Recenze: jelení lůj Perníček

K Vánocům neodmyslitelně patří perníčky. Miluju tu vůni, která se pak line bytem a navodí tu správnou atmosféru. Ta kouzelná vůně vás ale může doprovázet celý den a to i bez pečení. Stačí použít jelení lůj s panem Perníčkem :))

Je to i skvělý tip na drobný dárek, který zaručeně potěší a vykouzlí úsměv na tváří. Více se dozvíte v článku.




Jelení lůj Perníček je od české značky Regina. Jejich tradiční jelení loje určitě dobře znáte a pokud ne, tak doufám, že vás na ně alespoň trošku nalákám. Hlavně teda na pana Perníčka, protože pro mě je to podzimní a zimní must have.

Tento lůj je na rtech velmi příjemný, hydratuje dostatečně a chrání je před vysušením a popraskáním. Samozřejmě pokud máte rty hodně vysušené, je potřeba použít více hydratační lůj (např. tento). Nejlepší je ale ta dokonalá vůně perníčků. Dokonce se občas přistihnu, že lůj ochutnávám. A chutná dobře.

Cenově lůj vychází na 29 Kč (koupíte např. ZDE). V nabídce je i Princezna a Pixel se žvýkačkovou vůní. Za mě je ale jednoznačně nejlepší Perníček. Je to i perfektní tip na vánoční dárek, kterým neurazíte. A pokud vůní perníčků zbožňujete jako já, můžete si koupit i celou dárkovou sadu Perníček, ve které kromě loje najdete i sprchový gel a svačinový box. A věřte, že s takovou sadou uděláte radost nejen dětem :)


►►►ZNÁTE TENTO JELENÍ LŮJ? ZAUJAL VÁS? ◄◄◄




9 komentářů:

  1. Balzámek jsem měla už několikrát, je vážně skvělý, takže jsem ho musela pořídit i mamce :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. perníček úžasně voní a sprchový gel se dá použít i jako pěna do koupele :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, ten vypadá skvěle, mám ráda vůni perníčků.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten si musím okamžitě koupit :D miluju balzámy a pokud je perníkový? No to je nutnost! :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem perníček koupila pro moje kamarádky a už se těším až jim je předám!

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten jsem se už dívala :) ale balzámů mám plno, tak jsem si ho nekoupila.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat
  8. Ha ha, to je super vtipný doplněk. Jen ta hnědá barva je taková... no, asi bych zvolila jiný odstín. Tohle leccos evokuje. :) My se tyhle doplňky, a nejen kosmetické, ale třeba i bytové doplňky s tématem Vánoc fakt moc líbí. Jsou to takové blbůstky, které ale dokážou udělat příjemnou vánoční atmosféru prakticky kdekoliv. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)