, Mavala, SpaRitual, kosmetika MOJE, eshop kupkosmetiku.cz.





Podmínky soutěže:
1) být pravidelným čtenářem mého blogu (ikona je v pravé liště)
2) vybrat si o jaký balíček máte zájem a napsat pod příslušný komentář s číslem balíčku následující:
- proč jste si vybrali právě tento balíček
- jak jste na můj blog narazili a jaké články vás nejvíce baví (+ cokoliv vás napadne a máte na srdci)
- napsat vaši emailovou adresu, kam vám v případě výhry napíšu
3) držet si palce a usmát se pro lepší den :)


!!! Soutěž trvá od 7. 1. 2018 do středy 31. 1. 2018 20:00. Pak pomocí randomu vylosuji výherce, zveřejním je zde a kontaktuji je emailem. Pokud se mi neozvou do týdne, vylosuji náhradníky.


Všem moc držím palce a doufám, že se vám soutěž libí a každý si vybral balíček, který ho zaujal :) A samozřejmě děkuji za těch 5 let s blogem a hlavně s VÁMI :)

Zde jsou výherci - moc gratuluji :)






81 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Gratuluji k 5 narozeninám a ať tě psaní blogu nadále baví ! Tento balíček by mě moc potěšil pač už jsem o tom collagenu slyšela někdy před 2 léty a zajímalo by mě zda fakt má ty účinky
      janinka.stepankova088@gmail.com

      Vymazat
    2. Všechno nejlepší k tak pěknému číslu. :) Ráda čtu tvé recenze, díky kterým jsem mimochodem objevila fajn produkty a hlavně obdivuji tvé dokonalé příspěvky s nehty. :)
      Tento balíček by mi udělal obrovskou radost, protože kolagen už chci dlouho zkusit, a ještě přesně tento mořský. Četla jsem jaké dokáže zázraky s pokožkou. :)
      maracuja.tea@gmail.com

      Vymazat
    3. Gratuluji k výročí, krásná práce a vytrvalost. Vybrala jsem si tento balíček, protože na to mám už věk a kolagen užívám na klouby, ale takhle na pleť ještě nemám. Moc by se mi hodil, vrásky už se dělají. Mám ráda tvé recenze na laky, zejména pro tvé krásné fotky (nehty). Poznala jsem tě v dobách, kdy jsem sama psala blog, ale detaily našeho seznámení si už nepamatuju. e-mail liska01@seznam.cz

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahoj :) Gratulujem k takému peknému číslu. Sledujem ťa už pekných pár rokov, povedala by som že aj viac ako 4. Presne si nepamätám a ani to ako som na teba narazila. Balzamy milujem a furt si nejaké kupujem. Od astrid ešte žiadny nemám. Sleduejm ťa samozrejme kvôli lakom na nehty. Už som si aj pár kúpila na tvoje doporučenie :)
      slobodova.denisa.d@gmail.com

      Vymazat
    2. Sleduji přes GFC jako miss.velvet nebo jako Januska K
      Balíček jsem si vybrala proto, že mám tuhle značku ráda a že bych se o jeho obsah mohla podělit s mamkou - ona by dostala krémy a já bych si nechala balzámy na rty, těch není nikdy dost a tyhle ještě ve sbírce nemám:-)
      Na Tvůj blog jsem narazila už před pár lety, ale bohužel už si nebavím jak, nicméně tuším, že mně tehdy na Tvůj blog zavedl strejda Google:-) Nejraději u Tebe mám nákupové články, protože je to pro mně vždy velká porce inspirace a taky články s lakováním nehtů. Hodně mně bavily i články se spotřebovanými produkty.
      miss.velvet@seznam.cz

      Vymazat
    3. Sleduji už dlouhou dobu jako Klára Odehnalová..
      Dlouho jsem se rozhodvala mezi balíčky, ale nakonec jsem zvolila tento. Mamka má brzy nározky a miluje tyčinky od astridu, proto bych jí je darovala, krémy bych si nechala, protože těh není nikdy dost.
      Na tvůj blog jsem narazila už dávno, za jakým účelem to bylo, to už nevím. Mám moc ráda veškeré recenze.
      klara.odehnalova1@gmail.com

