Lirene blogger event

Zdravím všechny čtenářky :)

O Lirene eventu už jste asi u jiných blogerek četli, já jsem se k sepsání článku dostala až teď :)) Setkání pořádalo zastoupení Mark Distri a e-shop kupkosmetiku.cz a díky minulému eventu s Batiste jsem tušila, že se akce povede a moc jsem se těšila. Řeknu vám, že celý den, od rána až do večera byl naprosto skvělý, tak se na něj pojďte podívat semnou :)



Ráno začalo hodně příjemně a to sněhem :) Mám sníh ráda a k zimě prostě patří, ale tentokrát ho napadlo o dost víc, než obvykle. Takže jsem se pořádně oblékla a vyrazila na cestu. Trošku jsem se bála, abych vůbec tím autobusem do Prahy dojela, protože silnice nebyly ještě vyjeté. Také jsem nabrala trošku zdržení, ale byla jsem ráda, že vůbec jedeme :)



Do Ládví jsem dorazila v pořádku a už jsem metrem frčela na Václavák, kde jsem měla sraz s Péťou z Beauty of Pink. S Péťou jsme se trošku klouzaly dolů po Václaváku, šly jsme do Costy na kávu a samozřejmě na drby :)) Jsem ráda, že jsem mohla poznat další blogerku osobně, protože si pak hned za písmenkama v textu daného člověka líp představím :))





Po kávě jsme vyrazily vyzvednout Maru a Radu z Ultimare Chic, na které jsem se také moc těšila. Společně jsme vyrazily směr Cafe Louvre. Před kavárnou jsme čekaly na Verču z Blueberry Pink, ale ta propadla nákupům s Péťou z Just be Yourself. Proto jsme vyrazily napřed.

Prostory asi nemusím moc popisovat, z fotek si uděláte obrázek svůj, ale opět musím moc chválit výběr lokace, protože byla moc příjemná atmosféra. U vstupu jsme dostaly welcome drink a šly jsme se usadit. A pak už přišly na řadu naše blogerské povinnosti - fotit, fotit a fotit :) Mezitím jsme se občerstvily naprosto výbornými pochoutkami :)

Pak pro nás byla představená prezentace, ve které jsme se dozvěděly historii polských značek a novinky v sortimentu Lirene. V řadě Healthy Skin+ najdete krémy pro mastnou pleť, suchou, zarudlou s rozšířenými žilkami a také pro citlivou pleť. V péči o mastnější pleť také najdete i čistící gel a tonik. A micelární voda bude i ve větším balení, tedy 400 ml.

A na co jsem se asi nejvíc těšila, byl kartáček Duo Care. Na ten jsem se hned vrhla, abych si ho pomohla pořádně osahat a vyzkoušet, protože zatím žádný kartáček na čištění pleti nemám. Přemýšlela jsem nad ním už několikrát, ale přeci jenom to není levná investice a ač jsem četla hodně diskuzí, tak jsem nebyla na 100% přesvědčena, zda do toho jít. Kartáček od Lirene koupíte v setu za příznivých 699 Kč (doporučená cena), ve kterém najdete kartáček, čistící hlavici, masážní hlavici a čistící gel.

Po prezentaci jsme se pustily do probírání všemožných témat, nejen kosmetických. A věřte, že podívat si o hororech a duchařských filmech, když pak jedu přes půlku Prahy sama, bylo docela vtipné. Ale jsem ráda, že jsem byla ve skvělé společnosti, ve které můžeme probírat všechno možné. Takže holky, ještě jednou děkuju :) Také byl pro nás připravený takový doprovodný program. Dorazil akademický malíř, který vystřihoval silulety, takže to jsme si samozřejmě také nemohly nechat ujít. A nestačily jsme se divit, jak to dokáže :) Samozřejmě jsem se pak ještě jednou pustily na obhlídku novinek a všechno jsme si pořádně prohlédly :)

Celé odpoledne bylo opravdu skvělé a uteklo nějak rychle. S Péťou jsme zůstávaly úplně poslední, až mi to bylo takové divné, jestli třeba neotravujeme, ale takové akce se nekonají každý den, takže jsme si to skvěle užily. Jako výslužku jsme dostaly taštičky s dárečky a venku, když jsem nakoukla do taštičky, tak jsem poskočila radostí. Na vyzkoušení jsme dostaly set s kartáčkem, takže už pečlivě zkouším a brzy vám povím víc.

