Recenze: pleťové masky Pure Clay od L’Oréal

Už víte o nových jílových maskách od L’Oréalu? Já o nich slyšela u zahraničních bloggerek a byla jsem zvědavá, kdy a jestli vůbec dorazí i k nám. A když jsem je zahlédla v německé drogerii ještě před Vánoci, samozřejmě jsem neodolala. Zkoušela jsem černou pro detox pleti a zelenou pro zmatnění. Tak se můžete pustit do čtení :)




Všechny masky obsahují účinnou směs tří očišťujících jílů:
- KAOLIN: vysoce účinný přírodní jíl známý absorbcí nečistot a přebytečného mazu
- MONTMORILLONIT: jíl, bohatý na minerály, známý pro eliminaci nedokonalostí
- MAROCKÝ JÍL: očišťující jíl s vysokou koncentrací minerálů známý pro rozjasnění pleti


L'Oréal Paris Skin Expert Pure Clay intenzivní čisticí maska 50 ml (černá)
O
bsahuje tři účinné jíly a ještě aktivní uhlí, které působí jako magnet na nečistoty. Maska má krémovou texturou, dobře se nanášela a při aplikaci jsem neměla problém. Akorát je potřeba vyzkoušet, jak dát silnou vrstvu. Já jsem masky nanesla přiměřeně, zbytečně jsem nechtěla pleť zatěžovat. Maska má hodně tmavě šedou barvu a jakmile začne zasychat, zesvětluje. Během zasychání jsem na pleti necítila žádné pnutí, pálení ani žádné nepříjemné pocity. Masku jsem nechala působit asi 15 minut, pak jsem vlažnou vodou smyla. Po použití byla pleť důkladně vyčištěná a dokonce i černých teček ubylo. Nejlépe se mi osvědčilo masku aplikovat po koupeli, kdy byly póry napařené a vyčistily se hloubkově. Opravdu bylo znát, že je pleť čistá. Na mou mastnější pleť je to perfektní volba, pro smíšenou to bude také fajn péče, ale na suchou pleť si ji upřímně moc představit neumím. Sice jsem po použití pleť neměla podrážděnou nebo vysušenou, ale přeci jenom  jíly a aktivní uhlí asi pro sušší pleť nebude to nejvhodnější.



L'Oréal Paris Skin Expert Pure Clay čisticí maska 50 ml (zelená)
Spojuje tři očišťující jíly a výtažek z eukalyptu, známým svými očišťujícími vlastnostmi. Také má krémovou texturu a stejně jako u černé se aplikuje snadno. Ani u této masky jsem na pleti nezaznamenala nic, co by se dít nemělo. Nechávala jsem zaschnout přibližně 15 minut. Maska pleť dobře vyčistí, ale ne tak do hloubky jako černá. Spíše jen povrchově. Ale hlavním rozdílem bylo to, že pleť byla zmatněná, přitom osvěžená a jak se říká, zářila zdravím. Na pohled vypadala zdravější.



L'Oréal Paris Skin Expert Pure Clay exfoliační maska 50 ml (červená)
I v této variantě jsou tři očišťující jíly společně s výtažkem z červených řas, známým svými rozjasňujícími vlastnostmi. Tuto jsem zatím ještě nezkoušela, ale měla by pleť vyhladit a projasnit.



Abych masky důkladně porovnala, tak jsem je několikrát zkoušela obě naráz, na každé straně jinou. Černá maska pleť vyčistila hloubkově, na druhé straně zelená maska pleť osvěžila, zmatnila a dodala ji energii. Černou používám jednou za 10 dní a zelenou přibližně jednou za týden. Masky samozřejmě můžete i kombinovat. Já jsem například na problematickou T-zónu aplikovala černou a na zbytek obličeje zelenou a pleť dostala přesně to, co bylo potřebné.



Doporučená cena je 299 Kč, v akci za 249 Kč. Za mě je to asi jediná nevýhoda, protože za plnou cenu, to není nic levného. Jestli máte smíšenou nebo mastnější pleť, určitě se po nich poohlédněte. Na sušší bych spíše doporučuje tu červenou. Ale víte, jak to u kosmetiky bývá, dokud nevyzkoušíte, tak nezjistíte :)

UŽ JSTE MASKY V DROGERII ZAZNAMENALY? ZAUJALY VÁS?













41 komentářů:

  1. Super článek, mě asi nejvíce zaujala ta červená a asi si jí pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu chci také vyzkoušet :)) ale ještě mám jednu černou v zásobě :))

      Vymazat
  2. Mě zaujala ta černá maska, ale mám poměrně suchou pleť, tak by pro mne asi nebyla nejlepší.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obávám se, že ne ...ale je možný, že ti naopak sedne :))

      Vymazat
  3. Po té černé jsem už v drogerce pokukovala, ale počkám si na větší slevu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že se akční ceny budou všude pohybovat kolem těch 249,- ... ale necháme se překvapit :)

      Vymazat
  4. No já si taky počkám na nějakou možná větší slevu až to nebude takový hit. Ta černá maska mě velice zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  5. O těchto maskách čtu už po druhé a jsem z nich docela nadšená jednu si nejspíš koupím ať ji taky vyzkouším :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Masky vypadají dobře, chtěla bych zkusit tu hlavně tu červenou :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto masky jsem ještě nikde neviděla, ale zaujaly mě. Líbí se mi hlavně ta černá :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. teeeda, vyzerajú naozaj lákavo :) mám rada krémy v takýchto baleniach od Loréal,takže by som skúsila aj tieto masky:)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Chci je vyzkoušet! Moooc! :) Lákají mě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě mi pak dej vědět, jakou sis koupila a jak ti sedla :))

      Vymazat
  10. Super!! velice mě zaujaly, asi nějakou zkusím. Masky to je moje :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky na ně v práci koukám, ale jsem alergik tak se zase bojím toho složení :-)

    OdpovědětVymazat
  12. do 19.3. u rossmanna za 249 ��

    OdpovědětVymazat
  13. Já na ní mám políčeno, ale čekala jsem na recenzi od někoho komu mohu věřit. Tak hurááá mohu vyrazit :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, tak chystám se na černou a zelenou. Ale počkám si na větší slevu, jsou dražší, tak uvidíme :) Mám problematickou pleť, mastnou...tohle určitě bodne :3

    OdpovědětVymazat
  15. Přišel mi email od Teta drogerie, že od 16.3. rozdávají na pokladně vzorečky, tak tam asi taky zabrousím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělá recenze, už delší dobu chci vyzkoušet, počkám ale až opadne ten boom a bude levnější :)))

    OdpovědětVymazat
  17. masky vyzeraju super :) zaujala ma najviac ta cierna

    OdpovědětVymazat
  18. Tuto masku jsem si dovezla na konci minulého roku z Německa a nelituji, určitě zakoupím zase, ale chci vyzkoušet i ty zbylé dvě masky :)
    Přeji hezký zbytek dne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už stihla vyzkoušet i tu červenou a je parádní :)) ale stále u mě vede černá :) naopak zelenou bych si už díky vyzkoušení té červené nekoupila :)

      Vymazat
  19. Děkuji za recenzi :-)
    Koukala jsem na ně již v drogerce....jen ta cena mě na "vyzkoušení" docela odradila. Akce by se hodila :-)hihi
    Přeji pěkný den

    OdpovědětVymazat
  20. vypadají dobře :) ale za tu cenu doufám, že mi sednou :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)