Podzimní update Essence: 118 ultra violet

Podzimní updade přinesl do stojanů Essence opět spousty novinek. Samozřejmě nechybí ani nové odstíny laků na nehty. A jeden z nich na vás čeká v dnešním článku.




Odstín č. 118 ultra violet v regále určitě nepřehlédnete, protože je to jak já říkám "galaxy fialová". Je metalický a obsahuje shimmer, který hází krásné odlesky. Díky kulatému štětečku se lakuje snadno a i díky dobré konzistenci zvládnete perfektní manikúru. Lak zasychal rychle. A překvapivě mi bez poškození vydržel týden. U laků Essence jsem dříve měla s výdrží problém, tak jsem byla mile překvapena.

Lak obsahuje 8 ml a stojí 44,90 Kč. Koupit můžete i na eshopu kupkosmetiku.cz


►►► JAK SE VÁM LÍBÍ TENTO ODSTÍN ? ◄◄◄














Nakonec jsem ještě na tento odstín vyzkoušela nový pigment 03 rockstar. 




* Děkuji eshopu kupkosmetiku.cz za zaslání novinek k recenzi.

6 komentářů:

Děkuji za komentář :)