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Protože mám kosmetiku weleda moc ráda a krém na ruce momentálně nejvíce využiji a teď v těhotenství si dávám pozor na kosmetiku kterou používám. Na blogu jsem narazila díkyFB a baví mě od Vás recenze. witlucie@gmail.com

      Vymazat
    2. Tak to je super soutěž. Ani nevím, který balíček si vybrat. Nejvíce mě asi zaujala Weleda, protože bych tuto kosmetickou značku velmi ráda vyzkoušela. Zatím tedy o ní jen čtu. Na tvém blogu mě nejvíce baví články s lakováním nehtů. :-) Sleduji tě jako Genevra, genevra43@gmail.com

      Vymazat
    3. Ahoj Alčo. Nejdříve Ti chci popřát vše nejlepší k blogovým narozeninám a především přeji mnoho další inspirace a chutě dále blog psát 😊.
      Ráda bych si zasoutěžila o balíček od Weledy. Už dlouho chci zrovna tyto produkty vyzkoušet. Přiznám se ale, že pořizovací náklady se mi zdají docela vysoké, takže jsem se zatím neodhodlala ke koupi. Takhle bych aspoň věděla, jestli mi to za to opravdu stojí.
      Sleduju Tě už několik let, bohužel si přesně nepamatuju, jak dlouho. Na Tvůj blog jsem narazila úplnou náhodou přes google,když jsem hledala inspiraci na lakování.To je i to, co u Tebe sleduji nejraději. Díky Tobě jsem začala razítkovat, vyzkoušela water marble, pořídila si spoustu laků. Letos na Vánoce jsem si už musela koupit kosmetický kufr, abych to mohla všechno pořádně skladovat 😀. Ale aspoň vím, že to mužů vlastně všechno svést na Tebe.. 😂😂 I tak ale doufám, že Tě to bude pořád všechno bavit a budeš mě inspirovat 😉.
      Můj e-mail je michaela.loucka@gmail.com
      Měj se hezky 🙂

      Vymazat
    4. hezký den, tak já bych si vybrala, pokud by se mi poštěstilo, balíček č. 6 s produkty od Weledy - tuto značku miluju :) Narazila jsem na Vás dávno (už si přesně nepamatuju, s jakým článkem), když jsem začala objevovat blogy a zjistila, kolik recenzí na kosmetiku existuje :D a tenkrát mě moc zaujal Váš název blogu, jo, to si pamatuju :) cervenkova.barbora@seznam.cz
      pěkný den!

      Vymazat
    5. a vše nej k blogovým narozeninám :) ať se daří.

      Vymazat
    6. Gratuluju, 5let to už je něco :-)
      Jelikož laku mám doma víc než dost, tak mě zaujal tento balíček především kvůli olejicku. Od Mavaly jsem ho ještě nezkousela :-)
      Na blog jsem narazila tak, ze jsem Te objevila na Instagramu a to hlavně kvůli nádherným fotkám s nalakovanymi nehty, to je inspirace přesně pro mě :-)

      Vymazat
    7. Velmi pěkně děkuji. Jen mi od tebe ještě nepřišel žádný email. Jen tak náhodou jsem tu nakoukla. :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Gratuluji k blogovým narozeninám, Ali :-) :-)
      Jak jsem na tvůj blog narazila, to už po pravdě vůbec nevím :-D Asi jsem někde viděla odkaz nebo jsem hledala na googlu nějakou recenzi a vyskočil mi tvůj blog. Takhle většinou začínám blogy sledovat :-D
      Balíček jsem si vybrala, protože bych od Tesori chtěla něco zkusit. Očichávala jsem parfém z téhle řady v dm a moc mi voní.
      Na blogu mě nejvíc baví určitě recenze a mám taky ráda tvůj Instagram :-)
      USedmikrasky zavináč seznam.cz.

