BNA challenge #4 - Halloween nails

Ahojky :))

Máme tu už čtvrtý díl výzvy zaměřené na zdobení nehtů. BNA Challenge vychází vždy první pondělí v měsíci, ale dnešním tématem byl Halloween, takže jsme článek posunuly na dnešek :)

Původně jsem měla v plánu úplně jiné zdobení, ale nějak se mi lepila smůla na paty. Nejdříve nedorazila destička z ebay a nakonec mi vůbec nešlo kreslit a pořád jsem to kazila. Proto jsem se rozhodla pro něco opravdu jednoduchého, co zvládne každý :))

Jak si s dnešním tématem poradila Lenka, Hanka a Lucka, se určitě podívejte :)))



Základ tvořil lak od Urban Decay, který je naprosto úžasný a určitě vám ho brzy ukážu. Pak jsem červeným lakem od Coloramy naťupkala ránu, na kterou jsem pak bílým zdobícím lakem nakreslila jizvy. A je to :))

Jednoduché, že? A k tomu ještě mega rychlé :)

A abych trošku zdůraznila ten Halloween, tak jsem ruce trošku vystínovala černým a červeným stínem, aby působily strašidelněji, možná mrtvolněji :)




Pak jsem ještě zkoušela krvavé nehty :) Také vystínové černým stínem, pro zdůraznění Halloweenu :)



A posledním pokusem měla být pavučina, která se mi vůbec nepovedla :(


JAKÉ HALLOWEENSKÉ NEHTY SE VÁM LÍBÍ?

ZDOBÍTE SVÉ NEHTY NA HALLOWEEN?

20 komentářů:

  1. Mne naprosto dostal ten nápad s těmi stíny, to se mi hrozně moc líbilo :-)
    A náhodou, mně se tvoje mani líbí. Ale pro příště.. hlídej si množství černého laku :-D To nejde, aby si šla zkoušet mani a zjistila si, že došel :-)
    I když já už něco podobného zažila s bílou barvou :-D

    Teď mne napadlo, mohla si na ty krvavé nehty zkusit kečup :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to mi povídej, to byl docela šok :D to jsem začátkem měsíce kupovala bílý a teď budu kupovat i černý :D ale je fakt, že jsem ho měla dlouho a docela často ho používám :))
      alespoň spotřebovávám laky, to se jen tak nevidí :DD
      P.S. kečup taky dochází :D už dlouho nebyl v BrandnoozBoxu :DDDD

      Vymazat
  2. Taky bomba...všechny tři....ten první je nejvíc...a ty vystínované ruce, to je super nápad...Halloween jak vyšitý:-))
    Sáhnout na mě tahle ruka nečekaně večer, tak zešílím strachy. A držet v téhle ruce ten tvůj muffin s "vokem" to už by byl rovnou Horror:-))
    Všechny jste opravdu moc šikovné...jak už jsme psala u Leni...kloubouk dolů:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem mohla udělat nějakou strašidelnou fotku, v pološeru a s muffinem :D bych se pak bála sama sebe :)) a děkuju moc :)) Lenička opět zazářila, Hanka měla super pavučinky a Lucka skvělou dýničku :))

      Vymazat
  3. Haha, dobré nápady, ty první vypadají fakt hrozně..teda jako super na Halloween :D Víš jak to myslím :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Krvavé nehty mne velmi zaujaly, ale ty první také nejsou špatné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Alčo ty jsi se činila hned 3 verze na Halloween, paráda. Nejvíce mě zaujaly ty první ty jsou až děsivé, normálně se jich bojím :D Při procházce s Bárníkem se mi už zrodily nějaké ty nápady na další výzvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :)) já už mám taky nápad na další, musela jsem si to hned nakreslit, abych nezapomněla :) to se mi totiž stává často, hlavně večer :D ráno si pak už nic nepamatuju :D

      Vymazat
  6. Nehtíky se mi povedly, ty se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny se ti strašně moc povedly ! :) Mě nejvíce zajaly bílé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nehty! Moc se mi líbí ty "krvavé" :) Fakt povedené

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi pekne
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)