Zářijové nákupy a novinky

Ahojky všem :))

Už jsem měla připravený úvodní text, ale po zpracování článku jsem ho musela trošku poupravit. Nějak jsem to trošku přehnala s nakupováním a sama jsem byla zaskočená, že je toho tento měsíc zase celkem dost. A to jsem se už hezky chválila, že nenakupuji. No však to můžete posoudit v článku :)



Začátkem měsíce jsem hned utrácela na veletrhu :)) Ze stánku SpaRitual jsem si odnesla tyto tři krásné láčky a nesměly chybět ani dřívka na začišťování.



Protože poslední dobou hodně ráda zkouším micelární vody, na vyzkoušení jsem koupila Ryor.



Vosky jsou stále moje velká vášeň a už se mi nějak začínají hromadit :D



Jojo... to jsem ale blogerka, když jsem ještě nic nezkoušela od značky Ziaja :D Hned jsem to musela napravit a koupila jsem odličovač očí :)



Do zásoby jsem vzala mé oblíbené tamponky ze Sephory. Možná to někomu bude divné, ale jsem s nimi moc spokojená a poslední dobu nekupuji jiné :)



Když radosti - tak pořádné. Trošku jsem se rozjela ve Fann parfumerii a odnesla jsem si jeden láček Dior a vůni Clinique :)



V práci jsem dostala na vyzkoušení pedikúru Scholl, kterou jsem už dlouho chtěla vyzkoušet :)



Také jsem v práci dostala nějaké novinky od L´oréalu - olej na mastnou pleť a ochranný sprej na vlasy. 


Sprchové gely Palmolive mám poslední dobou opravdu ráda, protože krásně voní a ten peelinogvý je moc fajn :)) Takže další sprcháče do sbírky :D 



Od české značky Regina jsem dostala na vyzkoušení čistící mléko s mandlovým olejem.



Vždycky jsem se bála, že když někdo z mého okolí zjistí, že píšu blog, bude si myslet, že jsem totální blázen. Naštěstí mám skvělou kamarádku, která mé články čte a zásobuje mě parádní kosmetikou. Četla i recenzi na voděodolnou řasenku Maybelline a abych vyzkoušela i tu klasickou verzi, dostala jsem dáreček. A samozřejmě nechyběla ani nová pastelka od Gabči a šampon T&G. Takže ještě jednou děkuju Baruš. 




Od obchodní zástupkyně značky Ryor jsem dostala také nějaké dárečky :))) 



Abych těch micelárek neměla náhodou málo, koupila jsem i jednu od Uriage :))



Jo! Podlehla jsem mu! Bránila jsem se, ale nešlo to :D



Dárečky od skvělééé Lucinky :)) A dostala jsem dáreček i od Leničky, ale pilníčky jsem už nějak zašantročila. To je úděl nehtové blogerky, pilníky musí být všude :D



Byla jsem na semináři značky Mavala a kromě spousty nových informací jsem dostala i krásné dárečky. O semináři vám brzy napíši, jenom potřebuju více času na přípravu :)




U Lucky na blogu jsem vyhrála tyto krásné věci :)) A konečně také vyzkouším slavnou tvářenku od Nars :)) Sice jsem se a ní hrozně moc těšila, ale nakonec mi větší radost udělal sprej na rozčesávání vlasů Hello Kitty. Možná se teď smějete, ale je to fakt skvělý pomocník :)) Samozřejmě, že jsem slintala i nad tím láčkem :))



Z eshopu Elnino jsem na vyzkoušení dostala tyto tři produkty. Zatím jsem nejvíc unešená z té paletky a brzy bude recenze :))



Od Baruš jsem ještě dostala BBčko od Nivei :)



A už jsem si dlouho nekoupila žádný lak a při rychlé návštěvě Rossmanna jsem do košíku hodila bílý lak na razítkování a jeden dvou-lak od Rival de Loop :))



A nakonec tu mám pěnu Lactovit, která je naprosto skvělá. Jsem sice zvyklá na obyčejnější pěny, ale tato vůbec nevysušuje, jemně voní a hezky pění :) Koupila jsem ji ZDE



A TO JE VŠE :)) OPĚT JE TOHO VÍC, NEŽ JSEM CHTĚLA, ALE JSEM MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÁ :))

JAK SE VÁM NÁKUPY A NOVINKY LÍBÍ? ČÍM JSTE SI UDĚLALY RADOST VY?

28 komentářů:

  1. Teda, to jsou mega nákupy a taky super dárky :-) Ziaju mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni to je novinek zase :) Micelárku od ryoru jsem ještě nezkoušela, a to je co říct, protože jsem měla snad všechny drogérkové, podívám se po ní :) jinak mě zaujal ten olej od Loreal, doufám, že bude recenze :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, článek nebral konce :D Parádní nákupy, nejvíce se mi líbí hromádka od Ryoru, Elnino a dárečky od kamarádky :) A odličovač od Ziaji je moc fajn :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bláho taková hromada věcí :D

    OdpovědětVymazat
  5. A já se bála, že moc utrácím! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, Scholl Velvet smooth, snad ho objevím pod vánočním stromkem, ale to si ještě počkám:-) A ostatní novinky taky krásné:-) Micelárku od Ryoru jsem měla, ale moc mně neoslovila a stejně tak to u mně zrovna nevyhrál odličovač Ziaja, ten mně štípal v očích, zato řasenka Maybelline je jedním slovem ohromná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyo tak to jsem na oba zvědavá :D jestli štípe v očích, tak to vůbec není nic pro mě :( tak uvidím :))

      Vymazat
  7. Ten olej od Lorealu bych chtěla, těším se, až povíš, jaký je! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik radosti. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s micelárkou od Ryoru. Pedikúru Scholl bych taky chtěla. Máš skvělou kamarádku, že tě takto obdarovává. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Tolik krásných věciček.. Ten makeup od Chanel bych jednou také ráda zkusila :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní nákupy!!! Mně za poslední dobu udělal největší radost lanýžový makeup od Dermacolu, matné rtěnky od Rimmelu a paletka Freedom. Kdyžtak mrkni ke mně na blog, mám tam už na dva z těchto produktů články. Z Tvých nákupů mohu za sebe pochválit olej L´Oréal, je super :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Teeeda tolik novinek. Uz se tesim na recenze. Odlicovac od Ziaji ma a ten byl vyborny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  12. Kde pracuješ,že tam dostáváš tak super věci? :-D Chci taky!!

    OdpovědětVymazat
  13. Jednoduše wau, krása, krása krása, tolik nádherných produktů vidět pohromadě, už se těším na recenze.
    Zvu tě k mé narozeninové soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  14. Já tak ráda koukám na novinky na jiných blozích... :))
    Taky jsem se bála, že až někdo zjistí, že píšu blog, bude mě považovat za šílence. A potom jsem zjistila, že asi ne, teď ho pár lidí čte a zbytek to vlastně spíš nezajímá. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to nálož produktů.Těším se na Mavalu,jak si sní spokojená.

    OdpovědětVymazat
  16. Teda Ali, chtěla bych vidět Tvoje kosmetické zásoby :D Sama jsem dělala tyto články (dekorativka a pečující) a ráda bych teda nakoukla k Tobě :).
    Ochranný sprej od Lorealu a odličovač od Ziaji jsem měla a byly to fajn výrobky

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj ! Z Yankee Candle s emi bohužel motá hlava. CLinique závislost většiny blogerek nechápu. Po NARSce toužím a Chanelu taky. Teda ty YR sprcháče mají takové krásné balení a ty Palmolive vypadají tak lákavě.
    www.sabbiwasabbi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)