Rocklac a moje zkušenosti + SOUTĚŽ ---> UKONČENO

Přeji krásnou neděli všem :)

Pokud mě sledujete na Facebooku (bývám tam často:)), tak vám určitě neuniklo, že dnešní článek bude o mých zkušenostech s Rocklackem :) 

Rocklac jsem si nechala nalakovat na veletrhu Interbeauty Prague (lakování jsem natáčela na video, tak se můžete mrknout ZDE) a byla jsem moc mile překvapena.

Byla jsem hlavně zvědavá, jak dlouho vydrží, jak se aplikuje, jak se odstraňuje a hlavně, jestli nepoškozuje nehty. Odpověďi na všechny otázky si můžete přečíst v článku a také máte možnost vyhrát jeden Rocklac a samy ho tak vyzkoušet. To je super, ne? :)) 

ne, lak nezměnil barvu, špatně jsem stála při focení, šlo mi o to zachytit výdrž laku :)

Rocklac na krásné jarní procházce :)

Co je ROCKLAC?
Rocklac je dlouhotrvající lak na přírodní nehty, který se snadno aplikuje a nalakovat ho můžete v pohodlí domova během několika málo minut. Není potřeba použít žádný nadlak nebo podlak a ihned po vytvzení v lampě můžete dělat cokoliv aniž by se lak odřel nebo ošoupal.

Jak se aplikuje
Aplikace je velmi jednoduchá, akorát je potřeba mít LED nebo UV lampu.
1. krok - nehty upravíme (zpilujeme do požadovaného tvaru, odstraníme kůžičku)
2. krok - nehty odmastíme přípravkem ROCK OFF (nebo odlakovačem)
3. krok - naneseme slabou vrstvu a dáme vytvrdit do lampy (LED lampa 30 vteřin nebo do UV na 1 minutu)
4. krok - neneseme druhou slabou vrstvu a opět dáme vytvrdit (LED lampa 1 minuta nebo UV na 2 minuty)
A manikúra je hotová :) Ještě můžete olejíčkem potřit kůžičku, aby nebyla tak vysušená.

Na co si dát pozor
Po odmastění nehtů si na nehty nesahejte, protože by už nebyly odmaštěné a Rocklac by na ně nechytl, tak jak má. 

Jaké jsou barvy
V nabídce je celá škála barev od světlých odstínů až po tmavé. Na výběr je z více než čtyřiceti barev, takže si určitě vybere každý. Všechny odstíny si můžete prohlédnout ZDE.

Zdobení
Do Rocklacu není možné dát zdobení, jako třeba do gelových nehtů. Můžete ale použít různé zdobící laky nebo razítka Konad.

Pro koho je určen
Rocklac je určen pro všechny, kteří nemají (nebo nechtějí) trávit čas s vytvářením manikúry, nebo mají slabé nehty a nechtějí je zatěžovat gelovými.

Co potřebujete a kolik to stojí
- Rocklac - 290 Kč / 11ml
- LED nebo UV lampu (teď přesně netuším kolik lampy stojí, ale tipuju že kolem 500 Kč by se dala sehnat)
- OFF Remover na odmaštění a odstanění - 145 Kč / 100 ml a nebo odlakovač s acetonem

Jak se odstraňuje
Rocklac jsem odstranila velmi jednoduše a to stejně, jako odstraňuji pískové laky. Vatový tamponek jsem si nastříhala na 4 části. Každou část jsem namočila do odlakovače a pak přiložila na nehtet a důkladně obalila alobalem. Nechala jsem působit asi 4 - 5 minut. Lak se pak sám sloupal a místa, kde se nesloupnul sám jsem opatrně sloupla dřívkem na kůžičku.

Jak dlouho vydrží 
Rocklac má vydržet až 14 dnů.

