SpaRitual - Manifestation

Samozřejmě nesmí chybět ani laky z nové kolekce SpaRitual - Passion Projekt. Dnes vám ukážu velmi zajímavý odstín, který skvěle pasuje k podzimnímu, zimnímu období. 



Odstín Manifestation je pro mě velmi zajímavý odstín, protože na nehtech vytváří metalické, až kovové záblesky. Základ laku tvoří šedá, tmavě zelená, která obsahuje stříbrný až kovový shimmer, který odstínu dodá to pravé kouzlo. Na první nalakování mě upřímně až tak moc nezaujal, ale čím déle jsem ho měla na nehtech, tím více se mi líbil. Je to nevšední barva, která se k podzimnímu a zimnímu období hodí skvěle. Opět se budu opakovat, ale i tentokrát se lakovalo snadno a k plnému krytí stačily dvě vrstvy. 


Lak obsahuje 15 ml, stojí 472 Kč a koupíte na eshopu SpaRitual


►►►CO ŘÍKÁTE NA TENTO ODSTÍN ? ◄◄◄













A ještě tu mám rychlé zdobení pomocí stříbrného razítka.


*Děkuji zastoupení SpaRitual za zaslání laku k recenzi.

3 komentáře:

  1. Takový tajemný odstín. Opravdu super na podzim :) hezky jsi lak nafotila!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Abych řekla pravdu, nejvíc mi sedí červené laky na nehty, protože tam podle mého názoru nemůžete udělat chybu :) ale tenhle odstín mě teda hodně zaujal a myslím, že stojí za vyzkoušení. Občas mám chuť zkusit na nehty něco nevšedního, často do tmavých odstínů a tento je zajímavý i svým třpytivým finišem. Jak se pohybují ceny?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)