YSL: Poudre Compacte Radiance aneb bílý pudr

Zdravím všechny čtenářky :)

Určitě jste si všimly, že jsem před Vánoci od zastoupení značky YSL na recenzi dostala parfém Black Opium, o kterém jsem už psala. A když jsem v nabídce zahlédla pudr Poudre Compacte Radiance, neváhala jsem ani minutu, protože jakožto majitelka mastnější pleti musí být pudr mým nejlepším přítelem. Byla jsem na něj tak moc zvědavá, že jsem dokonce jela do parfumerie, abych se na něj předem mohla podívat, protože jsem toho o něm předtím moc nevěděla a ani neslyšela. Jestli za to pudr opravdu stojí a jak mi sedl, se dozvíte v článku.



YSL Poudre Compacte Radiance (9g) 

Začnu balením, do kterého jsem se zamilovala, ale tak trošku ho občas i proklínám a hned se dozvíte proč. Balení je bytelné, přesto lehoučké. Pudr má i velké zrcátko a labutěnku, kterou ale do pudru prostě nedostanete. Pudr je totiž zabalený do krásného semišového pouzdra, do kterého právě přibalíte i labutěnku. Jelikož mám mastnější pleť, tak potřebuji mít pudr neustále u tebe a zvykla jsem si, že labutěnka je uvnitř pudru. Je to tak trošku nezvyk, ale ve výsledku to na samotném produktu nic nemění a zatím se mi labutěnka v kabelce neztratila. 

Pudr je transparentní, což mi vyhovuje skvěle, protože s odstíny mám někdy trošku problém a občas mám pocit, že jsou některé pudry na pleti vidět. U YSL se toho bát nemusíte, protože na pleti vidět opravdu není. Je lehoučký a do pleti se jakoby vsákne a nedělá nános. Nezdůrazňuje sušší místa, nevytváří mapy a ani nezalézá do pórů. Pleť zmatní, hezky vyhladí a dělá přirozený finish. Trošičku práší, ale řekla bych, že stejně jako jiné pudry, které používám. Byla jsem zvědavá i na výdrž, protože to mou mastnější pleť zajímá opravdu hodně. A YSL mile překvapil, protože vydržel až do odpoledne, kdy už jsem se začala lesknout, a bylo potřeba přepudrovat. Samozřejmě v zimě to není tak hrozné, jako třeba v létě. To zatím vyzkoušené nemám, ale i v prosinci jsem měla hodně zátěžových testů a zvládl to na jedničku. Ještě v rychlosti zmíním reliéf s logem značky, který zdobí samotný pudr. Ten už ale bohužel po několika týdnech používání není vidět, ale do pudru jsem udělala jenom malinkou prohlubeninu, takže se nemusíte bát, že dojde brzy. Používám ho od prosince téměř každý den a kromě ošoupaného reliéfu není poznat, že by toho měl za sebou už tolik. A ještě poslední informace mám k parfemaci, které je velmi příjemná a z pudru je cítit ten luxus :)

Samozřejmě to není levná investice, pudr stojí okolo 1300 Kč, což není zrovna málo. Osobně si ale myslím, že co se týče pudrů a makeupů, tak na nich by se šetřit nemělo a pokud vám sedí, tak pleti trošku toho luxusu dopřejte. Pokud hledáte pudr, který dobře zmatní, vytváří hezký a přirozený vzhled a vydrží, na YSL se určitě v parfumerii podívejte. Není to sice must have, ale s nějakou slevou to už nevychází tak špatně a také počítejte s tím, že vám nějaký ten měsíc vydrží. A pokud si nemůžete dovolit kosmetiku v této cenové relaci, můžu vám doporučit pudr Nude Magique BB Powder od L´oréalu (psala jsem o něm ZDE.)

JAK SE VÁM TENTO PUDRU LÍBÍ? JAKÝ JE VÁŠ OBLÍBENÝ? OSVĚDČILY SE VÁM PUDRY Z PARFUMERIÍ NEBO SI VYSTAČÍTE S ÚLOVKY Z DROGERIE?








Děkuji zastoupení YSL za poskytnutí pudru k recenzi. 

5 komentářů:

  1. oooo, bože, tak ten je luxusní!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. YSL hračky mě hodně moc baví :-) chystám článek o lesku na rty a naprosto fantastickém a legendárním Touché Eclat rozjasňovači. Kdybych si měla vybrat jedinou věc z dekorativky a nesměla si obličej vylepšit ničím jiným, sáhla bych právě po Touché Eclat... Je božíííí...
    Jo a dostal se mi do rukou i vzoreček make-up YSL Le Teint Encre De Peau (odst. BR30) a je to zkrátka věc, kterou mám hozenou v záložkách v sekci "za odměnu". Je totiž D-O-K-O-N-A-L-Ý! :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. bože ten je! Kdyby to Yves Saint Laurent viděl, tak by byl šťasný jak blecha! To je dokonalost! Prostě must have!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hezky, už nějakou dobu po něm koukám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)