Skin Perfection: zázračné sérum a krém?

Ahojky :)

Na svém Facebooku jsem se už několikrát zmiňovala o nové řadě Skin Perfection od Lorealu. Tato řada je určena pro pleť od 20 do 30 let, takže bych mohla potěšit většinu ze svých čtenářek :) Slibuje kvalitnější pleť, hydrataci, sjednocení textury pleti, redukci pórů a vyrovnání tónu pleti.

Bez mučení přiznám, že co se týče pečující kosmetiky, tak jsem to dříve dost flákala. Denní a noční krém jsem nikdy nepoužívala, prostě mi to přišlo zbytečné. A pokud jsem po něčem pokukovala, tak většina byla určena pro starší pleť nebo na vrásky, které mě ještě netrápí.

Proto jsem byla ráda, že taky někdo myslel na mladší pleť a přišel na trh s touto krásnou růžovou řadou. Na růžovou moc nejsem, resp. nic proti ní nemám, ale nemusím ji mít, ale tenhle růžový ombré styl se mi fakt líbí :) A kromě obalu se mi dost zalíbil i obsah, to se ale dočtete v článku :)) 


Znovu připomenu, že řada slibuje kvalitnější pleť, hydrataci, sjednocení textury pleti, redukci pórů a vyrovnání tónu pleti. Pleť by měla být zjemněná a hladká na dotek už po týdnu používání. Póry by také měly být stažené a nedokonalosti méně viditelné. Po měsíci by pleť měla být viditelně sjednocená.

Jestli je všechno toto pravda, se dočtete v dalších řádcích :) A aby recenze nebyla moc dlouhá, tak se dneska vrhneme pouze na dva produkty a to sérum a krém.  Oba produkty zkouším už měsíc, také jsem je zkoušela samostatně, ale i společně, takže nějaké výsledky a závěry už mohu napsat.

V řadě je pak ještě BB krém a oční krém proti kruhům pod očima, ale o nich zase někdy příště :)



Sérum Skin Perfection Advanced Correcting Serum

Balení s pumpičkou je velmi praktické, protože nikam nemusíte sahat a jedno pumpnutí bohatě vystačí na celý obličej. Znovu musím pochválit hezký ombré vzhled a ve skleněné průhledné lahvičce vidíte, jak sérum ubývá. Sérum má velmi jemnou parfemaci, takže vadit snad nikomu nebude. Má lehkou strukturu a na obličeji se krásně roztírá. Vstřebává se rychle a nezanechává žádný mastný pocit. Pleť mám pak úžasně hebkou, jak miminkovskou, nekecám. Mám pak tendenci si pořád na pleť sahat a říkat si, jak je heboučká. Hydratuje dobře, na mou mastnou pleť je to dostačující. Na suchou bych pak doporučila ještě krém. 
Sérum jsem používala večer a taky ráno, jako podklad pro makeup. Póry hezky vyplní, ale zredukovat je nedokáže. 

S tímto produktem jsem opravdu moc spokojená. Nikdy jsem žádné séra moc nepoužívala a když už, tak jsem nikdy nevydržela déle jak pár dní. Toto používám opravdu každý den už déle jak měsíc a nemůžu si ho vynachválit. Miluju ten pocit hebké a hladké pleti. Navíc jako podklad pod makeup je taky super, protože vyplní póry a makeup vypadá hned lépe. Nemůžu nic než dopočit :)

Obsahuje 30 ml a cena se pohybuje kolem 269 Kč.





Krém Skin Perfection Correcting Day Moisturiser

Je mi to i celkem trapné, ale budu chválit i u krému. Balení se mi také líbí, takže k němu nemůžu říct špatné slovo. Krém moc hezky voní, není to nic vtíravého a vůně by mohla sednout všem. Textura není hutná, ani řídká a na pleti se roztírá dobře. Nejvíc mě překvapilo, že se krém hodně rychle vstřebává a nezanechává mastný pocit. A to s krémem rozhodně nešetřím, abych pleti dodala řádnou hydrataci. Takže první velké wooow. Opravdu nekecám, krém se vstřebá během chvilky a opět mi zanechá pleť úžasně heboučkou :) Trošku jsem se bála, abych se po chvilce nezačala lesknout, ale vůbec. Navíc je pleť skvěle hydratovaná a sušší pleť si přijde na své. 

Póry ale taky nestahuje. A že bych měla vyrovnaný tón pleti, jsem taky nezaznamenala, ale s tím já problémy moc nemám. Od krému ale požaduji, aby hydratoval, a to tento dělá. Navíc sametově hebká pleť je hodně příjemný bonus navíc.

Obsahuje 50ml a cena se také pohybuje kolem 269 Kč. Samozřejmě oba produkty seženete i levněji, stačí hledat :))


Krém jsem pak zkoušela společně se sérem a je to fakt parádní kombo. Séra nanáším klasicky jedno pumpnutí, ale krému dávám víc, tak i přesto nemám žádné lepivé nebo mastné pocity. Pleť je dokonale hydratovaná a mám hned lepší pocit :))

Oba produkty mohu jenom doporučit a nemám nic, co bych vytkla. Žádnou paseku mi na pleti neudělaly (a toho se vždycky bojím nejvíce) a svou pleť po aplikaci miluju :)) A to balení, je taky moc hezké :))


JAK SE VÁM TYTO PRODUKTY ZAMLOUVAJÍ? UŽ JSTE JE ZKOUŠELY?

