Pryč s celulitidou!

Ahojky :)

Možná jste už tento divně vypadající modrý kalíšek na nějakém blogu zahlédly, protože jsem si sama všimla, že na zkoušení dorazil docela dost bloggerkám. Nabídka na vyzkoušení tohoto výrobku mi dorazila na konci srpna a já jsem přemýšlela snad měsíc, zda ho vyzkoušet nebo ne. A oč se vůbec jedná? Modrý kalíšek se jmenuje CelluBlue a je určený na vakuové masáže, které bojují se všemi nenáviděnou celulitidou. Nemám problém přiznat, že mě tento problém trápí, proto jsem nabídku opravdu hodně dlouho zvažovala. Ptala jsem se i vás čtenářek a většina byla pro. Navíc blog nemám striktně zaměřený jenom na kosmetiku, takže jsem nakonec nabídku přijala.

Jak jsem již zmínila, celulitidu mám, takže jsem byla velmi zvědavá, co tento údajný zázrak dokáže a zda vůbec pomůže. Přijde mi trošku hloupé, aby CelluBlue zkoušel někdo, kdo celulitidu vůbec nemá, ale to si musí každý sáhnout do svého svědomí. Já rozhodně nepřijímám všechny spolupráce a toto jsem opravdu dlouho rozmýšlela a můj názor bude jako vždy pravdivý. Protože jsem tak dlouho váhala a kalíšek putoval až z Francie, dostal se ke mně na zkoušení teprve nedávno, proto s článkem přicházím trošku opožděně a zkouším ho teprve pár dnů.

Pokud chcete vědět, co CelluBlue je, co všechno umí a jaké jsou mé první dojmy, pojďte se mrknout do článku :)



Oficiální popis produktu
CelluBlue je vyroben z medicínského hypoalergenního silikonu. Pomocí CelluBlue můžete opakovat pohyby proslulé vakuové masáže na místech, zasažených celulitidou. Ošetření se provádí na těchto partiích: stehna, hýždě, bederní část, břicho atd. Před masáží je nutné použít trochu masážního oleje. CelluBlue je doručován spolu s malou taštičkou.

Pomocí CelluBlue můžete opakovat pohyby proslulé vakuové masáže. Tato masážní technika je nejúspěšnější ošetřovací metoda proti celulitidě! CelluBlue se používá proti všem typům celulitidy: edematózní, tukové, fibrózní nebo kombinované.

Hlavní výhody:
Snadné použití a dostupnost
Hypoalergenní medicínský silikon
První pozitivní výsledky během 3-4 týdnů použití
100% záruka vracení peněz během 30 dnů v případě že se zboží vám nebude líbit

Jak se CelluBlue používá?
1. Nejprve namažete pokožku, kterou budete masírovat olejem nebo tělovým mlékem, aby masáž šla lépe a nic vás nebolelo.
2. CelluBlue na pokožce zafixujete - tedy stisknete kalíšek na bocích a "přisajete" na pokožku.
3. Pak už masírujete dle pokynů - takže začněte posouvat baňku zespodu nahoru cca 3 minuty a potom zleva napravo cca minutu. Potom, cca 1 minutu dělejte kruhové pohyby ve směru zespodu nahoru. Abyste dosáhli ještě větší efektivity, můžete ukončit masáž silným přitisknutím CelluBlue k pokožce a postupně banku od kůže odtahovat.
4. Doporučuje se masírovat každé místo asi 5 minut a masáž záleží na vás, prostě dělejte to, co je vám příjemné :)
5. Po masáži se doporučuje vypít během následující hodiny 0,5 litrů čisté vody, což  pomůže odstranit z organismu toxiny a vytlačený tuk.

