Skvělý tip pro mastnější pleť - bahenní mýdlo -417

Ahojky :)

Možná si vzpomínáte, že o kosmetice z Mrtvého moře -417 jsem už psala v tomto článku. Konkrétně o vlasové péči - šamponu a bahenní masce. V balíčku mi ale na vyzkoušení přišlo bahenní mýdlo k péči o pleť :)

Mýdla k čištění pleti jsem dříve moc nepoužívala a vždy jsem si vystačila s klasickou maskou nebo peelingem. Pak jsem ale dostala možnost vyzkoušet toto bahenní mýdlo, které mě opravdu hodně překvapilo a mýdlům jsem dala v péči o pleť šanci.

Jak mýdlo dopadlo, jak dobře čistí nebo nečistí a co mi vadilo, se dočtete v článku.



Oficiální popis
Unikátní kosmetické mýdlo obsahující bahno z Mrtvého moře, které udržuje přirozenou úroveň hydratace pleti a zlepšuje její texturu. Bahenní mýdlo je obohacené o minerály a jedinečné složky nacházející se v bahně z Mrtvého moře. Hloubkově čistí a je obzvlášť vhodné pro problematickou pleť.


Bahenní mýdlo je vhodné pro normální a nejlépe pro mastnou pleť, což je přesně pro mě :) Doporučuje se používat denně ráno a večer, ale ráno to absolutně nestíhám, takže jsem si vystačila pouze s večerním čištěním. Jsem docela lajdák, takže jsem mýdlo nepoužívala každý večer a jak se dočtete dál, ani to nebyla potřeba.

Mýdlo dobře pění a vytvoří takovou krémovitou pěnu. Zbaví pleti přebytečného kožního mazu a zároveň pleť skvěle vyčistí. Až jsem sama byla překvapená, jak dokáže tak dobře čistit. Mýdlo zkouším už opravdu dlouho a teď na léto to bude naprosto skvělý pomocník. Přes zimu s pletí totiž nemám až takové trápení, jako teď v letním období. Pokud se mi začíná rýsovat nějaký pupínek, hned ten večer vyčistím pleť bahenním mýdlem a téměř vždy pupínek zmizel.

Ač potřebuji pleť odmastit, mýdlo odmašťuje docela dost a také vysušuje. Pro mě to není až takový problém, protože po koupeli důkladně pleť namažu a vše je v pořádku. Ale na sušší pleť bych mýdlo spíše nedoporučovala. Sama mýdlo používám dle potřeby tak 3x - 4x do týdne. Na sušší pleť bych to viděla tak max. 2x do týdne.  

Celkově ale mýdlo musím pochválit, protože pleť opravdu důkladně vyčistí a mám v něj důvěru. Akorát není na každodenní použití, ale to mi vůbec nevadí. Ještě zmíním parfemaci, kterou také musím pochválit, protože jsem na porovnání koupila i mýdlo Missha a to mi totálně zamořilo koupelnu. Toto bahenní mýdlo mi ale vůní nevadí, úplně bez parfemace není, ale na obličeji mi to nevadí.

Pokud tedy máte smíšenou či mastnou pleť, občas problematičtější a hledáte mýdlo, které dobře vyčistí, na bahenní mýdlo -417 se určitě podívejte. U sušší a citlivější pleti si už nejsem tak jistá, ale pokud vás mýdlo přeci jenom zaujalo, tak určitě nepoužívat tak často.

Bahenní mýdlo má 125 g, vydrží tedy dlouho a stojí 250 Kč. Koupíte na www.nuspring.cz


JAK VÁS MÝDLO ZAUJALO? JAKÁ MÝDLA SE OSVĚDČILO VÁM?






Děkuji eshopu www.nuspring.cz za poskytují mýdla k recenzi.

5 komentářů:

  1. Toto mýdlo mě opravdu zaujalo, zauvažuji o něm :-)
    Moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Vysušování by mi nevadilo,pro mně by byla priorita, když pleť dobře vyčistí:-) Díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhá mýdla mě zatím nikdy moc nelákala, ale tohle nevypadá špatně, jen škoda, že pro můj typ pleti by asi nebylo nejvhodnější :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nepoužívam veľmi tuhé mydlá, ale toto by sa na moju mastnú/zmiešanú pleť asi hodilo :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s mýdlem velmi spokojená. Pořídila jsem si ho asi před 3/4 rokem na mytí těla při koupeli. Mýdlo vydrží cca 4 měsíce. Chtěla jsem ho vyzkoušet na ekzém a velmi mi pomohlo. Neřekla bych, že nějak zvlášť vysušuje a pokožka např. pne. Pěkně vyčistí pleť, má jemnou, nenápadnou vůni a je příjemné na pokožku. Od té doby se nemyji ničím jiným. Za sebe určo doporučuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)