Já jsem zvědavá, jak produkty budou sedět sušší pleti, tak se těším na ostatní recenze :)) 









37 komentářů:

  1. Zamilovala jsem se do těch růžových obalů :). Řada vypadá pěkně, určitě mě láká ji vyzkoušet
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo to balení se opravdu povedlo :)) za vyzkoušení to opravdu stojí, já jsem hodně překvapená :))

      Vymazat
  2. Už jsem je v drogerce několikrát okukovala, dost mně lákaly, ale zatím jsem odolala. No ale po Tvých slovech chvály už odolat nedokážu, doufám, že budu taky spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Me se strasne libi baleni vsech produktu a na serum jsi me hodne nalakala
    Beauty of pink .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. balení je fakt skvělý, ten ombré styl se moc líbí :)) pokud vyzkoušíš, snad budeš taky spokojená :))

      Vymazat
  4. Konečně jsem našla recenzi na tuto řadu (v češtině :D ) delší dobu totiž pokukuji a přemýšlím zda za ty prašulky stojí nebo ne...takže se těším na příští recenzi tedy hlavně na ten BB krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupodivu to ani není zase drahé, často se krém i sérum pohybují za 229,- což je fajn :) sérum tedy ubývá rychleji, ale krém ne :))

      Vymazat
  5. Nevím proč, ale prvně jsem si skrz ty obaly myslela, že je to od Avonu :D Ale jinak ta sada vypadá moc krásně, ideální dárek k vánocům.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, Avon má vlastně taky nějakou růžovou řadu ne? :) jj skvělý vánoční dárek třeba pro kamarádku :))

      Vymazat
  6. Super recenze, já jsem si koupila sérum a suchý olej (to je jiná řada), tak jsem na to zvědavá :) Teď používám krém od Baley co byl v DM boxu a přijde mi že mi pleť docela zhoršil :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám Baleu docela ráda, ale krémů na pleť bych se bála, nevím proč :D

      Vymazat
  7. Já teď testuji ten krém, akorát mám asi verzi pro starší pleť nebo co - na obale vyznačeno od 30 let. Jinak je vše stejný, i krabička skoro stejná, balení, i krém vypadá úplně stejně, tak jsem z toho jelen teda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fákt? vidíš to, to ani vůbec nevím, že je něco pro starší typ pleti, to jsem ale blogerka:D

      Vymazat
    2. Též mám na krabičce od 30 let

      Vymazat
    3. já mám na krabičce 20-30let, tak se asi vyrábí víc verzí :))

      Vymazat
    4. No, opravdu je víc verzí. Napálila jsem se. V drogeriích je mají pomíchané dohromady, takže pozor! Jinak díky za recenzi :) odzkoušíme a uvidíme.

      Vymazat
    5. taky jsem koukala, že těch verzí je více :))

      Vymazat
    6. Jo holky, na jejich stránkách jsem viděla dvě verze, do 30 a nad 30. Jenže mně se víc líbí ta řada do 30. :) Jakože bych potřebovala spíš to, co slibuje tato řada než tu pro starší. Pigmentové skvrny zatím nemám :D

      Vymazat
  8. Me teda na ty pory a jednoceni pomohl hodne! Mam to serum a cekam na recenze na BB krem .-D Co se tyce mne, tak se mi to serum obcas jakoby olupuje a dela takove male "susne", po aplikaci citim stahnutou plet, ale uz mi tahne na 30 tak by to chtelo neco vice "mastnejsiho", a to mam akne a smisenou plet.
    Jinak nikdy jsem neverila, ze nejaky krem dokaze takove zazraky a tajmne ho podezrivam, ze v tom je snad nejaky chemicky peeling, protoze mam plet po 14 dnech jak vymenenou a nejlepsi za svych temer 30 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda :)) já jsem si ten krém oblíbila o něco více než sérum, hydratuje totiž víc :) ale i sérum je skvělý a stačilo by :)))

      Vymazat
  9. Dnes jsem zakoupila, tak jsem zvědavá, ale nevím jestli první dávat sérum a pak krém nebo naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já dávám prvním sérum :)) ale nevim, zda je to správné pořadí :D ale většinou dávám jenom sérum nebo jenom krém :)) a střídám to :))

      Vymazat
    2. holky vzdy spolu a nejdřív serum a pak krem, nezapomínat na krk :-)

      Vymazat
  10. Zatím jsem na to koukala jen na netu. Když si čtu, na co všechno je to dobrý, tak bych to chtěla. Akorát mě mrzí, že to je do 30 let :( To mi už dávno není a přesto se mi to balení tak líbí, že mám hroznou chuť si to pořídit. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám i ten od 30, tak jsem zvědavá, jestli v nich bude nějaký rozdíl, ale mám takové tušení, že ani ne :D

      Vymazat
  11. Holky a ty dvě věkové skupiny má jen krém nebo i sérum? Asi jen krém, že? Každopádně mně je 30, tak teď nevím, který krém pořídit...

    OdpovědětVymazat
  12. Sérum mě lákalo potřebovala bych zredukovat pory a s tím si bohužel neporadí asi žádný krém.. Zatím jsem na něj tedy nenarazila..

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky holky, mám sérum a je naprosto úžasnééé :) nyní chci dokoupit ještě denní krém, ale nějak jsem nepochopila. Je jen jeden pro věk 30? Nebo jsou dva typy, jeden pro 20 leté a druhý pro 30leté?? Mě je 25, tak nevím, který :D můžete poradit? díky moc...skvělý článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tam je vekove rozpätie 20-30 a myslim, ze aj kludne po 30.. proste mlada plet ;)

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. A neviete náhodou či neexistuje aj noční krém? Nikde som ho nenašla.. :(

    OdpovědětVymazat
  16. Já používám krém a jsem s ním maximálně spokojená:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)