"Tonight's the night. And it's going to happen again and again. It has to happen"

"Dnešní noc je onou nocí. A stane se to znovu a znovu. Musí se to stát."

Kdo ví z jakého seriálu to je?

Ano, Dexter přecíííí :)
Úplně sem zapomněla, že v pondělí začíná 8. sezóna, juchůůů :) Je to jeden seriál z mála, který se vysílá přes prázdniny a navíc - je to můj úplně nejoblíbenější seriál :)

Když začala Dexter-mánie, ani sem pomalu nevěděla, kdo to Dexter je. Pak seriál začala vysílat Prima Cool, tak sem občas na nějakej díl mrkla, ale nevydržela sem koukat do konce. Prostě mě to ale vůbec nebralo.

No a pak se to stalo to, že sem si pustila první díl, pak druhý, třetí .... a během dvou týdnů sem shlédla všechny série a pak už sem netrpělivě čekala na premiérové díly :) A úplně sem se do seriálu zamilovala :)

A navíc, miluju tu hudbu, takže si občas pustím soundtrack na uklidnění :)
Obzvlášť tato skladba se mi moc líbí :)


A co vy? Máte nějaký seriál, který ste nejprve moc nemuseli, ale nakonec si ho oblíbili?
- A

4 komentáře:

  1. U mna asi Pretty little liars po prvej serii som si povedala, ze uz nikdy a teraz odpocitavam dni :)

    Inak pozyvam na super letnu Giveaway o tasticku plnu darcekov! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PLL také sleduji :) ale už mě štve, jak to všechno zamotávají a napínají, ale také vždycky netrpělivě čekám na další díl :)

      Vymazat
  2. Hmm, asi konečně přišel čas podívat se na poslední díl 7. série, který se mi podařilo nějak zazdít :D. Jinak já o prázdninách vždycky koukám na True blood :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. True Blood sem zatím nepřišla na chuť, ale chystám se na to :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)