Níže jsem přiložila instruktážní video, kde je vše jasně ukázáno :)


Dávejte pozor na následující věci
- CelluBlue není možné používat na poškozené pokožce nebo při onemocnění oběhového systému
- po masáži může místo zčervenat, začervenání by mělo za několik minut zmizet
- pokud se po masáži vytvoří modřiny, je lepší snížit sílu přisátí baňky a neprovádět masáž každý den, ale ob den
- CelluBlue samozřejmě nepatří do rukou dětem
- baňku lze jednoduše vyčistit pomocí vody a mýdla

Co si myslím já?
Nikdy jsem na vakuové masáži nebyla, takže jsem na CelluBlue byla opravdu zvědavá. Samozřejmě je mi jasné, že se toto nedá s masáží někde v salonu srovnávat, ale na domácí použití je to podle mě fajn. Když baňka dorazila, tak jsem byla překvapena, že je pevná a docela jsem se toho "přicucnutí" bála. Naštěstí ačkoliv je pevná, dá se krásně stisknout a na pokožku snadno přisát. Před přisátím doporučuji opravdu důkladně namazat, aby to lépe klouzalo (vím, zní to divně), ale opravdu je to důležité. Masáž pak jde skvěle a nic nebolí. Hodně mě překvapilo, že síla tahu, kdy provádíte masáž, je opravdu veliká, takže masáž je opravdu důkladná a tak má CelluBlue i svůj účinek. Používám ho teprve pár dnů, ale pokožku mám rozhodně pevnější. Masíruji vždy večer, po koupeli. Čas masáže ani nějak nepočítám, ale vždy dbám na to, abych promasírovala všechna místa, která chci. S nějakým velkým začervenáním pokožky jsem se nesetkala. Po masáži hned zalehnu a jdu spát, takže jak se doporučuje vypít vodu, to nedělám. Zkusím ale masírovat třeba odpoledne a zkoušet dodržovat instrukce :))

Líbí se mi, že použití je opravdu jednoduché a na masáž si čas vždycky uděláte. Např. při sledování nějakého seriálu nebo videí na YouTube. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že se CelluBlue objednává až z Francie a co si budeme podívat, spousta lidí ze zahraničí nerada objednává. CelluBlue stojí 18, 90 , což podle mě není tolik, protože vám baňka vydrží a kromě mléka či oleje k tomu nic jiného nepotřebujete. Více informací a také možnost objednání je na oficiálních stránkách - zde.

Za těch pár dnů jsem zatím spokojená, celulitida rozhodně nezmizela, ale pečlivě pokračuji dál a s výsledky se vám určitě ozvu :))


JAK SE VÁM CELLUBLUE ZAMLOUVÁ A JAK BOJUJETE SE CELULITIDOU VY? 
Pokud vás tento problém netrápí, tak opravdu závidím :)))




Na focení jsem hezky sladila barvu laku na nehty, jsem blázen, co? :))



39 komentářů:

  1. Také jsem přemýšlela, jestli tuhle spolupráci přijmout, ale nakonec jsem to riskla :-) Zatím CelluBlue pořádně vyzkoušený nemám, protože nemohu najít vhodný olej, a nasucho to moc nejde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez oleje nebo mléka je to brutální :D jsem to zkoušela hned jak to přišlo a pěkně to bolelo :D já používám mléko od Nivei a je to parádní :))

      Vymazat
  2. já ji mám naštěstí jen málo, takže jsem spolupráci nevzala. jsem zvědavá na dlouhodobé výsledky, krémy jsou všechny k ničemu, ale tohle by aspoň trochu efekt mít mohlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo krémy jsou na prd :D dřív jsem naivně věřila tomu, že namažu a celu zmizí :DDD takové ty reklamní triky - za 14 dní až o 4 cm méně :DD ale toto zatím vypadá slibně :))

      Vymazat
    2. Jj, tohle efekt má, protože to rozproudí lymfu, ale otázka je, co udělá delší doba používání, např.v horizontu let.