Výhody
+ rychlá a snadná aplikace i z domova
+ ihned po aplikaci je lak zaschlý a nehrozí odřeniny nebo rýhy
+ můžete ho použít i na nehty u nohou
+ krásný lesk jako u gelových nehtů
+ až po dobu 14 dnů se nemusíte o nehty starat
+ není potřeba používat podlak nebo nadlak
+ odstranění je také velmi jednoduché
+ neobsahuje formaldehyd, toluen ani DPB

Nevýhody 
- musíte mít LED nebo UV lampu, do které se Rocklac dá vytvrdit
- pořizovací cena jedné barvičky je poměrně vysoká

Můj názor
Rocklac jsem na veletrhu okukovala docela dlouho a nakonec jsem se rozhodla a šla do toho. Po dlouhém přemýšlení jsem vybrala odstín č. 27, což je krásná fuchsiová barva, která se na jaro hodí naprosto perfektně. Doma jsem pak hledala podobný odstín a našla jsem úplně stejný od Rimmelu, dole ve fotkách si ho můžete pohlédnout :)

Překvapilo mě, že se pod Rocklac nedává podlak, tak jsem se o nehtíky trošku bála, protože já bez podlaku nedám ani ránu. Naštěstí po odlakování jsem nehty měla v pořádku, nebyly nějak poškozené, vysušené a ani se nelámaly. Upozorňuji, že toto je můj názor po jedné aplikaci, nevím jak se nehty chovají pokud někdo používá Rocklac déle.
Osobně si ale myslím, že pokud máte nehty v pořádku, tak by neměl být problém. Pokud má ale někdo problematické nehty, trápí ho třeba časté lámání nebo třepení, asi bych před samotnou koupí doporučila Rocklac 2 - 3x vyzkoušet v salonu, abyste věděly, jak ho vaše nehty snáší.

Dalším překvapením byla rychlost aplikace, díky videu, které jsem natáčela jsem zjistila, že za 8 minut bylo hotovo. A byla jsem hodně překvapená, že po vyndání druhé vrstvy z pece je lak opravdu suchý a nehrozí žádné odření nebo rýha. Což je podle mě skvělý, protože nemusíte čekat, než lak zaschne :)

Jedinou výtku kterou mám k nalakování je, že slečna podle mě měla lakovat mé nehty trošku jiným způsobem. Nejsem sice manikérka, ale pokud má někdo delší nehty, tak bych si při lakování vzala ruku zákaznice do své ruky a tak by se mi lépe lakovalo. Slečna totiž lakovala tak, že jsem měla ruce položené na stole a nemohla se dostat do stran nehtů a jak si můžete všimnout třeba na palci - tak strany jsem neměla nalakované. Je to sice detail, ale mě to vadilo :D

Průběžně jsem fotila stav nehtů, abych věděla jak dlouho Rocklac vydrží. Hned druhý den jsme byli s přítelem na výletě, tak jsem využila krásného počasí a fotila venku. Čtvrtý den jsem nehty fotila doma - stále jako nové. Devátý den jsem opět fotila venku v přírodě a nehty jako netknuté.dvanáctý den se mi na levé ruce začaly odloupávat špičky a už se mi zdálo, že mám vidět odrosty a potřebovala jsem už zkracovat, tak jsem se rozhodla odlakovat.

Odlakování šlo bez problémů a nehty jsem měla naprosto v pořádku. Po odlakování jsem zvyklá nehty natřit krémem, aby byly vyživené a dát jim alespoň půl dne pauzu, před dalším nalakováním :)

Takže u mě sklidil Rocklac úspěch, akorát jsem měla asi tak po pěti dnech nutkání lakovat jinou barvičku, ale pak jsem si zvykla :) Ale pokud doma nemáte doma několik desítek laků, které čekají na ozkoušení a nemáte čas na lakování, Rocklac určitě za zkoušku stojí. Sice pořizovací cena není zrovna malá, ale můžete se třeba složit s kamarádkou nebo mamkou a barvičky si střídat. A nebo když jedete na dovču a nechcete si lámat hlavu, co s manikúrou - Rocklac je skvělá volba. Já se tedy na podzimním veletrhu určitě po nějaké barvičce poohlédnu :)

A toť vše mé milé čtenářky z mých poznatků od Rocklacu a teď už slibovaná SOUTĚŽ :)

Jedna z Vás může ROCLAC vyhrát, stačí když mi do komentářů napíšete jestli vás Rocklac zaujal, co si o něm myslíte a nebo už jste ho zkoušely?

