Únorové & březnové nákupy a novinky

Nesmím zapomenout na únorové a březnové nákupy. Není toho moc, ale třeba vás něco zaujme a inspirujete se.  




FA má v nabídce nové limitované edice deodorantů, které vás okouzlí sladkou vůní. 



Toto je spíše pro zajímavost. L´Oréal má v nabídce spreje na zakrytí odrostů, Syoss také a nově Schwarzkopf vytvořil verzi přímo pro muže na zakrytí šedin. 



Schwarzkopf má nové barvy na vlasy #Pure Color, které mají gelovou strukturu a měly by tak zaručit lepší nanášení. Také klasická řada Intensive Color Creme má v nabídce nové odstíny.



Novinku najdete i u Schaumy a to obnovující šampon Multi Repair 6. 



Značka Borotalco má v nabídce rovnou dvě nové varianty - Intensive a Active.



* Z eshopu kupkosmetiku.cz mi dorazila pěna Jednorozeč od Tetesept. Recenzi najdete ZDE.



Na veletrhu jsem samozřejmě zamířila ke stánku SpaRitual, kde jsem si koupila sadu mini laků a na vyzkoušení jsem dostala 4 nové mini laky. A u jednoho stánku (teď si vůbec nevzpomenu na název) mě zaujaly dvě masky, tak jsem je vzala na vyzkoušení.




Od Terky z Live More jsem si objednala její knížku. Na blogu nikdy nebyla recenze na knížku, protože nejsem až tak vášnivý čtenář a stále se snažím na čtení najít čas. Na YouTube Live More koukám ráda a ač jsem si od youtuberů nikdy žádný merch nebo něco takového nekoupila, Terku jsem velmi ráda podpořila a těším se na jejich cestovatelská videa po USA. 



* Dorazily i jarní novinky od Essence. Stále některé věci testuji, ale začátkem dalšího týdne se na vše objeví recenze.



* Také mi dorazil nová limitovaná edice od Batiste Pink Pineapple. Recenzi najdete ZDE.



* Od zastoupení značky Astrid mi dorazil moc příjemný balíček, plný mých oblíbených produktů.



* I od značky Treaclemoon jsem na vyzkoušení dostala nový krém ne ruce. Recenzi si můžete přečíst ZDE. 



►►► A TO JE Z ÚRONOVÝCH A BŘEZNOVÝCH NÁKUP VŠE. ◄◄◄
►►► DEJTE MI VĚDĚT, CO VÁS ZAUJALO. ◄◄◄

7 komentářů:

  1. Zkoušela jsem novou barvu na vlasy, nanaseni mi ale přišlo šílené :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda novinek :-) ten krém na ruce musí hezky vonět. A těším se na recenzi Essence novinek, zajímalo by mě, jak je na tom rozjasňovač :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí novinky Essence, limitka sucháče Batiste a krém na ruce Treaclemoon. A zajímavé jsou i deo spreje Fa, ale ty nepoužívám, bohužel jsem zjistila, že mně štípou v podpaží.

    OdpovědětVymazat
  4. Novinky Essence vypadají skvěle, už se těším na recenze :) Nad knížkou od Terky také uvažuji :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ty deodoranty jsou jen limitka na leto? Kde to pisou? Jestli je to pravda, tak si snad budu muset nasyslit do zasoby, posledni dobou nesaham po zadnych jinych nez po techhle dvou...

    OdpovědětVymazat
  6. Borotalco vypadají super! Mám moc ráda ten klasický. Pak se mi moc líbí Astrid produkty!

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že chystáš recenzi na ty dva nové deodoranty od značky Fa! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)