Mavala: 13 Riyadh

Posledním lakem z jarní kolekce od Mavaly bude odstín Riyadh, který je mým favoritem. Pojďte se na něj podívat. 



Odstín Riyadh je hodně výrazná, sytá purpurová, která na nehtech vypadá dokonale. Z celé kolekce se mi líbí nejvíce, možná i proto, že ráda lakuji výrazné barvy. Opět musím vyzdvihnout, že kryje v jedné vrstvě a nalakovat zvládnete během chvilky. A díky menšímu, ale dobře zastřiženému štětečku nalakujete precizně a to si tento odstín opravdu zaslouží. Během psaní článku mám na nehtech právě tento odstín a po celých 9 dní mi držel perfektně. Měla jsem jen malinko ošoupané špičky, ale to je moje chyba, protože jsem je nezalakovala. Za výdrž laku tedy také palec nahoru. 


Laky jsou k dostání ve FAnn parfumériích za doporučenou cenu 149 Kč / 5 ml.


►►► A CO TENTO ODSTÍN? ZAUJAL VÁS TOLIK, JAKO MĚ? ◄◄◄









*Děkuji zastoupení Mavaly za zaslání laku k recenzi.

3 komentáře:

Děkuji za komentář :)