Vítězku vylosuji 11. května večer :) Budu všem držet palce a mějte fajn den :)) 
(poznámka - během příštího týdne do článku doplním fotku Rocklacu a dopíšu také odstín, který můžete vyhrát- DOPLŇĚNO)

Vyhrát můžete Rocklac v odstínu č.3 - klasická čerevená barva.



2.den


2.den
4.den
9.den
12.den
Po dvanácti dnech jsem odlakovávala :)




odlakovávání
nehty po odlakování
A samozřejmě bych ráda poděkovala Enii Nails za poskytnutí laku do soutěže.

72 komentářů:

  1. Ahoj, asi máš chybu v datu ukončení soutěže (máš tam 11.duben) :) Jinak mě ten lak dost zaujal, jelikož mám dost slabé nehty a obyčejný lak mi dlouho na nehtech neporušený nevydrží a gelovky nechci právě kvůli tomu, že by to pak bylo ještě horší :) tohle vypadá dost zajímavě :) Takže do soutěže se určitě zapojuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tento lak zaujal hlavně z toho důvodu, že každý druhý týden jsem v kadeřnictví a neustále si močím ruce, tím pádem mi lak na nehtech skoro vůbec nevydrží, ale při odpolední hold nemám čas si nehty upravovat:) takže by tohle pro mě bylo výborné řešení jak mít celý týden krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj taky jsem kadeřnice a rocklac drží skvěle :)

      Vymazat
  3. Páni, tak lak, který vydrží skoro dva týdny mě opravdu láká! Bohužel mě nikdy nevydrží nepoškozený více než dva dny, takže Rocklac je pro mě výzva, kterou musím rozhodně ozkoušet!

    OdpovědětVymazat
  4. Uf, uf...tak na tenhle clabek jsem cekala. Barva je paradni. Clanek suprove napsany.
    Je moc pekny,ze se da dohledat i to video.

    Do souteze se vsak,nezapojim, laku mam hodne, 12dni bych neprezila :-)
    A lampicku taky nevedu :-)

    Ale i tak vsem ostatnim preji hodne stesti v soutezi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za pochvalu, článek dal docela zabrat, tak snad jsem tam zahrnula všechno potřebné :))
      P.S. pro mě těch 12 dni taky bylo docela utrpení :D ale je to jenom mojí zhýčkaností mít každých pár dní nové nehty :D

      Vymazat
  5. No tak to vypadá hodně lákavě ! :))))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. já mám doma gel lak, taky to není špatné, ale rocklac je určitě lepší v tom, že není potřeba žádný podlak ani nadlak, takže uvažuji o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Woooooow, zaujal je slabé slovo! Už dávno jsem přemýšlela, že si domů pořídím vlastní studio na gelové nehty, ale upřímně, jsem hrozně líná na prvidelné doplňování a taky mám strach, že to nehtům ublíží! O tomhle produktu slyším porpvé, ale úplně mě oslnil! Cenová relace je perfektní a i technicky je to určitě zvládnutelnější než gelovky!! Určitě při první příležitosti vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  8. Tento lak mě opravdu velmi zaujal a chtěla bych ho vyzkoušet. :) Akorát zítra se chystám na sundání gelových nehtů a hledám nějaký lak či gellak, který by měl delší výdrž (alespoň ten týden), jelikož chci mít nehty pěkně upravené, ale netrávit nad nimi čas obden. Napadl mě kit z parfumerie Douglas značky Alessandro, ale to bych se pořádně plácla přes kapsu a ani se mi nechce do něčeho takového tolik investovat. Podobnou sadu od Essence jsem již vyzkoušela a po delší době používání příliš spokojená nejsem. Ať dělám co dělám, tak mi tato manikúra (se zdlouhavou aplikací) nevydrží déle než 3 dny. Tudíž je mi aktuálně celá sada včetně UV lampy k ničemu. Doufám ale, že ji ještě do budoucna využiji - třeba právě díky tomuto laku, o kterém jsem předtím neměla ani tušení. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento lak mě zaujal hodně, zatím jsem o něm neslyšela až do teď :))Ráda bych ho vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  10. Konkrétně o tomhle laku jsem asi nikdy neslyšela, vypadá tak nejlíp, vyhovovala by mi ta práce bez zbytečných serepetiček, no ale ta cena, hm .. Vyhrát ho by bylo fajn :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Takže momentálně hrajeme o zajíce v pytli? =oD
    Dívala jsem se po něm, ale nevím, nevím... když nebudu mít pec, tak budu muset čekat, než to zaschne normálně, nebo jak? =o)
    Na veletrhu jsem si pořídila lak od Jordany v odstínu Hot pink. Je to trošku podobný odstín, jen není tak matný... mám ho druhý den (bez pod- a nadlaku) a na pravé ruce se už oprýskaly špičky, ale co bych taky chtěla, když jsem dnes lezla v lese po čtyřech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nějak :D ale hned jak mi přijde, objeví se tu fotky + číslo odstínu :)
      bez pece to bohužel nejde :( to je asi jediná nevýhoda, že je potřeba pec, ale dneska už moc drahé nejsou a lak se v ní vytvrdí, takže pak není problém s výdrží :)
      odstín Hot Pink mám taky a je skvělý :))