      Vymazat
    2. Moc gratuluji k tak hezkému číslu a přeji do budoucna minimálně 5 dalších oslav :)
      Už ani nevím jak jsem na tebe narazila, protože tě sleduji hrozně dlouho. Možná je to přes nějakou skupinu na FB nebo tys u mě něco komentovala a já následně na to navštívila tvůj blog. To už opravdu netuším, ale moc mě u tebe baví články o lacích a nákupy :)
      Balíček jsem si vybrala z toho důvodu, že dekorativní kosmetika mě úplně tak nebere a mám raději tu tělovou. Líbí se mi obaly produktů a s touto značkou nemám ještě žádnou zkušenost, tak bych ji ráda vyzkoušela.
      email: Kristynaslapakova@seznam.cz

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Blahopřeji ke krásnému výročí! Sleduji Tě už aspoň 3 roky a myslím, že jsem na Tvůj blog narazila v době, kdy jsem cíleně hledala přes vyhledávač blogy o nehtech, pro inspiraci v lakování. A značku Mavala bych ráda vyzkoušela, ještě jsem neměla tu čest:o)) c.ram@seznam.cz

      Vymazat
    2. Moc gratuluji, už tě sleduji delší dobu, mám to tu moc ráda :) Vybrala jsem si tento balíček, protože se mi nehty občas zlomí a ráda bych, aby mi rosli rychleji, tak mě moc tento balíček zaujal a od této značky jsem ještě nic nezkoušela :)
      mygoldenmind@seznam.cz

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Balíček jsem si vybrala, protože Sparitual mám ráda a už mi došel jak odlakovač tak i pilníčky dodělávají.:)

      Už vlastně ani nevím, myslím, že jsem hledala nové čtení a přes odkaz u někoho jsem se proklikla k Tobě.
      Moc ráda koukám na fotky laků a i dle nich vybírám.

      A jelikož jsem to chytře na mobilu odeslala dřív, tak jsem ti v tom udělala binec.:D

      A teď si jdu držet ty palce. :)

      Karamba.lou@gmail.com

      Vymazat
    2. Gratuluji k pátým narozeninkám!
      Velmi by mě potěšil právě tento balíček! Odstín laku je nádherný a od této značky bych už ráda něco zkusila :) Navíc ten odlakovač! Já Tě sleduji moc ráda, obdivuji Tvoje nehty a jak si je lakuješ. E mail: lucie.gondorcinova@gmail.com

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Moc by jsme mi líbil tento balíček, líbí se mi odstín laku a tuto znacku bych už dlouho ráda vyzkoušela :) Na blogu se mi velmi líbí články o nehtech a také průběžné fotky z každého měsíce :)
      JIVY71@seznam.cz

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ahoj, vybrala jsem si tento balíček proto, že jsem o této značce hodně slyšela, ale nic od ní doma zatím nemám. Nejprve jsem začala sledovat tvůj instagram a postupně i blog. Miluju laky na nehty, mám jich doma velkou sbírku, a je super sledovat tvé inspirace na lakování a laky ;) email: simp087@seznam.cz

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Ahoj, mě zaujal tento balíček, s kosmetikou MOJE zatím zkušenosti nemám a ráda bych ji vyzkoušela :-). Na blogu mám nejradši recenze novinek, načerpám tak inspiraci, čím si udělat radost :-). Jak jsem na blog narazila si už ani nepamatuji, je to už nějakou dobu :-), asi přes doporučení. Sleduji jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

      Vymazat
    2. Ahoj, po hodně dlouhém váhání jsem si vybrala kosmetiku Moje, protože mě zaujal odstín laku na nehty:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz a sleduji tě jako Hanka Blažková. Nejraději mám novinky a spotřebované produkty:-)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Vybrala bych si balíček kosmetiky Moje, protože tu já mám moc ráda, hlavně její řasenky jsou super. Moc mi vyhovují i jejich laky na nehty, taky proto se mi líbí tvoje lakovací články, nehty si umíš moc pěkně upravit. Kde jsem narazila na tvůj blog, to už nevím, asi na blogerky.cz.
      macu@seznam.cz, GFC Markéta Králová