      Vymazat
    3. tak jak se znám, určitě to nebudu používat každý den :D na tohle prostě nemám, vždycky zapomínám, takže uvidím za pár dnů, jestli bude výsledek, ale že bych to používala každý den už napořád, tak to asi ne :)

      Vymazat
  3. toto by som rada skúsila, možno by to aj fungovalo si myslím

    OdpovědětVymazat
  4. STejnou věc mám už asi 5 let ze zdravotnických potřeb za 200 Kč - vakuový masážní zvonek. Na omlazení je o tom velmi vtipná diskuze :-D
    Sice mi to pomohlo, ale vytahuje žilky a dlouhodobě kdo ví, co všechno může ten podtlak způsobit. Bála bych se, že si poškodím lymfatický systém. Takže ho nepoužívám a celu se teda vrátila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru ;)
      http://www.bachovky.eu/www-bachovky-eu/eshop/28-1-CELULITIDA-HUBNUTI-DETOX/0/5/359-Silikonova-masazni-banka-36-mm-54-mm
      mne to tiež vyťahuje žilky, takže neee...

      Vymazat
    2. tyo holky, to jsem ani nevěděla, že něco takového je :)) tak to je pecka :D určitě to pak zmíním do dalšího článku, protože ten rozdíl v ceně je docela veliký :D

      Vymazat
  5. Musím říct, že mě tento výrobek zaujal, jsem zvědavá u Tebe na výsledky po delší době :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já teda na celulitidu používala normální masážní silikonový baňky, tohle je vlastně úplně to samý, jen desetkrát dražší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už hledám ty levnější varianty, co mi zasílaly holky :) vůbec jsem netušila, že něco takového je :)

      Vymazat
  7. víš co si myslím? že to bude takový ten "chvilkový efekt", že jakmile budš bez celuitidy a přestaneš to používat, tak se pokožka vrátí do pomerančové pokožky =/ nechci ti kazit radost, ale já tady těmhle věcem moc nevěřím mno =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to možný :( jinak by to byl zázrak :D ale uvidime uvidíme :)
      zatím kvůli celu neumírám, prostě ji mám a nedá se svítit :DDD

      Vymazat
  8. Tyjo, mamka má doma silikonový baňky, co si dává na záda a vypadá to úplně stejně, to začnu používat místo toho. Je to o o hodně levnější. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem ani o těch silikonových baňkách nevěděla, tak to je dobré vědět, protože ten rozdíl v ceně je už pěkný :))

      Vymazat
  9. Ja mam tiez lancejsiu verziu- zacat cvicit :D Aj ked, mne prave cvicenie celulitidu privolalo :D Pokukam tie lacnejsie verzie a uvidim, nechce sa mi velmi do toho, hlavne ked baby pisu o tych zilkach... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty žilky mi taky dělají starosti, tak uvidím za pár dní :))

      Vymazat
  10. No já nevím myslím si že to ani nějak extra nepomůže, bude to beztak chvilkové a pak bez používání to znovu vyleze :D :D ale tak uvidíme :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Také mám doba modráska a zatím vidím mírné zlepšení. Používala jsem měsíc v kuse, teď jsem tři dny vynechala protože jsem při poslední masáži docela přitvrdila a nadělala si modřiny. Jinak masáže mě baví a užívám si je takže pokud se pomerančový sad za pár týdnů zase vrátí tak mi to vadit nebude :-D Ale asi na tom bude něco pravdy, že by to dlouhodobě mohla spíš uškodit.

    OdpovědětVymazat
  12. Testovala jsem CelluBlue cca 3 týdnů a mně to docela pomohlo ))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj holky, pomohly některé z vás zábaly proti celulitidě?

    http://www.rehabilitace.info/krasa/zabaly-proti-celulitide-ktere-funguji/

    OdpovědětVymazat
  14. Já už toho vyzkoušela spoustu, a furt nějak na nic... nejdřív jsem zkoušela cvičení, pak krémy, pak masáže, osvědčila se až lymfodrenáž, a semtam občas dojdu do svého salonu (mohl by se někomu třeba hodit - http://www.esmina.cz/s/anticelulitidni-osetreni/) na masáž, a je to už lepší... nevím, zda pomůže aji toto, ale obávám se, že těžko..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)