      Vymazat
    2. :D :D :D :D že si ho radši nenecháš! =o)
      Pec stojí stejně jako dva ty laky ;) když se na to kouknu takhle, tak drahá není, ale už nevím, kam věci dávat, mám 3 "doma" a nikde není místo, už se těším na 4. a konečné doma a to bude za 2 roky a budu tam mít koťátko! ;)

      Vymazat
    3. to víš, že bych si ho nejraději nechala :) ale co bych pro své čtenářky neudělala :) jsem ráda, že se najde pár lidí, kteří to tu mají rádi :)

      Vymazat
    4. Aktualizace komentáře: Takže jsem sadu Rocklac dostala od přítele k svátku (květen 2015) a jelikož jsem nebyla tak dominantní i u narozenin, tak jsem k narozkám dostala keramickou žábu a struhadlo! To mi připomíná, že se musím kouknout, jak Žeryk venku přežil zimu...

      Koťátko máme už od září a je to pěknej ďábel a občas mazel :)

      Vymazat
  12. Moc pěkné! :) Rocklac neznám, ale určitě mě zaujal. Vypadá krásně a rozhodně bych ráda vyzkoušela jeho dlouhou trvanlivost. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento lak mě velice zaujal,protože já osobně mám nehty špatné a žádný lak mi nechce držet déle než den.Vždy si udělám nehty a jen je namočím do nádobí,mám ho oloupaný a popraskaný..:( Barva laku,který máš na nehtech je krásná,pro léto jak dělaná :) Takže se ráda zapojím do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím zda bych zvládla mít 12 dní stejný nehty :D Hezký článek ;) Nehty máš nádherný :) Soutěže se nezučastním,gud lak všem :D

    OdpovědětVymazat
  15. nikdy som o tomto podobnom nepočula, je to pre mňa novinka, ktorú by som určite rada vyskúšala :) ale taktiež by som nevydržala mať nechty nalakovaná 12 dní :) ale veľmi sa mi páči ten odtieň aj ked na ružovú veľmi nie som :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem o něm už uvažovala několikrát. Hlavně kvůli praktičnosti, protože vydrží opravdu dlouho, což já jedině uvítám :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
  17. Super, ale lampu bych si kvůli tomu fakt nekupovala, nehledě na to, že asi ty lampy mě způsobily ten ekzém, jakmile jsem vytáhla ruku z lampy tak vyrašily ekzémy... =( závidím ti ho...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jujda, to je nepříjemný :( já jsem lampy snášela v pohodě, ani mě nehty nepálily, nic :)