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Velikou radost by mi udělal tento balíček :)) Vybrala jsem si jej kvuli pudru a lakům na nehty. Také bych chtěla zkusit korektory, tak snad se na mě usměje štěstí :)
      Nejradši mám na Tvém blogu recenze na laky na nehty :) musím říct, že mnohdy jsem moc spokojená s Tvou recenzí a produkt si koupím na zkoušku. Občas se neshodneme, ale to je proto, že mám jiný typ pleti, takže s krémy jsme na tom jinak. Blog navštěvuju už třetím rokem a sem tam něco komentuju na facebooku :)
      na Fb tě sleduju jako Monika Monasim a email je pernicka.m@seznam.cz

      Přeji Ti dalších úspěšných 5 let a těším se na další recenze :))
      Momika

      Vymazat
    2. Velikou radost by mi udělal tento balíček :)) Vybrala jsem si jej kvuli pudru a lakům na nehty. Také bych chtěla zkusit korektory, tak snad se na mě usměje štěstí :)
      Nejradši mám na Tvém blogu recenze na laky na nehty :) musím říct, že mnohdy jsem moc spokojená s Tvou recenzí a produkt si koupím na zkoušku. Občas se neshodneme, ale to je proto, že mám jiný typ pleti, takže s krémy jsme na tom jinak. Blog navštěvuju už třetím rokem a sem tam něco komentuju na facebooku :)
      na Fb tě sleduju jako Monika Monasim a email je pernicka.m@seznam.cz

      Přeji Ti dalších úspěšných 5 let a těším se na další recenze :))
      Monika

      Vymazat
    3. 1)sleduji GFC langmaierova1
      tento balíček se mi líbí nejvíce,mohla bych vyzkoušet spoustu nové dekorativky.
      Nevím kdy jsem narazila na tvůj blog poprvé.Nejvíc se mi líbí tvoje nápady na vytvoření vždy krásných nehtů.
      Doufám,že tě psaní článků bude bavit minimálně dalších 5let
      langmaierova1@seznam.cz

      Vymazat
    4. Velkou radost by mi udělal tento balíček s Catrice, protože se přiznám, že jsem jednoduše od Catrice ještě nic nevyzkoušela a tak mě docela lákají laky na nehty, nebo právě tak moc vychvalovaný makeup.
      Na tvém blogu nejraději čtu novinky, nebo články o lakování.
      GFC Miška
      Misa.Pavlikova15@gmail.com

      Vymazat
    5. Tento balíček by mi udělal velikou radost. Nejvíce mne v něm zaujal pudr a make-up Na blogu se mi velice líbí nápaditost se zdobením nehtů a články o lacích. :)
      em.vyhnalkova@gmail.com

      Vymazat
    6. Ahoooj 😊 bezvadná soutěž 😍 všechny balíčky jsou lákavé, ale já se přikláním ke Catrice a to z jednoho prostého důvodu, díky téhle značce jsem našla konečně Makeup, který budu používat snad do konce života 😄 je to přesně ten na fotce s kapatkem ☺ na tvůj profil jsem narazila na Facebooku a líbí se mi hlavně, jak si dokážeš pohrát s nehty 😊 takže všechno nejlepší k tomu krásnému číslu 😊 a díky za skvělou soutěž
      Email tana.kamenska@seznam.cz

      Vymazat
    7. Gratuluji k 5. narozeninám :) Vybrala jsem si tento balíček hlavně kvůli lakům, které bych chtěla vyzkoušet. Na tvůj blog jsem narazila na jiném blogu, kde na mě koukala miniatura tvého článku o zdobení nehtů, tyto články mám u tebe v oblibě, baví mě všechny, ale nejvíce čtu asi recenze na které hodně dám...Sleduji přes GFC jako Kriss, kiss.iii@seznam.cz, ještě jednou vše nejlepší, pokračuj v tom co děláš a děkujeme za štědrou soutěž :)