Rozloučila jsem se s Péťou a zamířila jsem na metro směr Letňany, protože jsem měla domluvený další program :)



























Do Letňan dorazil přítel, který cestou nabral i kamarádku, se kterou jsme hned vyrazily do Sephory. Jenom na čumendu, samozřejmě. Hmmm ... ani se neptejte, kolik jsme utratily. Co jsem si koupila, se dozvíte v lednových nákupech, které už mám připravené :)


Kamarádky nákup je níže :))



A protože jsem utratila víc, než jsem chtěla, raději jsem nikam jinam nelezla a rovnou jsme zamířili do kina na Lídu Baarovou. Po kině ale byla ta pravá akce :) 

Jo a ještě bych zapomněla. Byli jsme domluvení, že přítel nabere mojí kamarádku a dorazí společně. V 18hod měli vyrážet a jak jsem se trošku zdržela na akci Lirene, tak jsem kamarádce psala chvilku po šesté, jestli je všechno v pořádku a jestli už jedou. Žádná odpověď, ale zrovna jsem vběhla do metra, tak jsem si říkala, že snad jo :) Ehm .. někdy v půlce cesty jsem při zastávce ve stanici chytla signál a volal mi přítel, že je pořád na Mělníku, na domluveném místě čeká a kamarádka nikde. Tak volám kamarádce, ta nereaguje. Píšu sms, nic. Mezitím jsem chytala v metru signál. Píšu kamarádce, jestli se něco nestalo a co se děje. A volá přítel s tím, že teda jede bez ní. Říkám, že jo a že už za chvíli budu v Letňanech a že počkám před kinem. A co myslíte? Oni na mě ušili boudu a dělali si ze mě srandičky. Dorazila jsem před kino, svlíknu se, sednu na sedačku a chtěla jsem si prohlédnout fotky z Lirene. To se takhle rozhlédnu kolem sebe a vidím je, jak sedí na protější sedačce a vyhlíží mě :D Docela oba čučeli, kde jsem se tam vzala, protože jsem šla jiným vchodem a oni si mě vůbec nevšimli.



Hned, když jsem dorazila do Letňan, jsem se převlékla z kozaček do válenek, abych měla pohodlíčko. Ještě jsem chválila přítele, že mi boty opravdu dovezl a nezapomněl. Po kině jsme jako vždy vyrazily směr podzemní garáže, ale tím směrem už bylo zavřeno, tak jsme museli venkem. Naštěstí to byl kousek, ale stejně byla docela zima a kabát byl samozřejmě v autě a v garážích bylo dost vody, takže jsem hezky čvachtala. Řekla jsem si, že v autě pořádně zatopíme a dome si dám teplou vanu.  No ale co se nestalo :D

Vyjeli jsme z garáží a začal pípat imobilizér. Ehm .. přítel slíbil, že koupí novou, náhradní baterku, ale samozřejmě na to zapomněl. A co myslíte? Dojeli jsme na semafory, zapípali jsme naposledy a už jsme dál nedojeli. Za námi kolona a my jsme zablokovali dopravu. Tak jsme narychlo vyměnili starou baterku a doslova jsme doskákali zpátky do garáží. Představte si, jak někdo ujede čtyři metry - motor se vypne - zastartujeme - opět ujedeme asi čtyři metry. Nevěděla jsem jestli se mám smát nebo brečet :D Ještě, že má Tesco otevřeno nonstop, protože jsme se vydali kupovat nové baterky. Úplně jsem zapomněla, že mám jenom ty válenky a myslela jsem, že vchod, kterým jsme přišli, bude otevřený, tak jsem si ani kabát nebrala. Ehm .... otevřený nebyl. Takže jsme museli z garáží obcházet venkem celý obchodní centrum, abychom se dostali do Tesca. Fakt parádička. Všude tuna sněhu a hlavně tý hnusný břečky, kterou každý nesnáší. Přesně na půli cesty mi začala být šílená zima, boty totálně mokrý, ale začala jsem mít zuřivé záchvaty. No .... baterku jsme koupili, ale odmítala jsem jít tu cestu zpátky v tý zimě, tak jsme s kamarádkou zůstaly v obchoďáku a čekali na přítele. Ten se asi po pěti minutách vrátil, že to prostě nefunguje ani s jinou baterkou a že to bude muset odmontovat. Takže jsme šli koupit nějakou sadu nářadí, ze který potřeboval jenom jeden šroubovák a šlo se opravovat:D Opravdu zábavná akce. Mezitím jsem začala necítit prsty, jaká mi byla zima. Ale říkali jsme si, že když je Tesco otevřený nonstop, tak hlady ani žízní neumřeme. Kino končilo chvilku po desáté a naše akce skončila chvilku před půlnocí. Takže příjemné skončení dne. Ale alespoň byla sranda :))




Sobota byla teda hodně veselá, Lirene event byl skvělý a jsem ráda, že jsem tam mohla být. A o akci v Letňanech snad už raději ani mluvit nebudu :D

Doufám, že se vám článek líbil a těšte se na recenzi kartáčku :)) 

TAKÉ SE VÁM STÁVAJÍ TAKOVÉ AKCE?
MNĚ CELKEM ČASTO, TAK POKUD CHCETE NĚJAKÉ ČLÁNKY ZE ŽIVOTA, MŮŽU SE DO NICH PUSTIT :)

6 komentářů:

  1. Lirene is a Polish brand and I'm from Poland ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle sis užila a akce musela být super. Těším se na recenzi kartáčku. Jo a tu "čumendu" poznám velmi dobře. Taky nikdy neodolám. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Muselo to být vašně super a jistě jste si to s holkami užily :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)