      Vymazat
  18. Tak tohle by bylo něco pro mě. 14 dní bez starostí kolem nehtů. Dřív jsem nosila akrylové a dost jsem si to odskákala. Škoda, že také nemám tak krásné nehty jako ty. Vybrala sis nádhernou barvu.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tenhle lak vydím dnes poprvé a fakt se mi moc líbí a na tech nehtech vypadá naprosto sexy a dokonale ! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě zaujal hodně, nechala jsem si ho na zkoušku dát a jsem nadšená. Výdrž perfekní, pořád drží krásný lesk, sice na špičkách se malilinko odloupne, ale dělám rukama a lepící páskou každý den, takže toto vyčítat nemůžu. Normální lak by byl dole za 2 dny. Já jsem z něj nadšená a asi budu zvašovat o koupi sady. :)

    OdpovědětVymazat
  21. O rocklaku jsem toho v poslední době četla docela dost a rozhodně vypadá velmi zajímavě! Myslim, že je to ideální řešení snad pro všechny, který nepotřebují novou barvičku na nehtech každý den :-D
    Navíc opravdu nesnáším gelové nehty ve stavu, kdy jsou odrostlé do půlky a nositelka takovýchto nehtů nemá čas na dodělání. Opravdu fuj :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty jo, vypadá to dost dobře :) Nalakované nehty nosím pořád, ale doopravdy mě štve, když mi třeba hned druhý den začne lak opadávat.. Nemám čas se nehtům věnovat tak často, takže možnost nechat je 10 dní jen tak, by bylo ideální řešení :)

    OdpovědětVymazat
  23. no tak to vypadá úúžassně :)
    laky na nehtech mi nevydrží déle než 3 dny a to je opravdu maximum(kromě třpytkatých a pískových laků:D)
    a nehty se mi taky hodně lámou a to taky výdrži laků moc nepomáhá...
    tohle musí bbýt fakt super
    PS:já ti tak závidím ty dlouhé a neolámané nehty...:)

    OdpovědětVymazat
  24. Já tedy nesoutěžím, protože mi nehty rostou strašně rychle (cca 1,5 mm za týden), takže ač by to na špičkách vypadalo třeba dobře, odrosty by byly příšerný... Obyč lak mi vydrží klidně i týden s pod a nadlakem, takže s tím problém nemám (když se teda zrovna nehrabu v kytičkách nebo tak... :) ). Každopádně této vychytávce fandím a určitě si své příznivce najde snadno. :) Btw ta barvička ti mooc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak toto ma jednoznacne zaujalo, lebo lampu doma mame ale nechce sa nam s mamou hrat s gelovkami. Toto je jednoznacne rychlejsia alternativa...
    CHcela by som chcela :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ná Tvých nechtech to vypadá úplně úžasně!! :-) Chtěla bych ho zkusti, protože obyč laky na nehty mi vydrží maximálně 2 dny, takže si je radši nelakuju. Ale zas jsem takový rejpal, že mi moc dlouho nevydrží ani gelovky. Jsem hold ztracený případ. :-/

    OdpovědětVymazat
  27. už o něm fakt dlouho přemýšlím a pořád se rozhoduju, jestli jo anebo ne... tohle by bylo ideální řešení, konečně bych ho vyzkoušela a spolu se mnou i moje spolužačky se kterými řeším ono silema jestli rock lack, nebo shell lack, gel...bla bla bla.. Rozhodně bych ho vyzkoušet chcela :)

    OdpovědětVymazat
  28. To vypadá skvěle :) AndyB92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Supr lak! Žádný lak tohoto typu jsem nezkoušela :( Moc bych chtěla na nehty vyzkoušet něco, co je udrží dlouhou dobu pěstěné, hodně barevné a pevné :) A ta krásná červená barva je jen třešnička na dortu♥

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to vypadá opravdu suprově.. Gelovek se popravdě bojím a tohle vypadá jako výborná šetrnější alternativa.