      Vymazat
    8. Ahoj předem ti chci pogratulovat ke krásným 5. narozeninám blogu ♥ popravdě už si přesně nepamatuji jak jsem tě začala sledovat , přiznám se ale, že tě nesleduji až tak dlouho :/ ale vím že jsem hledala recenzi na nějaký produkt (myslím že to byl nějaká makeup , nebo tak, nebo možná to bylo něco z tělové kosmetiky :D) a od té doby tě sleduji :) rozhodně mě baví nějaké novinky nebo recenzi , nejčastěji si tvé články čtu ve škole, takže je to příjemné odreagování :) vybrala jsem si balíček Catrice protože miluji jejich korektor, který jako jediný dokáže zakrýt mé kruhy pod očima :) strašně mě zaujal makeup od catrice, který jsem ještě nevyzkoušela :) ale bylo to těžké! tolik krásných cen, ještě jsem se rozhodovala mezi balíčkem Lirene, která obsahuje tu nejlepší micelární vodu :) a balíčkem od Moje , prostě spousta krásných cen :) balíček se mi ale opravdu líbí, takže třeba se teď poštěstí a mě se podaří vyhrát ♥ to by byla pecka :D jinak přeji ti hodně inspirace do dalších let a ať tě blog nadále baví! ♥ protože pak baví i nás ostatní :)
      tynka.kosulicova@seznam.cz

      Vymazat
    9. Jelikoz mam rada laky na nehty od Catrice. Sleduji te uz velmi dlouho a nejradeji mam články o lakovani nehtu.
      Ervulenka@seznam.cz

      Vymazat
    10. Ahoj i já se přidávám ke gratulacím :) Jsi jedna z mála, kterou jsem za tu dobu nepřestala sledovat. Sleduji Tě dlouho, už nevím, kolik let, netroufám si říct, ale přes dva, tři to bude určitě :). A ráda Tě budu sledovat dál. Nevím už přesně, jak jsem našla Tvůj blog, ale myslím, že to bylo přes nějakou blogerku, kde jsi něco komentovala a dále pak přes recenzi. Strašně se mi líbí Tvá vášeň pro lakování nehty, to jak si s nimi vyhraješ, Tvé nápady :). To se jen tak nevidí. Nevím, jestli jsem to nepřehlédla někde, ale kolik laků máš celkem? :) Takže Ti chci popřát i nadále spousty čtenářů, nápadů do dalšího blogovacího roku :) Ať neustále blog baví a děláš to i nadále s takovou chutí jako doteď :).

      Balíček jsem si vybrala tento z důvodů, že jsem dosud z řad Catrice nic nevyzkoušela, ale dost mě to láká. Kdybych vyhrála, změnil by se den aspoň na chvíli pozitivně. Od doby, co marodím a opakovaně se mi to vrací, se kolikrát naděje vytrácí a přichází negativní myšlenky a jiné problémy =(. Ale pár výhod to mám, vždycky v době nemocí, nebo právě negativních nálad zabrouzdám na Tvůj blog si počíst, inspirovat, popř. lakuji nehty o sto šest, neboť kvůli práci to kolikrát nejde :).

