"Dobrůtky na víkend" - Halloweenské mumie

Ahojky!

Je to tu :) Dneska je poslední říjnový den a také Halloween :)
Už jsem vám ukazovala Halloweenský Nail art a také dekoraci, ke které včera ještě přibyla jedna dýně :)

Ještě jsem se pustila do rychlé chuťovky, se kterou určitě zabodujete pokud pořádáte nějakou halloweenskou párty :)


Vytvořit tyto mumie je velmi jednoduché. Potřebujete jenom párečky a kousek listového těsto. Listové těsto rozválejte na nudličky a obmotejte párečky. Mumie nechte trošku potrápit v troubě, cca  15 minutek :) Očka jsem udělala ze slunečnicových semínek. A rychlá chuťovka je hotová  :)


Ze zbylého listového těsta jsem vykrojila ještě smailíka a dýni :)


Halloween může začít :) 


Jak dopadly vaše dýně? Dělaly jste nějakou? :)
- A

8 komentářů:

  1. To je roztomilé, nic takového by mě samotnou vůbec nenapadlo. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) chtěla jsem ukuchtit něco rychlého, snadného a přesto chutného :)

      Vymazat
  2. Tento recept na mumie znám a je výborný :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je roztomilé! a asi bych to zvládla i já !:-D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to moc zajímavě a jednoduše
    máš moc pěkný blog dávám se na něj každý den už asi 3 měsíce kdy jsem na něj narazila jen náhodou no a už se sem pravidelně vracím

    můj blog je tady: www.alisekblog.blog.cz
    jestli chceš, tak se podívej ale není tak dobrý jak te tvůj

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)