    OdpovědětVymazat
  31. Na rocklac jsem objednana 30.4 a jsem desne natesena!chtela jsem puvodne shellac,ale v okoli mam pani co dela rl za 180 takze chci vyzkouset nejdriv toto.. gelovky nici desne nehty moje mama i 4 mesice po sundani je ma stale krehke :(( navic me se libi pouze ten gelovy efekt, pokud mi rocklac bude drzet tak si ho 100% poridim i dom (staci mi zakladni barvy cervena,telova a jedna pastelova a budu nejstastnejsi) hl vyhodou vidim krasne upravene nehty na delsi dobu,nebavi me 3-4 dny prelakovani a i s rychlokapkami to lakovani zabere mim.pul hodinky. rocklacu se nemuzu dockat?

    OdpovědětVymazat
  32. O Rocklacu jsem prvně slyšela od Lucie z XL blogu a pak u tebe ve videu z Interbeauty a zaujal mě hodně, zatím mi to přijde jako nejsnadnější proces se stejným výsledkem jako ty ostatní striplacy, gel-laky apod. Sice ráda měním barvy laků, ale např. na dovolené je tohle super varianta, když člověk nemusí řešit přelakovávání, opravování...

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, rocklak jsem měla už asi pře půl rokem, a moc dlouho mi nevydržel, asi mám mastnější nehty, nebo těžko říct...ale výhra by mi určitě udělala radost.Doma mi leží UV lampa, tak bych ji aspoň vytáhla a znovu začala používat :-)
    pa Niki

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ten je super! Lepsi nez gelovky, ty ti ty nehty akorat znici. O tomto laku slysim poprve a hned me zaujal!
    Moc pekny... Me laky vydrzi max. 3 dny, no piskacr zak tyden. Takze by se mi hodil a straaasne se mi libi.
    Ten lak na nejtech vypada pekne! Zavidim ti, ze se ti nelamou nehty. Ja bych je v budoucnu nemohla mit tak dlouhe... lamoj se mi.

    OdpovědětVymazat
  35. Čím mě rocklac zaujal? Asi tím, že dlouho hledám lak, který mi vydrží na nehtech aspoň týden bez oloupání, tak chci vyzkoušet i tuto cestu. Mám totiž nehorázně lámavé a slabé nehty, tak mi na nich nic nevydrží a gelové nechci.

    OdpovědětVymazat
  36. jé to je super lak! konečně něco pro mě! moje nalakované nehty nevydrží dýl než den a půl - dva a půl
    určitě bych ho ráda vyzkoušela! myslíš že by neuschl sám? musí být UV lampa? dík :D

    OdpovědětVymazat
  37. velmi ma zaujal , dokonca by som ho aj chcela :D mam aj vsetko na to treba teda ten odlakovac a uv lampu :D nikdy som to este nepouzila :DD a cervena farba je super ta sa hodi kazdemu
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Upřímně mně nejvíce zaujala ta výdrž! Já mám vždy hned druhý den lak "oprejskaný".
    A také mě tedy překvapil tvůj styl odlakovávání :D
    Jinak mi vyhovuje i červená barva laku :)
    j.mandragor@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výdrž byla neuvěřitelná :)) já takhle normálně neodlakovávám, ale u Rocklacku to jinak nejde :)

      Vymazat
  39. O tomto laku slyším poprvé a nesmírně mě zaujal :-) jsem blázen do laků takže přemýšlím o koupi toto laku.Krásně popsaná recenze :)
    To odlakovávání dělám také ale jen když mám třeba lak se třpytkami atd...
    A jinak určitě ta červená barva laku musí být také krásná :)
    cumanelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Holky, mozna to sem nepatri, ale chystam se koupit si hodinky a moc mode nerozumim, mohli by jste mi prosim pomoct? Rozhoduju se medzi temito dvema http://www.hodinkywenger.cz/wenger-squadron-lady-01-0121-101/ a http://www.hodinkywenger.cz/wenger-sport-elegance-70388/
    Diiik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. www.hodinkywenger.cz/wenger-sport-elegance-70388/

      Vymazat
  41. mám doma 3 malé děti, nemám čas chodit k manikérce, ale zároveň chci vypadat aspoň trochu upraveně. tak jsem sáhla po Rocklaku a jsem spokojená. nehty dělám, když mám zrovna čas, je to i taková moje chvilka relaxace, už si na ně i maluju bílým rocklakem, je fakt, že jako matka v domácnosti mám ruce neustále ve vodě - látkové plíny, nádobí, děti...:-) takže špičky mám oloupané dřív, ale stále to vypadá pěkně, i manžel je nadšený a sám mi vybíral výrazné barvy.