      Sleduji tě přes GFC: Nechvatalova9
      E-mail: Nechvatalova9zavináčseznam.cz

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Ahoj, gratuluji k výročí tvého blogu. Já jsem tě upřímně našla nedávno cca 3 měsíce zpět na instagram, vzhledem k tomu že se mi zalíbily že příspěvky tak jsem tě začala sledovat i tam i na blogu. Obzvláště se mi líbí příspěvky s nehty osobně jsem o ne nikdy moc nepracovala ale když jsem viděla co s nimi dojedeš ty tak mě to inspirovalo a zkouším některé věci také. Moc se mi líbil článek vodolepky jak vesnička tak snwhulaky. Tento balíček jsem si vybrala kvůli tomu že zbožnuju kosmetiku essence.
      Děkuji moc za inspiraci a budu si držet palce
      Můj email: mskamila@seznam.cz

      Vymazat
    2. Mě by udělal radost tento balíček a to proto že mě zaujal prostě nejvíc :) jinak k tvému blogu jsem přišla přes sestru která mi ho doporučila a moc se mi tu líbí :)
      kutrovavendula@seznam.cz

      Vymazat
    3. Skvělý nápad na soutěž! A gratuluju k výročí.
      Nejvíc se mi líbí Essence, protože jsem straka a tenhle balíček se nejvíc blejská :-).
      a.pocepicka@hotmail.cz

      Vymazat
    4. gratulujem k vyrociu !!! :)
      mne sa najviac paci essence, je to taka pre mna retro znacka mojho mladi a davno som od nich nic nemala :)
      sledujem ta uz odjakziva, ked som zacinala s blogom.
      n.princess@azet.sk

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. všetko najlepšie k blogovým narodkám... :) prajem ešte veeeľa inšpirácie... :)

      reichlova.petra@zoznam.sk

      Vymazat
    2. Krásné 5 té blogerské narozeniny přeji ! A mnoho dalších !

      deniska.slaba2004@gmail.com

      Vymazat
    3. Ahoj, tenhle balíček Lirene bych si vybrala proto, že ten magic make-up jsem měla ve vzorku a krásně mi sedl, navíc mám suchou pleť , tak i krém by mi mohl vyhovovat a pokud ne, dostala by ho kámoška, o které vím , že už ho měla. Jinak by mi bylo jedno, který balíček by ke mně doputoval, všechny jsou krásné . Kdy jsem tě začala sledovat?Fíha, to už je dlouho, nevím, asi jsem na Tebe narazila u jiné blogerky v postraním panelu, kde mají co rády sledují za blogy, nejradši mám u tebe lakovací články, jsi šikulka :-)
      Joooo a moc moc gratuluji !!!
      terezablog0@gmail.com

      Vymazat
  14. Který si vybrat. Chtěla bych soutěžit o všechny. Nejvíce asi o Catrice. A proč? Ani nevím... Jsem ráda, že sem tam vydas článek aspoň ve fotkách co jsi dělala ;) přeji vše nej do nového roku

    OdpovědětVymazat
  15. Aluš krásná soutěž, moc gratuluji k takovému krásnému půlkulatému výročí blogu. Mě letos čeká čtvrtý rok, loni jsem na to úplně zapomněla no jo no. Nejvíce mě oslovil balíček č. 7 protože jsem tuto značku okukovala v DMku a vím že se o tom ted hodně mluví a píše a proto by mě zajímal. Přeji do Nového roku 2018 hlavně hodně zdraví, štěstí, pohody a úspěchu. E. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako Monnika
    Moniicka.s(zavinac)gmail.com

    1,6 a nebo 7 je mi to jedno :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahooj, blog sleduji jako Nela Procházková.
    Líbí se mi balíček č. 17, protože kosmetickou značku Catrice mám ráda. Nejraději mám od tebe lakovací a články, kde recenzuješ kosmetiku.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Líbil by se mi balíček č.8, protože Mavala láčky mám ráda, a NICE je takováý hodně "pravá" červená a hodila by se mi do sbírky mých 50-ti odstínů červené :D Ty jo, blog už sleduji dlouho, jak jsem na něj narazila už fakt nevím. A mám ráda recenze i na pečující kosmetiku a inspiraci na nehty. ;-) crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. DĚKUJI VŠEM ZA ÚČAST ...TÍMTO SOUTĚŽ UKONČUJI A BĚHEM TÝDNE VYHLÁSÍM VÝHERCE A ZVEŘEJNÍM V TOMTO ČLÁNKU :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)