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, zkoušela jsem Gelish a chci zkusit Rocklak, protože mě láká, že nemusíš mít pod a nadlak.
    vladimira.kotrbata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ty jo, tak Rocklak mě zaujal hodně! Třeba by to bylo konečně něco, díky čemu by mi dorostly nehty a barva na nehtech vydržela déle než dva dny... A ta červená je prostě krásná! :) Takže se ráda zapojuju a budu si držet pěsti :D

    OdpovědětVymazat
  44. Wow,takže jestli je to opravdu tak,jak jsem se u tebe dočetla,tak ho musím mít :))

    OdpovědětVymazat
  45. To vypadá skvěle, lampu mám tak to rozhodně vyzkouším :-). Hlavně se mi líbí jednoduché odstranění. k.vyoralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Rocklac mám doma teda zatím jen dvě barvičky, ale ještě jsem je nepoužila, právě z toho důvodu vydržet 14 dnů s jedním lakem..:D Ale na cestování atd je to super věc člověk nalakuje a lak drží a drží.
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Z tohoto jsem opravdu nadšená, mám problémové lámávé a třepivé nehty, ráda bych ho vyzkoušela :) mencovakristyna@email.cu

    OdpovědětVymazat
  48. Na neco podobneho jsem koukala na ebay..docela o tom premyslim. Prijde mi uzasna ta vydrz :)

    OdpovědětVymazat
  49. mám hrozne rada obyčajné červené laky :) a vôbec nemám lak ktorý mi dlho vydrží -_- po dvoch troch dňoch ho mám olúpany aspoň s jedného nechtu a musím to vždy dolakovať .... Veľmi by som sa zaň potešila :) ♥ micka185@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Velmi mne zaujala výdrž Rocklaku a hlavně jednoduchá aplikace bez nutnosti pilování povrchu nehtu. Další předmět z kategorie "musím nutně vlastnit" :-).
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Zdravím, Rocklac bych chtěla určitě vyzkoušet, dcera dostala sadu od Essence s Led lampičkou, přemýšlím, zda by šel RL tím také vytvrdit. LEDka od Essence má 3W, Ty větší na celou ruku jsou výkonnější, kolik má tem LED oblouk od RL? No, asi když to nevyzkouším, tak vědět nebudu.... Ta sada od Essence je dost složitá, sice produkty levnější, ale několik a když se to sečte, je RL vlastně výhodnější. Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem si jistá, ale možná by tam šel :) akorát by byla potřeba tam lak nechat vytvrdit o něco déle :))

      Vymazat
  52. Mám druhý den ROCKLAK a dva nehty uplně hrozně popraskané, sloupané. Nevíš čím by to mohlo být? Použila jsem jak odmašťovač, tak jsem dala dvě vrstvy - tenké. Lampou pořádně vytvrdila. Nevím, proč mi to dělá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to opravdu netuším, mě držel krásně celou dobu :)
      zkus se podívat se a pročíst to, jestli si někde neudělala chybu - http://www.rock-lac.eu/cs/aplikace-rocklac/

      Vymazat
  53. Tak to vypadá skvěle! Uvidím, zda do toho půjdu. Nemohu se rozmyslet,jaká varianta pro mě bude nejlepší. Koukala jsem na tyhle stránky: http://www.gobra-nails.cz/. Máte s nimi zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den, někde jsem tu četla že doporučujete NAIL BULDER cca za 150Kč jedná o tento výrobek? Už ten chat tady nemohu dohledat.

    https://www.nailshop.cz/detail/nail-builder-16ml-1/

    Děkuji moc M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)